Sola de Skrevet 23 timer siden Forfatter #7581 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): ...og plutselig bumper du inn i en lokal kryper og så blir historien en helt annen. Olala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23 timer siden Forfatter #7582 Del Skrevet 23 timer siden Regnet pisker ute. Håper det roer seg ned snart, så man kan gå ut, uten å bli gjennomvåt. Synes det kommer fra alle kanter samtidig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22 timer siden Forfatter #7583 Del Skrevet 22 timer siden Har vært og handlet på en butikk noen kilometer unna. Hadde tenkt meg på kjøpesenteret, men buksa mi var våt blitt, så orket ikke vandre rundt slik. Jeg forsøker å unngå matlevering Må jo lage ukesmeny om jeg skal ha matlevering. Akkurat nå er jeg så matlei at jeg ikke kommer på noen ting jeg har lyst på, når jeg titter igjennom menys sortiment på nettet. Da har man et lite problem, for de har jo størst utvalg, så da må jeg avsted selv og titte i frysedisker og den slags. Ble ikke noe klokere. Men fikk kjøpt stryhns leverpostei og enda mer rekeost, så da klarer jeg meg. I dag blir det hjemmelaget pannemix til middag. I morgen blir det løvstek, salat og pommes frites med hjemmelaget dressing tror jeg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #7584 Del Skrevet 22 timer siden For en god planleggingshusmor du er. Stikk motsatt av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå