Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

:farvel:   JUHUUUUUU!!!!!!!    "DU MÅ TA RIBBA UT AV DEN KALDE BOKSEN, TANTE SOLAMI!" - Ordet hilser småglupsk og forventningsfull :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

:farvel:   JUHUUUUUU!!!!!!!    "DU MÅ TA RIBBA UT AV DEN KALDE BOKSEN, TANTE SOLAMI!" - Ordet hilser småglupsk og forventningsfull :nigo: 

Ja, du sitter allerede ved bordet og venter på å bli servert, lille ordet mitt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig på nett igjen. Var ikke så lett å komme seg på nett her. Nesten 14 dager tok det.

Er nå på pc jeg kjøpte i vår, som jeg aldri ble venn med. Denne fungerer dårlig for meg, men får duge for en stund.

Skal se om jeg finner en bedre en på januarsalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer i alle fall enn så lenge og håper du finner en som passer for deg i januar...ehh....datamaskin altså...ikke sånn fremmedlegeme de kaller for "mannebein".  :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Gratulerer i alle fall enn så lenge og håper du finner en som passer for deg i januar...ehh....datamaskin altså...ikke sånn fremmedlegeme de kaller for "mannebein".  :lur: 

Hvem har tid for mannebein tenkte jeg :ler: Denne pc er helt tullete. Når man trykker på enter, så hopper den flere linjer. Må rette opp i hver eneste setning. Irriterende. Nei, denne fungerer ikke for meg. Blir liksom til at man heller bruker telefonen, da det tar for mye tid å rette opp i feil hele tiden. Lyset er også helt elendig på denne. Nesten så jeg angrer på at jeg kasserte den gamle, som var knekt i stykker. Var blitt så ille at den fysisk bøyde seg om man skulle bære den med seg. Tilbakestilte den til fabrikkinnstillinger før jeg leverte den inn på avfallstasjonen. Verre var det med alle de andre gamle pcene mine. Det har samlet seg opp en del i løpet av årenes løp. Så mye gammel elektronikk jeg hadde liggende i gamle leiligheten :dåne: x antall tv- bokser. tv- antenner osv. Fant mange mobiltelefoner. Min første fikk jeg vel i 98 tror jeg. Hadde flere motorola, før jeg hadde flere nokia deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...