Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (30 minutter siden):

Hvorfor fikk hun ikke tak i vanlig julepapir? Det selges jo overalt på nett i disse dager? :vetikke:

Ja, du har vel et godt lager :ler:

Tror hun var innom en eller annen forretning og de hadde ikke det.

:Nikke: Kjøpte en rull med vanlig gavepapir også. Er mange vinterbarn i min familie, og de får alltid gavene sine i julepapir :fnise: Så for en gangs skyld skulle jeg få tak i annet :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :regn:

Bestilte alt av godterier til jul i går. Greit å få i hus. Jeg tåler ikke jordbær, kiwi osv så må vite hva som er i ting, og da er det lettere å bestille fra nettet hvor ingrediensene er oppført.

I dag skal jeg straks spise frokost og så må jeg rydde litt.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

God morgen :regn:

Bestilte alt av godterier til jul i går. Greit å få i hus. Jeg tåler ikke jordbær, kiwi osv så må vite hva som er i ting, og da er det lettere å bestille fra nettet hvor ingrediensene er oppført.

I dag skal jeg straks spise frokost og så må jeg rydde litt.

Oi allerede? Hva kjøpte du? :)

God helg til deg! :klem1:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Oi allerede? Hva kjøpte du? :)

God helg til deg! :klem1:

Lakris, vingummi, sjokolade, marsipan :spise:

God helg til deg og :klem:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol:

Har vært ute med søppel, en tur på butikken, handlet og hentet pakke og hentet post. Dagens store prestasjon :sol:  Har kjøpt noen klær til søskenet mitt til jul. De har merker det liker, så å kjøpe noe innen det er safe. Verre når jeg kjøper ting innen merker jeg liker :ler: Det liker ikke fasong osv på dem nemlig :fnise:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat shoppet meg helt ferdig med julegavene. Tradisjonen tro, fant jeg mange ting til, så teller litt på knappene om jeg skal begynne på neste års julehandel eller om jeg skal avvente :unsure: Kanskje jeg venter til black week :unsure:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Jeg har akkurat shoppet meg helt ferdig med julegavene. Tradisjonen tro, fant jeg mange ting til, så teller litt på knappene om jeg skal begynne på neste års julehandel eller om jeg skal avvente :unsure: Kanskje jeg venter til black week :unsure:

Du altså.. :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (45 minutter siden):

Du altså.. :ler:

Hadde jeg hatt rikelig med plass, så hadde jeg ikke lurt på det en gang :fnise: Er bare at jeg synes det er så deilig å ha den plassen som julegavene tar opp ledig til annet når julen er over. Har stuet alt oppå skap rundt omkring i leiligheten og ting har begynt å falle ned, så heldigvis blir ting fjernet snart.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide før å ha julegavene i en stor skuff i et skap, men etter jeg flyttet ting fra landet inn hit, så har jeg til jeg finner bedre plassering, lagt krystalltingene til min farmor i, så må få shinet litt opp og byttet ut vitrineskapet mitt, så de kan få komme fram i stedet for å være i en skuff. 

Vitrineskapet mitt er ikke verdt pengene det kostet. Hyllene er så svake, at de er bøyde. Tåler ingenting. Så skal få tak i et nytt som tåler vekt av bøker og glass.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til å komme mye fin julepynt på hageland i år! Jeg Eeeeelsker pynte trær, så meg må ha disse.

FB_IMG_1667051319939.thumb.jpg.d0783ceb99a57a3ec50c19b32c1fceaa.jpgFB_IMG_1667051349636.thumb.jpg.e871011dbde2a7c732a55e4e6c490527.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Det ser ut til å komme mye fin julepynt på hageland i år! Jeg Eeeeelsker pynte trær, så meg må ha disse.

FB_IMG_1667051319939.thumb.jpg.d0783ceb99a57a3ec50c19b32c1fceaa.jpgFB_IMG_1667051349636.thumb.jpg.e871011dbde2a7c732a55e4e6c490527.jpg

FB_IMG_1667051337506.thumb.jpg.55bbca6a15e2bcc5f6c21444f18463aa.jpg

Tror jammen meg jeg vil ha dette pepperkake treet og.

FB_IMG_1667051462307.thumb.jpg.65565c61dd699d193df2404807f41b2f.jpg

:daane: De trærne var bare ut av en annen verden lekre! De må jeg også ha! Så fine små pepperkakeaktige hus på det ene bildet og :rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 minutter siden):

:daane: De trærne var bare ut av en annen verden lekre! De må jeg også ha! Så fine små pepperkakeaktige hus på det ene bildet og :rodmer:

Kjempe fine trær!! Likte og pepperkakehuset. Tenkte faktisk på at jeg hadde lyst på et pepperkakehus i litt grei størrelse, om jeg fant et fint, som ikke ser billig og stusselig ut, og den kirka der ser jo lovende ut. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (17 minutter siden):

Kjempe fine trær!! Likte og pepperkakehuset. Tenkte faktisk på at jeg hadde lyst på et pepperkakehus i litt grei størrelse, om jeg fant et fint, som ikke ser billig og stusselig ut, og den kirka der ser jo lovende ut. 

Den var nydelig! De har mange vakre å velge mellom, så jeg.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (29 minutter siden):

Den var nydelig! De har mange vakre å velge mellom, så jeg.

Blir nok en tur på hageland neste helg ja. :sjenert:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

God helg, Sola. :) *svinser videre* 

God helg hoppeloppen min :klem:

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Blir nok en tur på hageland neste helg ja. :sjenert:

Lurer på om det ikke blir en tur dit på meg og :Nikke: Så mye lekkert!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på sjakk nå før The fall begynner. "ny" serie. Ser den er fra 2013-2016 men ny for meg. Med hun x-filesdama og han fifty shades- fyren. Tror Charlie Hunnam hadde vært en bedre Christian Grey, men men :fnise: Hvertfall kjekkere :Nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...