Sola de Skrevet 3. mars Forfatter #4061 Del Skrevet 3. mars Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Veldig fine ord, men hvorfor tar det så lang til alt sammen? *god søndag, Sola* God søndag hoppemor Kanskje det er mange ting, som må klaffe samtidig Samtidig, så blir man merket av livet man har levd. Alle erfaringer man har med seg. Man må vel være åpen for det også. Om nå, noe sånt finnes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. mars Forfatter #4062 Del Skrevet 3. mars Da er klesvask i gang. En maskin med mørke bukser og en maskin med overdeler/ pyjamasbukser står på. Skal ha kokevask på etterpå, men er så alt for mye som ikke blir vasket denne uken heller. Har to maskiner med sengetøy som skulle vært vasket. En stor pose med ullsokker/ luer/ votter/ skjerf. Vet ikke helt når jeg skal få vasket det. Sengetøyet tar så mye plass også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars #4063 Del Skrevet 3. mars Vasking gjør godt når det er gjort, tørket og lagt sammen der det skal ligge. *sniffer inn i vaskemiddellukten i tråden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. mars Forfatter #4064 Del Skrevet 3. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Vasking gjør godt når det er gjort, tørket og lagt sammen der det skal ligge. *sniffer inn i vaskemiddellukten i tråden* Ja. Var å få det på plass Kommer som regel i løpet av dagen på plassen sin hvertfall. Ikke så mye duft av neutral vaskepulver Kun det jeg bruker. Synes alt annet klør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars #4065 Del Skrevet 3. mars Rent lukter godt også. Det å vite at det er rent, gjør gode ting inni oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. mars Forfatter #4066 Del Skrevet 3. mars Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Rent lukter godt også. Det å vite at det er rent, gjør gode ting inni oss. Det er sant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. mars Forfatter #4067 Del Skrevet 3. mars Har du forresten fått hengt ut vasken din enda i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars #4068 Del Skrevet 3. mars Ikke enda, for her har det vekslet mellom mye strregn/tåke/helgrått oppholds og uten vind, men...den dagen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mars Forfatter #4069 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (16 timer siden): Ikke enda, for her har det vekslet mellom mye strregn/tåke/helgrått oppholds og uten vind, men...den dagen kommer! Ser det er meldt stadig varmere vær, så kanskje før du aner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #4070 Del Skrevet 4. mars Mitt langtidsvarsel melder grått med og uten regn så langt øyet kan se. Håper på plutselige glimt uansett. Bare noen timer er bra nok, midt inni regnet. Krever ikke mye jeg. Morn til Sola vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mars Forfatter #4071 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Mitt langtidsvarsel melder grått med og uten regn så langt øyet kan se. Håper på plutselige glimt uansett. Bare noen timer er bra nok, midt inni regnet. Krever ikke mye jeg. Morn til Sola vår. Regner her også i dag, men er 9 grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #4072 Del Skrevet 4. mars +6,7 her. Grått. Tror jeg skal få vasket den snora mi i tilfelle det blir en time eller to med plutselig sol en dag. Kan jo henge ut et eller annet og få luftet det skikkelig, om jeg ikke har en vask klar der og da. Alt nyluftet er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mars Forfatter #4073 Del Skrevet 4. mars Var på behandling i dag. Kjentes ut som om noen stakk meg med kniv og vridde om. Igjen og igjen Orker ikke flere strabasiøse bussturer, som den jeg hadde på fredag, så blir taxi om jeg skal noe denne uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mars Forfatter #4074 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): +6,7 her. Grått. Tror jeg skal få vasket den snora mi i tilfelle det blir en time eller to med plutselig sol en dag. Kan jo henge ut et eller annet og få luftet det skikkelig, om jeg ikke har en vask klar der og da. Alt nyluftet er bra. Har du tak over der du har snora di? Ser mange henger dynene sine ut av vindu til lufting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #4075 Del Skrevet 4. mars Sola de skrev (1 minutt siden): Var på behandling i dag. Kjentes ut som om noen stakk meg med kniv og vridde om. Igjen og igjen Orker ikke flere strabasiøse bussturer, som den jeg hadde på fredag, så blir taxi om jeg skal noe denne uka. Det syns jeg du skal benytte deg av. Får du dekket taxi? Sola de skrev (Akkurat nå): Har du tak over der du har snora di? Ser mange henger dynene sine ut av vindu til lufting. Ja, har et lite tak og så lenge det ikke regner går det an med lufting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mars Forfatter #4076 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det syns jeg du skal benytte deg av. Får du dekket taxi? Ja, har et lite tak og så lenge det ikke regner går det an med lufting. Pasientreise ja, men private reiser nei. Da ville jeg luftet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mars Forfatter #4077 Del Skrevet 4. mars Hørte denne ljome over høytalerne på et utespisested i dag. En av mine gamle favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mars Forfatter #4078 Del Skrevet 4. mars Ble tacolefse med blå jarlsberg, agurk og paprika til middag i dag. Får handle en annen dag Ser noe jeg lurer på om er humle eller veps. Superstore Skal ikke ut på balkongen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mars Forfatter #4079 Del Skrevet 4. mars Pc min er fra før av knekt under. Den henger seg opp hele tiden og skjermen flimrer. Nå er den begynt å briste oppå også. Årsaken til alt er vel at jeg har mistet den med skjermen først i gulvet noen ganger 😕 Tror jeg skal ta meg en tur på en forretning som selger pcer snart ( Hvilket i seg selv er en tålmodighetsprøve ) Men skal sies denne er den pc som har jeg har hatt lengst av dem jeg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. mars Forfatter #4080 Del Skrevet 5. mars Jeg selveste Sola de drømte at jeg var på date Vet ikke om jeg har nevnt det her i løpet av årene jeg har vært her, men jeg dater ikke. Som i overhodet ikke. Det er ikke min greie. Synes det fort blir kleint. Bedre å bli kjent med noen på andre måter synes jeg. I hvertfall. I drømmen min var jeg på date. Ikledd bunad av alle ting. Tror det kan ha vært 17 mai eller annen kledd i bunad- grunn. Men verste av alt, så var fyren veldig kjekk Lurer på hvem det var Har vært på nærbutikken. Måtte ha rundstykker. Gikk tom for brødmat i går tidlig, så spiste cashewsnøtter til kveldsmat i går. Klarer ikke bære med meg noe nesten, så må få noen til å handle for meg tror jeg. Eller kanskje forsøke å bestille hjem varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå