Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 08:56 #6861 Del Skrevet fredag kl 08:56 Huffameg, søte Sola....som nok går ned for telling når alt dette er ferdig og du har flyttet inn for godt på din nye plass. Da blir det en del vondter som roper høyt og det må hviles massivt. *klemme såvidt at hun kan kjenne det i tilfelle vondter gjør veldig klemmevondt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet fredag kl 09:01 Forfatter #6862 Del Skrevet fredag kl 09:01 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Huffameg, søte Sola....som nok går ned for telling når alt dette er ferdig og du har flyttet inn for godt på din nye plass. Da blir det en del vondter som roper høyt og det må hviles massivt. *klemme såvidt at hun kan kjenne det i tilfelle vondter gjør veldig klemmevondt* Jeg er satt opp på behandling dagen etterpå innflytting. Det trenges Må få pakket ut og pyntet til jul når jeg kommer i hus der. Så skal jeg vaske ned her. Skal være glad når desember er over Nytt år og all that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 09:07 #6863 Del Skrevet fredag kl 09:07 Når den tid kommer skal vi bare hviske når vi lister oss på tøfler rundt i tråden din. Vi støtter og tar hensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet fredag kl 09:24 Forfatter #6864 Del Skrevet fredag kl 09:24 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Når den tid kommer skal vi bare hviske når vi lister oss på tøfler rundt i tråden din. Vi støtter og tar hensyn. Takk. Jeg har tenkt å starte et sparingsprosjekt etter jul. Jeg har brukt enorme summer hver måned i nærbutikken. I nye hjemmet er det noen hundre meter å gå til nærmeste butikk. Det klarer ikke jeg å bære, så blir enten meny- bestilling eller handel på rema/ kiwi 1 gang i uken og taxi hjem derfra. Blir interessant å se hvor mye penger man sparer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet fredag kl 09:25 Forfatter #6865 Del Skrevet fredag kl 09:25 Tunge ting som melk, potet, gulrot kan jeg kanskje få levert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 09:30 #6866 Del Skrevet fredag kl 09:30 Syns du skal gå for nettbestilling og levering til din dør om du kan. Blir bedre å i fred og ro bestille, sammenligne og gå for tilbudsting og se sort på hvitt hva du kan spare. Jeg sier kan, for fristelser finnes over alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet fredag kl 09:39 Forfatter #6867 Del Skrevet fredag kl 09:39 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Syns du skal gå for nettbestilling og levering til din dør om du kan. Blir bedre å i fred og ro bestille, sammenligne og gå for tilbudsting og se sort på hvitt hva du kan spare. Jeg sier kan, for fristelser finnes over alt. Jeg så leveringsbilen var der forrige uke, så vet meny leverer der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet fredag kl 09:39 Forfatter #6868 Del Skrevet fredag kl 09:39 Hva har du bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 09:55 #6869 Del Skrevet fredag kl 09:55 Sola de skrev (12 minutter siden): Hva har du bestilt? Absolutt alt jeg trenger til mat, hushold og hele meg...det koster ikke mye å få det plukket, kjørt og kanskje bært inn om en ber dem, så skal jeg unne meg noe så blir det dette. MENY er en finfin butikk. Det eneste (og ja jeg har spurt noen ganger) jeg ville hatt endring på, var at jeg vil kjøpe varer fra ferskvare/varmdisk ...men det gikk ikke. De var redde for at det skulle bli uspiselig da. Unn deg det. Sola vår fortjener å få ting lettere fremover og så kan du heller bære hjem innimellom når du kjenner fysikken sprudler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet fredag kl 16:49 #6870 Del Skrevet fredag kl 16:49 (endret) Sola de skrev (8 timer siden): Ekle sjåføren kjørte bilen i går ettermiddag også. Hvor jobber du?Eier du eller leier du. Han snakket om her jeg flytter fra.Hvor kommer du fra? Nå har jeg kjørt deg flere ganger sa han. Jepp svarte jeg.Turte ikke si at jeg skulle flytte dit han kjørte meg, så gikk inn en annen inngang og tok trappene, så han ikke skulle se hvor jeg gikk. Nærmere 22 i går kveld fikk jeg sms om at han sto på andre siden av veien her og at han kunne kjøre meg.Jeg vil ikke at han skal kontakte meg i det hele tatt! Hva?! Det må du melde fra om til Taxiselskapet/Politiet, det er jo helt uhørt?! Endret fredag kl 16:49 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet fredag kl 16:56 #6871 Del Skrevet fredag kl 16:56 Ble så paff at jeg glemte helt å ønske god helg i tråden jeg nå, god fredag og helg til alle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 19:04 #6872 Del Skrevet fredag kl 19:04 (endret) ...og jeg fikk det ikke med meg en gang. Det der er forfølgelse og trakassering. Kontakt firmaet og si ifra. Slik skal han ikke få lov til å holde på! Utlending? *om jeg får spørre* *eller ikke* Har du taxinummeret og kan anmelde direkte? Endret fredag kl 19:05 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 19:06 #6873 Del Skrevet fredag kl 19:06 God helg alle to mener jeg. Er fullstendig i harnisk over frekk sjåfør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet fredag kl 20:31 Forfatter #6874 Del Skrevet fredag kl 20:31 Rumle skrev (3 timer siden): Hva?! Det må du melde fra om til Taxiselskapet/Politiet, det er jo helt uhørt?! Politiet gjør ingenting med slikt. Taxiselskapet vil kanskje ta tak i det, men er litt redd det får ting til å eskalere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet fredag kl 20:31 Forfatter #6875 Del Skrevet fredag kl 20:31 Jeg svarer ikke på meldingene. Skjønner er hva han vil, for da kan han fortsette samtalen. Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet fredag kl 20:36 Forfatter #6876 Del Skrevet fredag kl 20:36 Rumle skrev (3 timer siden): Ble så paff at jeg glemte helt å ønske god helg i tråden jeg nå, god fredag og helg til alle! God helg rumlemor Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...og jeg fikk det ikke med meg en gang. Det der er forfølgelse og trakassering. Kontakt firmaet og si ifra. Slik skal han ikke få lov til å holde på! Utlending? *om jeg får spørre* *eller ikke* Har du taxinummeret og kan anmelde direkte? Ja. Har taxinr. og navnet for det skrev han i meldingen forrige gang. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): God helg alle to mener jeg. Er fullstendig i harnisk over frekk sjåfør! God helg Jeg ringer annet drosjeselskap neste gang. Følte det var svært ubehagelig i går. Hva skjer neste gang Tar ikke sjansen på å få ham som sjåfør igjen. Synes de andre selskapene her i kommunen ofte er "dobbel takstameter- taxier", så har helst holdt meg til et selskap, men det går ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 20:51 #6877 Del Skrevet fredag kl 20:51 Tenk hvis han driver på slik med alt som er av attraktive damer. Skriv et anonymt brev? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet fredag kl 20:54 Forfatter #6878 Del Skrevet fredag kl 20:54 Jeg er sliten. Min mor kom og hjalp meg ut av boden med 12 plastkasser. Har fått gått igennom dem. 7 søppelsekker fulle med ting som skal kvittes med. En del julepynt. Portveien 2- husene, julekrybben og masse julekuler gikk i søppelet. Fant en god del gulvtepper, lamper og gryter. Trenger ingen av delene. Disse er fra landet. Tok vare på de to største kasserollene. Kun fordi det er jul, og skal ha pinnekjøtt og kålerabistappe. Bruker dem kanskje til lapskaus eller ertesuppe ellers i året, men er svært sjelden jeg lager det. 3 andre gryter tok jeg også vare på. Greit til saus, potet og den slags. Har noen nye gryter på kjøkkenet stående. Får ta dem med også. Har liksom dobbelt og trippelt opp av absolutt alt. Har to søppelsekker fulle med plastkummer, matbokser, oppbevaringsbokser og alt sånt. Disse kvitter jeg meg med. I boden står det fortsatt 7 kasser tror jeg. I tillegg til mange løse gjenstander. For det som er løst, tar jeg bare med meg søppelsekker og fyller opp. En 8 år gammel pilatesball vil vel neppe kunne brukes uten å lekke luft? Har funnet pumpen til den, men ballen har ikke vært i bruk siden 2016 tror jeg. Er telt, mange dyner, puter, enda mer julepynt, dørmatter osv der inne. Tror barnebøkene mine skal kastes. Har 2 eller 3 store plastkasser fulle. Synes ikke det er noe å ta vare på. Kun for minnenes skyld i så fall, men jeg har ikke sett i bøkene siden jeg var 13- 14 år gammel. Min mor mener jeg skal ta vare på dem. Men hvorfor? Har ikke begynt på kjøkkenet enda. Må få tatt oppvasken i morgen. Så alt vil være klart. Har kjøpt papptallerkener og pappkrus, så trenger ikke skitne til flere tallerkener. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet fredag kl 20:55 Forfatter #6879 Del Skrevet fredag kl 20:55 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Tenk hvis han driver på slik med alt som er av attraktive damer. Skriv et anonymt brev? Gikk inn på kundeservice og virker som de skal ha navn, telefonnr og epostadresse. Ikke mye anonymt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 20:57 #6880 Del Skrevet fredag kl 20:57 Send et godt og gammelt brev i posten. / Du må få hvilt litt også, min venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå