Sola de Skrevet 6 timer siden Forfatter #6761 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden): Måtte frokosten bli god. Frokost ja. Hadde helt glemt det jeg. Leste om Sleipnerulykken. En fra skolen jeg gikk på omkom i ulykken. Så mange liv gikk tapt. Leste båten ikke var godkjent for å gå i så høye bølger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5 timer siden Forfatter #6762 Del Skrevet 5 timer siden Frokost spist. Ble en brødskive med gullsalami og majones og en med jarlsbergost. Synes appelsinjuicen er så god for tiden. Om sommeren er den nærmest bitter i smak, men nå er den søt og god 🍊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #6763 Del Skrevet 4 timer siden Åhh...der minnet du meg på appelsinjuicen min som ennå står uåpnet. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1 time siden Forfatter #6764 Del Skrevet 1 time siden Da har jeg gjort det igjen. Skulle ha fjordlandmiddag. Skulle tømme vannet ut av kjelen Stakkars fingre små Akkurat nå har jeg dem smurt inn med hvit vaselin og kompresser utenpå der surret rundt. Får ha det sånn en stund og så vurdere ståa senere. Dette hadde jeg så veldig god tid til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå