Sola de Skrevet 13. juni Forfatter #8001 Skrevet 13. juni Kjært barn har mange navn Fikk høre av noen at jeg har havfruehår. Den var ny. Selv omtaler jeg det som pulverheks og kråkereir
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni #8003 Skrevet 13. juni ÅÅÅ...gratulerer til Sola som fikk innlegg nummer 8000 på side 400!!! Det er vakkert og symbolsk!
Sola de Skrevet 14. juni Forfatter #8004 Skrevet 14. juni Hoppetaujenta skrev (14 timer siden): Vakkert og vilt altså? Det vil fortelle deg en historie. Det er vilt ja. Alltid vært fullstendig utemmelig. Så kom det til en frisør, som uten å spørre fant fram en rettetang Har aldri hatt noe slikt i mitt hår før. Hun dro og slet i det, med udyret av et temmevesen, Så ble det slett. Kom meg ut av frisørsalongen og halvveis gjennom kjøpesenteret, før jeg merket det begynte å reise seg. Innen jeg kom meg av bussen så var det tilbake til å være høysåte Måtte vaske håret mitt på nytt igjen, for hun hadde jo selvsagt hatt mye midler i det og jeg klør av alt sånt, så etterpå var det tilbake til sitt gamle jeg igjen. Kan ikke skjønne at folk klarer å bruke slike strykejern i håret sitt Ikke for meg. Liker å ha det helt naturelt eller hva man kaller det for. Hoppetaujenta skrev (14 timer siden): ÅÅÅ...gratulerer til Sola som fikk innlegg nummer 8000 på side 400!!! Det er vakkert og symbolsk! Fikk jeg vakre tall uten å merke de var på vei en gang 1
Sola de Skrevet 14. juni Forfatter #8005 Skrevet 14. juni I dag er det veldig varmt ute. Skulle ha hentet en pakke, men kan få ligg til over helgen, når det blir mer Sola- vennlig vær meldt. Orker ikke vandre rundt i sola.
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni #8006 Skrevet 14. juni Medfølelse på alle fronter fra meg. Alle vinduer og verandadør åpne hele kvelden og natten lager god luft inne om morgenen. Hører måker ganske nær. De har vel unger nå de og "gaaaak`er" mye av den grunn. Godmorgen til deg også.
Sola de Skrevet 14. juni Forfatter #8007 Skrevet 14. juni Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Medfølelse på alle fronter fra meg. Alle vinduer og verandadør åpne hele kvelden og natten lager god luft inne om morgenen. Hører måker ganske nær. De har vel unger nå de og "gaaaak`er" mye av den grunn. Godmorgen til deg også. Det har ikke vært så gæli inne her. Har store trær som skygger, men er et generelt kaldt bygg, så tar vel tid å få varmet opp. Måker Skal haa, skal haaaa, skal haaaaaaa! 1
Sola de Skrevet 14. juni Forfatter #8010 Skrevet 14. juni Rumle skrev (25 minutter siden): God helg God helg Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): God helg til alle fra meg også. God helg
Sola de Skrevet 17. juni Forfatter #8012 Skrevet 17. juni God tirsdag Regner bøtter og spann ute i dag. Hadde på meg en supertykk allværsjakke. Ser ut som et telt jeg har på meg. Er så svær den jakka. To nr for stor til meg, og jeg er ikke akkurat petite. Støvlene mine får jeg ikke ene foten nedi, så måtte ha sko på. Gjennomvåte ble dem. Skulle til fysioterapeuten. Både gjort øvelser og fått massasje i dag. Det gjorde vondt det. Var og hentet en pakke på vei hjem. Strømpebukse til julekjolen min. Fikk en kjole i posten for noen uker siden. Den er rød og grønn i fargen. Satt som et skudd. Tenkte å ha den på meg til julaften. Dere vet hvordan jeg er med handling til jul, så er akkurat i rute sånn sett
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni #8013 Skrevet 17. juni Gratulerer med det som er bra og huff til klær som er for stort. Kan du gi bort til noen? Selge?
Sola de Skrevet 18. juni Forfatter #8014 Skrevet 18. juni Hoppetaujenta skrev (12 timer siden): Gratulerer med det som er bra og huff til klær som er for stort. Kan du gi bort til noen? Selge? Den jakka er mer moden for søppelet, enn den vil være til å gi bort. Er et helvete å få vasket og ikke minst tørket. Vann bare legger seg utenpå uten å trekke inn eller gå av , så selv om jeg sentrifugerer den 4 (!) ganger, så drypper den som bare pokker likevel når den henges opp. Ser jeg har fått noen striper ved hetta, som ikke går bort i vask. Det er nok min feil med tanke på hva jeg har brukt jakka til. Gå ut med søppel, papp, mens jeg flyttet og vært ørten turer snarveien gjennom hekken her. Alle jakkene mine har fått samme flekker, etter gjennom hekken- turene, så sikkert noe sevje, eller noe.
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni #8015 Skrevet 18. juni Da må det ny jakke til. Ønsker deg lykke til og god smygende jakt på en slik en.
Sola de Skrevet 18. juni Forfatter #8016 Skrevet 18. juni Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Da må det ny jakke til. Ønsker deg lykke til og god smygende jakt på en slik en. Jeg mottok nylig en ny en tykk allværsjakke, som jeg skal ta i bruk til høst/ vinteren Den fra i går, var et bomkjøp, som hang flere år i gangen der jeg bodde før, før jeg tok den i bruk i fjor. Den er ikke noe pen på eller noe som helst. Har snørpet den inn, så godt den lar seg gjøre, men den er som et telt likevel. Til å gå ut med søppel og papp, fungerer den fint, når været er dårlig, men siden den er et mareritt å få tørr, så er den mer bry enn noe annet. Henger fortsatt til tørk etter å ha brukt den i går. 1
Sola de Skrevet 21. juni Forfatter #8017 Skrevet 21. juni Når man leter febrilsk etter noen papirer man ikke har sett siden man la dem fra seg i ens tidligere hjem for flere år siden. La dem aldri inn i mappen jeg pleier å ha slike ting. Fant et bilde på telefonen min av et tidlig utkast av papirene, men ikke skrevet under 😕 Aner ikke om det er kastet eller ligger her inne et eller annet sted.
Sola de Skrevet 21. juni Forfatter #8018 Skrevet 21. juni Hvor i alle dager kan jeg ha papirer liggende hen Får ta meg en runde igjennom ting som ikke er pakket ut enda. Har 14 plastkasser stående inni garderobeskapene som var her fra før av. Hater gamle skap, så aldri i verden om jeg bruker dem til klær. Står som regel tomme i alle hjem jeg har bodd, hvor det har vært skap fra før, stående. Her tok de så stor plass av soverommet mitt, så satte heller plastkasser inn i det. Har 9 stk tror jeg med bare ting tilhørende min farmor og farfar, så greit de har en ok plass å stå, så de slipper være i boder. Bodene er bare sånn gitterdører på, så har egentlig kun juletre, 2 kofferter med bøker og et sekkehjul i ene og andre står tom. Hadde tenkt å ha verktøy og slikt i den, men de er midlertidig plassert i boden til søskenet mitt, og fikk beskjed om at det ble minst høst før de kom hit med det Var et lite helvete for dem å bære opp alt sammen. Jeg skal ikke bære noe som helst, så får bare være så Får fortsette jakten min på de forsvunne papirer i stedet for å bable meg vekk her.
Rumle Skrevet 21. juni #8019 Skrevet 21. juni God helg midt i alle pakkenellikene, håper du finner papirene! 1
Sola de Skrevet 21. juni Forfatter #8020 Skrevet 21. juni Rumle skrev (6 timer siden): God helg midt i alle pakkenellikene, håper du finner papirene! God helg Har du planer for st.hansaften? Jeg har ikke funnet dem så langt, men har fått gått igjennom noen sekker med diverse. Fant noen klær, jeg skal hive på vask i morgen. Samt diverse putetrekk, handlenett, barnebunadene mine og en matroskjole fra jeg svært liten. Har flere sekker som skal gåes igjennom. Er slike store oppbevarings- sekker. Vet det skal være mange ullplagg i to av dem. Jeg tok ikke vare på så alt for mye papirer. Vet jeg la dem i en liten plastkasse, men har ikke helt funnet den enda. Tror ikke papirene jeg leter etter er der. Har derimot funnet enda mer ting jeg skal kvitte meg med Liker å kaste/ gi bort ting Kjøpte for noen år siden 2 store messinghus på kid. De er fine, men ikke helt min stil lenger, så tenkte å gi dem bort til første som vil ha dem. Har 2 lamper jeg heller ikke vil ha lenger. Passer ingen av skoene mine lenger, så kan hende jeg gir bort en del sko. Har ikke så mange igjen lenger, men ikke noe poeng i å ha masse sko stående som ikke blir brukt. Synes egentlig det er veldig befriende å kvitte meg med ting. Er litt sant det der om man har mer enn så, så mange ting, så er det tingene som eier deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå