Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Enig...men jeg blir med i "av og til-klubben". Det kunne muligens ha vært noe. :nikke: 

Kanskje :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velger å spørre @Rumle på ny igjen; har du link til min "ikke slanke seg"-tråd? Jeg mister den alltid. :( 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

:ninja: Da vet hele forumet det også. :ninja: 

Samme det vel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte akkurat en vase/ skål eller hva det er, som denne i vindu. Måtte lete etter tråden for å finne litt mer ut om den. Er veldig fin. Foreldrene mine fikk den i bryllupsgave.

Hjemme pleide den å stå i veggseksjonen mener jeg. Hos meg sto den på ene salongbordet der jeg bodde før. Her har jeg satt den i vindu foreløpig, men tror jeg skal sette den oppå en kommode eller noe i stedet :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol: Jeg venter på regnet. Er meldt til uken, men jeg sang nettopp regn regn kom igjen :ler: Håper regnet får smeltet all snøen, så det blir fremkommelig igjen. Har ikke snødd på flere dager, men likevel ligger all snøen igjen på fortau osv :risterpåhodet: 

Frokost er spist. Ble brødskiver med juanitatomater, druer, paprika og norvegia :spise: Stolt av meg selv, for å ha klart å spise opp druene. Jeg spiser jo sjelden og aldri frukt, så er ikke noe som kommer naturlig for meg å spise. Jeg drikker sånn her hver dag, så får i meg frukt der 7d8e67e9-d9cd-4202-b27f-704bd4454e8b.jpg og spiser grønnsaker, så ingen trenger å bekymre seg for heller laber fruktspising, men når man får kryssreaksjoner på det meste av frukt, så blir det lettest å holde seg unna frukt, og heller drikke juice.

I dag skal jeg på leting etter vaffeljernet mitt. Var ikke helt der jeg trodde det var, så må se hvor jeg kan ha plassert det hen. Kan være når jeg tenker meg om, at jeg ikke har pakket det ut enda :klo: Får romstere litt rundt og se hva jeg finner.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før hadde jeg kanskje tenkt at Sola skulle bestige fjell av ting for å lete etter noe, men nu går alt så mye lettere
og hun skal bare sjekke bortover ei lett slette og faktisk finne vaffeljernet, uten å slite seg ut. :klappe: God lørdag i tråden!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Før hadde jeg kanskje tenkt at Sola skulle bestige fjell av ting for å lete etter noe, men nu går alt så mye lettere
og hun skal bare sjekke bortover ei lett slette og faktisk finne vaffeljernet, uten å slite seg ut. :klappe: God lørdag i tråden!

Er 4 kasser jeg ikke har pakket ut. Oppi ene ligger en stavmikser og vaffeljern. Så dem da jeg var på kjøkkenet nettopp. I de andre er brødboks, knekkebrødboks ( har visst en slik) Ørten trefjøler og noen vinglass. Så ikke så mye å gå igjennom. Skal pakke ut alt, bare venter på å finne ork skal jeg være ærlig. I dag er en slik "jeg gidder ikke"- dag.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAaaaa...gidderikkedag høres midt i blinken ut! :hoppe: Det fortjener du nå etter alt virrvarret de senere tidene. :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

HURRAaaaa...gidderikkedag høres midt i blinken ut! :hoppe: Det fortjener du nå etter alt virrvarret de senere tidene. :nikke: 

Joda, men er rastløs likevel, men det er egentlig på å kunne gå ut, uten å være redd for å falle i all snø/slaps hva nå enn det er alt sammen som er på fortauene. Har lyst til å gå meg en tur, så ser fram til regnet kommer :regn:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt, for jeg har det sånn selv også. En ufrivillig  spagat er ikke noe denne jenta vil ha nå. :nei: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det skjønner jeg godt, for jeg har det sånn selv også. En ufrivillig  spagat er ikke noe denne jenta vil ha nå. :nei: 

Nei, ikke jeg heller. Har nok av skader, som det er. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen spist. Ble finnbiff til middag i dag. Hadde sjampinjong, ertestuing, brokkoli, rosenkål, potet, gulrot, fløtesaus, tyttebærsyltetøy til :spise:

Var også ute med søppelet :dåne: Skal være glad når snøen er borte og man trygg for potensielle takras kan bevege seg utenfor igjen!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VAR. Leser om uenighet om å beholde VAR i norsk fotball. Personlig synes jeg det ødelgger fotballen. Når noen scorer et mål. Før kunne man juble, nå sitter man som på nåler og venter på om VAR godkjenner det. :risterpåhodet:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første der = enig   Det siste der helt ukjent, men støtter deg blindt. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 10.1.2025 den 16.26):

Velger å spørre @Rumle på ny igjen; har du link til min "ikke slanke seg"-tråd? Jeg mister den alltid. :( 

Ja, jeg fant den! Men, så at du hadde funnet den og :nikke:

Sola de skrev (2 timer siden):

VAR. Leser om uenighet om å beholde VAR i norsk fotball. Personlig synes jeg det ødelgger fotballen. Når noen scorer et mål. Før kunne man juble, nå sitter man som på nåler og venter på om VAR godkjenner det. :risterpåhodet:

Kunne ikke vært mer enig!

Håper alle har en fin helg :blomst2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (13 minutter siden):

Ja, jeg fant den! Men, så at du hadde funnet den.

Jatakk...vår vennlige SOL  ga meg linken og er det et tegn mon tro? At jeg taler for ikke-slankernes-sak
....men finner ikke linken etter hvert...burde jeg går over til den andre siden mener noen? :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Jatakk...vår vennlige SOL  ga meg linken og er det et tegn mon tro? At jeg taler for ikke-slankernes-sak
....men finner ikke linken etter hvert...burde jeg går over til den andre siden mener noen? :fnise: 

Haha ikke meg i alle fall, jeg så først spørsmålet i sted 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (24 minutter siden):

Haha ikke meg i alle fall, jeg så først spørsmålet i sted 😊

Du har kanskje fullt opp med å lande etter festivitassen jul og nyttår...? :lur: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Du har kanskje fullt opp med å lande etter festivitassen jul og nyttår...? :lur: 

Tja, vi får si det :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...