Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 04:19 #7981 Skrevet søndag kl 04:19 Huff...god bedring til deg, selv om det kanskje ikke er rette medisinen som hjelper Sola vår.
Sola de Skrevet søndag kl 07:51 Forfatter #7982 Skrevet søndag kl 07:51 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Huff...god bedring til deg, selv om det kanskje ikke er rette medisinen som hjelper Sola vår. Satt halvannen time i lenestolen i natt. Øynene mine så plutselig noen sofaputer. Tok dem med i senga. Kroppen min likte overhodet ikke å ha det så høyt. Er vant til nesten helt flate puter, så nakken min hater meg i dag Men surklingen ble mindre, så fikk sovnet av om ikke annet. Var litt så, som så med søvn. Nå er jeg tilbake i stolen min. Tror jeg kanskje skal kle godt på meg litt senere og gå ut å trekke frisk luft. Det regner, så er forhåpentligvis ikke så mye pollen, til å sette meg ut av spill. Må være at jeg ble våt og kald for noen dager siden, som er skyld i denne djevelskapen. Folk sier at man ikke blir syk av å være våt og kald, men jeg blir. Alltid. Er sånn jeg alltid får første forkjølelsen om høsten ofte. At jeg har ventet for lenge med å kle på meg jakke. 1
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 08:01 #7983 Skrevet søndag kl 08:01 Frisk luft uten pollen kan være medisin og akkurat passe fart er en velsignelse for vondter i kroppen. Håper du går og at det blir litt bedre etterpå. Selv ser jeg frem til høsten og regnet som kommer da.
Sola de Skrevet mandag kl 06:39 Forfatter #7984 Skrevet mandag kl 06:39 Hoppetaujenta skrev (22 timer siden): Frisk luft uten pollen kan være medisin og akkurat passe fart er en velsignelse for vondter i kroppen. Håper du går og at det blir litt bedre etterpå. Selv ser jeg frem til høsten og regnet som kommer da. Uten pollen hadde vært supert Satt og sov i stolen i natt. Begynte å hoste veldig da jeg skulle legge meg og surklingen ble bare verre og verre. Satt til 5 og sov i stolen. Våknet superstiv og støl, så gikk og la meg. Sovnet heldigvis raskt. Skal være glad når pollenhelvetet gir seg. Er dritt lei.
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 07:46 #7985 Skrevet mandag kl 07:46 Ja, det skjønner jeg. Slitsomt sånn som du har det nå.
Sola de Skrevet tirsdag kl 11:18 Forfatter #7986 Skrevet tirsdag kl 11:18 Hoppetaujenta skrev (På 9.6.2025 den 9.46): Ja, det skjønner jeg. Slitsomt sånn som du har det nå. Nesa er ikke så jævlig i dag, men nå er halsen piggtråd igjen. Eier ikke tålmodighet til å være syk. Fikk matlevering i dag, så klarer meg sånn sett for en stund 1
Sola de Skrevet tirsdag kl 12:59 Forfatter #7987 Skrevet tirsdag kl 12:59 Da har neste vinters jakker kommet i hus. En boblejakke og en vannavstøtende tykk allværsjakke. Har i tillegg før mottatt et par fjellsko jeg skal bruke som vintersko. Er så hoven i ene foten at fikk den ikke nedi noen av skoene jeg har fra før så måtte opp i størrelse. Får duge denne vinteren. Nå begynner store prosjektet, med å gå dem inn. Er syk, så neste par dagene, skal jeg ingen steder, men kanskje nærmere helgen jeg vil kunne bevege meg litt igjen.
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 11:35 #7988 Skrevet onsdag kl 11:35 Absolutt god bedring til deg. God handel også høres det ut til. Snart kommer høst og vinterkatalogene i postkassa om en fremdeles har det. Jeg nøyer meg med nettvarianten. Trenger ingenting, men...o.s.v.
Sola de Skrevet onsdag kl 19:32 Forfatter #7989 Skrevet onsdag kl 19:32 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Absolutt god bedring til deg. God handel også høres det ut til. Snart kommer høst og vinterkatalogene i postkassa om en fremdeles har det. Jeg nøyer meg med nettvarianten. Trenger ingenting, men...o.s.v. En fugl dreit på jakka mi i vinter, så den gikk rett i søppelet. Manglet dermed boblejakke. Allværsjakka mi, jeg hadde fra før er to nummer for stor, og glidelåsen lever sitt eget liv på den, så ville ha en som passet meg litt bedre. Nå har jeg klær for vinteren. Eneste jeg trenger nå er en vanlig regnjakke. Det blir det litt verre med. Kan hende jeg må i butikk for å prøve Jeg hater å gå i butikker, så ser ikke fram til det. Har en hel a4 ark full av ting som må kjøpes i butikk Jakka får gå på den også Hender jeg får ånden over meg og går som en virvelvind gjennom dette steds butikker, men det er svææææææææært sjelden. Du vet, hoppeloppen min, at har du lyst, så har du lov. 🛍️ 1
Hoppetaujenta Skrevet i går, 06:48 #7990 Skrevet i går, 06:48 Haha...det siste visdomsordet der er jeg hjertens enig i. Misliker sterkt butikk å prøve i jeg også. Nå skal jeg ha frokost! 1
Sola de Skrevet i går, 10:01 Forfatter #7991 Skrevet i går, 10:01 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Haha...det siste visdomsordet der er jeg hjertens enig i. Misliker sterkt butikk å prøve i jeg også. Nå skal jeg ha frokost! Bon appetit! Hihihihi, tante hoppe er sur, for jeg fisket brødskiva hennes av fatet - Ordet
Hoppetaujenta Skrevet i går, 10:49 #7992 Skrevet i går, 10:49 Den lille rakkeren tok tre skiver før jeg fikk snudd meg og nå snorkes det for harde livet under teppet i daybed`en. Gjett hvem som vil at jeg skal kjøpe masse chips og kjeks neste gang jeg skal handle? ... Umettelige lille Ord.
Sola de Skrevet i går, 13:04 Forfatter #7993 Skrevet i går, 13:04 Så umettelig er det ikke. Jeg spurte om det ville ha grøt til middag. Ja, det ville det ha. Da ordet mitt fikk tallerken med rømmegrøt foran seg, så var det plutselig mett blitt. Ville ikke ha. Trodde det skulle få risengrynsgrøt, men den gang ei
Hoppetaujenta Skrevet i går, 14:21 #7994 Skrevet i går, 14:21 Til meg sa det at det var litt skuffet, for det trodde at du "egentlig" mente iskrem.
Sola de Skrevet i går, 19:56 Forfatter #7995 Skrevet i går, 19:56 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Til meg sa det at det var litt skuffet, for det trodde at du "egentlig" mente iskrem. Så, det trodde det ja. Den gang ei
Hoppetaujenta Skrevet i går, 20:02 #7996 Skrevet i går, 20:02 Bedre lykke neste gang...og da blir det hos H, for snart er det helg og da vil Hoppen ha krokanis.
Sola de Skrevet 13 timer siden Forfatter #7997 Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Bedre lykke neste gang...og da blir det hos H, for snart er det helg og da vil Hoppen ha krokanis. Var det noen som sa krokanis - Ordet SLUUUURP! 1
Sola de Skrevet 13 timer siden Forfatter #7998 Skrevet 13 timer siden Krokanis er veldig godt det. Kanskje jeg skal legge en boks i handlekurven til neste gang jeg skal bestille matlevering Når vi snakker om is. Jeg likte ikke den banansplitt- isen. Spiste den da jeg var syk og den ble veldig feil i min munn. Kanskje den smaker bedre når smaksløkene er på sitt vanlige jeg. I dag holder jeg på med klesvask. Kokevasken er på nå. Håper den ikke vil bruke mer enn tiden, som maskina oppgir, men den har en tendens til å bruke en time ekstra 1
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #7999 Skrevet 12 timer siden <<< Dette her har en god banansplitsmak, så ja...isen ble for svak og den skulle ikke hatt sjokolade ved siden av. Da får vi håpe at du husker krokanen. Det er alltid en god is.
Sola de Skrevet 10 timer siden Forfatter #8000 Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): <<< Dette her har en god banansplitsmak, så ja...isen ble for svak og den skulle ikke hatt sjokolade ved siden av. Da får vi håpe at du husker krokanen. Det er alltid en god is. Fikk nettopp matlevering, så blir ikke for nærmere neste helg. Jeg har ikke smakt den der, men den tressisen med banan fra hennig olsen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå