Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (41 minutter siden):

Forstår deg kjempegodt altså, for jeg er akkurat sånn selv og, vil ordne selv. Men, av og til må man bare akseptere hjelp selv om det er vanskelig :klem:

:klem: Jo. Synes bare det ser så teit ut. Store meg ikke skal klare å gjøre nesten noe. Stå der på stas og se på andre slite. Men skal i alle fall sørge for at de får det lettest mulig. At det ikke blir for tunge løft på annet enn møbler.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (18 timer siden):

Se på nummeret på innlegget ditt! #6666! Jøss, sånt pleier ikke jeg å få med meg :ler:

Wow...det så jeg ikke... :sjokkblå: ...og velger å tro at det er et lykketall, på lik linje med en firkløver. :nigo: 
Jeg hadde blitt veldig glad om jeg fant en slik vekst....og om jeg fant en 200 grams sjokolade med samme navn. lol

Rumle skrev (17 timer siden):

Ja! Men er det ikke egentlig 666 som er skummelt? :redd: Men, det kan vel ikke være bra med en ekstra 6'er heller? :ler: 

Fascinerende okke som :nikke:

Står man på hodet opp ned så blir det niere. Jeg tar det med ro. :fnise: 

Sola de skrev (16 timer siden):

:klem: Jo. Synes bare det ser så teit ut. Store meg ikke skal klare å gjøre nesten noe. Stå der på stas og se på andre slite. Men skal i alle fall sørge for at de får det lettest mulig. At det ikke blir for tunge løft på annet enn møbler.

Benytt anledningen og finn frem din indre "dirigent" og pek ballettgrasiøst og si hvor du vil ha tingene plassert? :nikke: 
 :rope: NEI, IKKE DER! Det kan du rope med kraft og ynde av og til, for det er ikke skadelig. :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Wow...det så jeg ikke... :sjokkblå: ...og velger å tro at det er et lykketall, på lik linje med en firkløver. :nigo: 
Jeg hadde blitt veldig glad om jeg fant en slik vekst....og om jeg fant en 200 grams sjokolade med samme navn. lol

Står man på hodet opp ned så blir det niere. Jeg tar det med ro. :fnise: 

Benytt anledningen og finn frem din indre "dirigent" og pek ballettgrasiøst og si hvor du vil ha tingene plassert? :nikke: 
 :rope: NEI, IKKE DER! Det kan du rope med kraft og ynde av og til, for det er ikke skadelig. :fnise: 

Det er hva mitt søsken også sa :ler: Har tenkt å merke alt veldig godt, så forhåpentligvis blir ikke ting satt, så alt for veldig feil. Ikke minst skal jeg kvitte meg med veldig mye. Tror alle hjem trenger reale opprydninger nå og da. For en skrotsamler som meg, blir det nesten lastebillass hver gang, men men :fnise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (8 minutter siden):

menn menn :fnise:

Kvinner! Kvinner! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...