Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2024 #6981 Del Skrevet 22. desember 2024 JUHUUUUUU!!!!!!! "DU MÅ TA RIBBA UT AV DEN KALDE BOKSEN, TANTE SOLAMI!" - Ordet hilser småglupsk og forventningsfull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. desember 2024 Forfatter #6982 Del Skrevet 22. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): JUHUUUUUU!!!!!!! "DU MÅ TA RIBBA UT AV DEN KALDE BOKSEN, TANTE SOLAMI!" - Ordet hilser småglupsk og forventningsfull Ja, du sitter allerede ved bordet og venter på å bli servert, lille ordet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. desember 2024 Forfatter #6983 Del Skrevet 22. desember 2024 Da er jeg endelig på nett igjen. Var ikke så lett å komme seg på nett her. Nesten 14 dager tok det. Er nå på pc jeg kjøpte i vår, som jeg aldri ble venn med. Denne fungerer dårlig for meg, men får duge for en stund. Skal se om jeg finner en bedre en på januarsalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2024 #6984 Del Skrevet 22. desember 2024 Gratulerer i alle fall enn så lenge og håper du finner en som passer for deg i januar...ehh....datamaskin altså...ikke sånn fremmedlegeme de kaller for "mannebein". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. desember 2024 Forfatter #6985 Del Skrevet 22. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Gratulerer i alle fall enn så lenge og håper du finner en som passer for deg i januar...ehh....datamaskin altså...ikke sånn fremmedlegeme de kaller for "mannebein". Hvem har tid for mannebein tenkte jeg Denne pc er helt tullete. Når man trykker på enter, så hopper den flere linjer. Må rette opp i hver eneste setning. Irriterende. Nei, denne fungerer ikke for meg. Blir liksom til at man heller bruker telefonen, da det tar for mye tid å rette opp i feil hele tiden. Lyset er også helt elendig på denne. Nesten så jeg angrer på at jeg kasserte den gamle, som var knekt i stykker. Var blitt så ille at den fysisk bøyde seg om man skulle bære den med seg. Tilbakestilte den til fabrikkinnstillinger før jeg leverte den inn på avfallstasjonen. Verre var det med alle de andre gamle pcene mine. Det har samlet seg opp en del i løpet av årenes løp. Så mye gammel elektronikk jeg hadde liggende i gamle leiligheten x antall tv- bokser. tv- antenner osv. Fant mange mobiltelefoner. Min første fikk jeg vel i 98 tror jeg. Hadde flere motorola, før jeg hadde flere nokia deretter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22. desember 2024 #6986 Del Skrevet 22. desember 2024 God jul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2024 #6987 Del Skrevet 23. desember 2024 Ja, det er vel på tide å ønske God Lille Julaften i tråden nå...så da gjør jeg det. ..men du Sola; når du kjøper ny...benytter du deg ikke av en ekstra tjeneste hvor "de" kan få gå inn og hjelpe med problemer om de skulle dukke opp? Jeg har trøbbel med å la fremmede får tilgang på min egen, men om det skulle dukke opp får en ta noen sjanser på at folk er ærlige og gjør det de skal og ikke noe helt annet. P.s. jeg hater å måtte knytte meg til sånne ting som jeg ikke ken, ikke kan fikse og ikke vet om jeg blir lurt av andre når de skal fikse. Jeg vil tilbake til steinalderen. Der har jeg i alle fall styring på bålet jeg bygger opp selv. *fnys* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #6988 Del Skrevet 23. desember 2024 SVK skrev (7 timer siden): God jul! God jul til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #6989 Del Skrevet 23. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Ja, det er vel på tide å ønske God Lille Julaften i tråden nå...så da gjør jeg det. ..men du Sola; når du kjøper ny...benytter du deg ikke av en ekstra tjeneste hvor "de" kan få gå inn og hjelpe med problemer om de skulle dukke opp? Jeg har trøbbel med å la fremmede får tilgang på min egen, men om det skulle dukke opp får en ta noen sjanser på at folk er ærlige og gjør det de skal og ikke noe helt annet. P.s. jeg hater å måtte knytte meg til sånne ting som jeg ikke ken, ikke kan fikse og ikke vet om jeg blir lurt av andre når de skal fikse. Jeg vil tilbake til steinalderen. Der har jeg i alle fall styring på bålet jeg bygger opp selv. *fnys* God jul Nei nei Er vel derfor det samler seg opp hos meg. Verste er at da jeg flyttet fra lille til store leiligheten der jeg bodde før, så tømte jeg kjellerboden min for gammel elektronikk. dvd- spiller, x antall printere osv. Trodde ikke det var sååå mye igjen Jeg var nødt til å kvitte meg med alt nå. @KnekkeBørre sa tidligere en gang at man trygt kunne kaste PCer på avfallstasjonen, så valgte å stole på det. Kunne ikke fortsette å ha oppsamling på alt av PCer, telefoner osv. For å ikke snakke om enorme mengder med ladere til alt mulig. En hel kasse full av ladere hadde jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #6990 Del Skrevet 23. desember 2024 God lillejulaften forresten. I dag må jeg brette opp ermene og få satt ting såpass på plass at det blir mulig å feire jul her. I går fikk jeg hengt opp gardiner på soverommene. Etter å ha bodd øverst i nesten 11 år, så merker jeg at gamle vaner er vond å vende. Må jo kle på meg før jeg vandrer rundt i leiligheten her.Bor i høy første etasje, så man står ikke og ser rett inn, men er likevel lavt nok til at jeg føler jeg må se litt mer anstendig ut. 2 bokhyller og 2 kommoder ble montert i går, samt en entrebenk. Slik man kan sitte på med skohylle under. Fikk handlet inn hva vi trenger til jul samt fikset tv og Internett. I dag må jeg få alt på plass der det skal stå. Blir nesten som i gamle dager, da vi hadde ekte tre. Skrubbet alt av gulv lille julaften, pyntet treet. Akkurat ferdig, så kunne man nesten stille klokka etter henne. Vet ikke om duft fra treet eller hva det var, men hunden min hadde alltid uhell hver lille julaften. Nyttet ikke uansett hvor mye hun ble luftet i forkant. Hun var en ekte julehund. Født 1 juledag til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #6991 Del Skrevet 23. desember 2024 @Hoppetaujenta Nå har jeg akkurat benyttet meg av dine leveringstjenester Har sett leveringsbilen her flere ganger, så fant ut jeg skulle forsøke jeg også.Skal benyttes igjen blir billigere enn taxi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2024 #6992 Del Skrevet 23. desember 2024 (endret) Sola de skrev (20 minutter siden): @Hoppetaujenta Nå har jeg akkurat benyttet meg av dine leveringstjenester Har sett leveringsbilen her flere ganger, så fant ut jeg skulle forsøke jeg også.Skal benyttes igjen blir billigere enn taxi. Det er jeg glad for å høre og håper at du blir fornøyd med kvaliteten på plukker til kasse. JUHUuuuuuuu! Endret 23. desember 2024 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #6993 Del Skrevet 23. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Det er jeg glad for å høre og håper at du blir fornøyd med kvaliteten på plukker til kasse. JUHUuuuuuuu! Ja. Alt så ok ut. Tenkte det var greit å få levert alle tunge ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #6994 Del Skrevet 23. desember 2024 Da har jeg plassert 11 plastkasser inn i garderobeskapene på soverommet mitt. Jeg liker ikke gamle klesskap, så pleier ikke å ha klærne mine i dem. ( Fikk ikke til å fjerne dem selv, så de får stå for nå) Foreløpig har jeg lagt klær jeg har i vinterbruk, i en bokhylle jeg monterte i går. Klær til sommerbruk, som jeg har flest av, ligger i noen plastkasser foran skapene. Da jeg var sånn 13- 14 år gammel, så var jeg på besøk hos min onkel og hans daværende samboer. De leide et gammelt hus på østlandet. Våknet på natten av at det som hang i gamle skapene på soverommet flagret. Ble så redd at jeg gjemte meg under dyna til det ble morgen. Siden den gang har jeg ikke brukt det som var igjen av klesskap uansett hvor jeg har bodd. Synes det stinker parfyme i ene som står her. Vil ikke ha slik stank på mine klær. Nå snakker jeg meg bort igjen. Hvertfall. Fikk plassert en hel del med kasser foran skapene også samt noen søppelsekker med sko og annet jeg fant rundt omkring i leiligheten jeg bodde i. Stua er nesten tømt. Har mye skrot oppå spisebordet, men det får jeg plukke vekk i morgen. Holder på å vaske opp alt av kopper, kar, kakefat, plastkummer. Har en del gamle skjøre ting, så de må jeg vaske for hånd. Julegaver er lagt under treet. Treet gidder jeg ikke sette på før i morgen. Fant noen engler, et par nisser. Det får holde for i år. Jeg finnes ikke i julestemning, så ser fram til julen er over, så jeg kan fortsette å komme i orden. Føler jeg ikke kan romstere for mye rundt med bråkete ting de neste dagene. Må vel være innafor å støvsuge i morgen sånn mellom 10-12 ish en gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2024 #6995 Del Skrevet 23. desember 2024 Sola de skrev (27 minutter siden): Ja. Alt så ok ut. Tenkte det var greit å få levert alle tunge ting. Da er jeg veldig glad for at du hoppet uti og ville forsøke. Når en trenger det av en eller annen fysisk grunn og spesielt om vinteren, da er det superkjekt og en god sørvis å benytte seg av. Trenger egentlig ikke en grunn annet enn at en har lyst til det, når jeg tenker meg om. Jeg er nok fast bruker for resten av mitt liv tror jeg. Meget praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #6996 Del Skrevet 23. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Da er jeg veldig glad for at du hoppet uti og ville forsøke. Når en trenger det av en eller annen fysisk grunn og spesielt om vinteren, da er det superkjekt og en god sørvis å benytte seg av. Trenger egentlig ikke en grunn annet enn at en har lyst til det, når jeg tenker meg om. Jeg er nok fast bruker for resten av mitt liv tror jeg. Meget praktisk. Var ganske greit synes jeg. Skal sikkert ha inn en ny bestilling snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2024 #6997 Del Skrevet 23. desember 2024 Hurra! Nå skal jeg feire med noen kuler rød Inspira med sjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #6998 Del Skrevet 23. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hurra! Nå skal jeg feire med noen kuler rød Inspira med sjokolade! Kos deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #6999 Del Skrevet 23. desember 2024 Hva står på menyen din i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #7000 Del Skrevet 23. desember 2024 Når man trodde man var ferdig med å vaske opp alt man har, som skal i oppvaskmaskinen.. Så dukker en søppelsekk full av plastkummer, rivjern og alt sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå