Sola de Skrevet lørdag kl 21:09 Forfatter #6941 Del Skrevet lørdag kl 21:09 Rumle skrev (18 minutter siden): Oii, allerede? Så gøy! Håper du vil trives godt der God helg i tråden Ja. Lot seg fikse å få flytte inn før. Er en mellomstasjon slik jeg ser det. Vil ha noe nyere. Men får duge for nå. Har møtt noen av naboene. De nærmeste har en valp På andre siden bor en eldre dame, men deler ikke vegg med henne. Over meg er det 3 boenheter fordelt på samme areal som er to leiligheter her, så de er nok mindre vil jeg tro. Ser utenfra ut som det er svært forskjellige planløsninger. Tror de har åpen planløsning for stue og kjøkken ved siden av. Her inne hos meg er alt hver for seg. Tror leiligheten en gang i tiden har vært grønnmalt, da jeg bak skap osv ser grønnfarge. Er hvitmalt nå heldigvis. God helg til deg også 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet lørdag kl 21:11 Forfatter #6942 Del Skrevet lørdag kl 21:11 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): God helg og god innflytt, Sola. Unner deg alt godt der i årene som kommer. Ikke for mange år håper jeg. Vil ha noe nyere. God helg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 11:30 #6943 Del Skrevet søndag kl 11:30 Ordet og meg funderer litt i dag og leser at Sola skal flytte videre etter hvert og da er vi enig i at selve livet er en mellomstasjon. Ordet skal bli noe stort etter hvert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 20:44 Forfatter #6944 Del Skrevet i går, 20:44 Fløy på trynet gjennom en hekk i dag. Landet i gjørma. Snarveier blir ikke så snar i mørket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12 timer siden Forfatter #6945 Del Skrevet 12 timer siden Fant en bok med skisser. Av mennesker i forskjellige situasjoner. Satt foran mine foreldre og bladde i den. Ble litt flau over mine tegninger. Holdt på med akt- tegning for en 16 års tid siden. For lengst gått i glemmeboken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #6946 Del Skrevet 12 timer siden Alle har startet et sted. Fint å se fremdrift vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7 timer siden Forfatter #6947 Del Skrevet 7 timer siden Har ikke tegnet slik siden eller jo, men det var til noe helt annet Har kvittet meg med absolutt alt av hobbyting. Siste røk i dag. Nå er eneste som gjenstår i gamle leiligheten, en kasse med ting fra badet, knaggrekke og slikt småplukk. Måtte legge meg igjen der noen dager for å få pakket ned alt. Gikk liksom ikke å bare være der de få timene med dagslys. Er mye man kan få gjort i mørket også Var innom et kjøpesenter her om dagen på kvelden. Nesten ikke en sjel der. Tok heisen fra øverst til nederst. Ooooh hoooooly niiiiight tok jeg meg i å synge høyt. De hadde så fin julepynt hengende fra topp til bunn. Fikk levering på noen flere møbler i går. De må skrus sammen.Nå har jeg bare noen dager på meg til å lage til jul. Må få pakket ut alt. Om jeg er taus her, så er nok det årsaken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7 timer siden Forfatter #6948 Del Skrevet 7 timer siden Holder på å få i hus vanlige standardting som man alltid har. Slik som salt, pepper, ketchup, sennep, løk, gulrot, sauser og den slags. Er ikke før man flytter man begynner å legge merke til når man ikke har. Må få tak i potet i morgen. Så de hadde på gamle nærbutikken, men regner bøtter og spann samt blåser i dag, så orket ikke handle for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7 timer siden Forfatter #6949 Del Skrevet 7 timer siden Nå er balkongen min også historie blitt. Er noen potter som står igjen der, fulle av jord og vann.Må tømme dem en annen dag det er bedre vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #6950 Del Skrevet 7 timer siden Sola de skrev (29 minutter siden): Nå har jeg bare noen dager på meg til å lage til jul. Neida, det er mange timer igjen til julaften, så tid har du om en ser litt stort på det, du flinke sola vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3 timer siden Forfatter #6951 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Neida, det er mange timer igjen til julaften, så tid har du om en ser litt stort på det, du flinke sola vår... Må se veldig stort på det. Før jeg måtte flytte fra andre leiligheten før tiden, så hadde jeg bestilt juleservietter nok til hele desember. Først i dag kom de i bruk. Blir nok sikkert både januar og februar før de er brukt opp. Eier ikke julestemning. Juletreet er montert, men er ikke pyntet enda. Alt av gaver er kommet i hus, men som sagt er jeg blottet for julestemning, så føles mer som oktober eller november for min del. På den positive siden så er våren nærmere nå enn hva den ville vært i okt/ nov. Må få handlet inn julemat. Ribben er kjøpt, men må ha pinnekjøtt og kalkun også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3 timer siden Forfatter #6952 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har gått ned 7 kg i løpet av november og desember. Har liksom vært opptatt med nedpakking, flytting, montering osv fra jeg sto opp om morgenen til jeg la meg på repeat hver dag. Jeg klarer knapt å gå nå. Når alt er utpakket og kommet på plass, så kan jeg slappe av.Innen da er det bare å fortsette. Har vært litt voldsomt. Føler jeg har gått igjennom ikke bare mine egne ting, men også mye tilhørende mine foreldre og mine besteforeldre på ene siden. Har kassevis med ting som tilhørte min farmor og farfar. En opprydning som sikkert skulle vært gjort den gangen de gikk bort, men når man står midt oppi sorg, så å begynne å sorterte deres liv, er vel siste man vil. Har funnet så mye rart jeg ikke ante at jeg har en gang. Gullklokkene til både farfar og oldefar har jeg. Den til min oldefar visste jeg ikke om en gang. Den var veldig fin den klokka. Tror jeg skal få satt nytt batteri i den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #6953 Del Skrevet 2 timer siden Huff...vekttap høres litt leit ut om du ikke har forsøkt å nå det med vilje. Må unne deg noe godt-godt og finne julegleden igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 55 minutter siden #6954 Del Skrevet 55 minutter siden Du jobber på, nå må du huske å ta vare på kroppen og ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå