Hoppetaujenta Skrevet 7. november #6581 Del Skrevet 7. november Jeg liker kun basisklosser som ikke er ment å tilhøre ETT ferdig produkt og det skal se SLIK ut. Nope. Jeg liker å bruke fantasien og lage mine bygg som jeg liker det. Blir det spesielt bra, så kan en jo ta bilde av det og kanskje la det få leve litt på utstilling, men så må det tas fra hverandre og bli født på ny. Liker sånt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. november Forfatter #6582 Del Skrevet 7. november Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg liker kun basisklosser som ikke er ment å tilhøre ETT ferdig produkt og det skal se SLIK ut. Nope. Jeg liker å bruke fantasien og lage mine bygg som jeg liker det. Blir det spesielt bra, så kan en jo ta bilde av det og kanskje la det få leve litt på utstilling, men så må det tas fra hverandre og bli født på ny. Liker sånt jeg. Var basislego jeg hadde. Søskenet mitt fikk sett i tillegg, da det likte lego. Man skal ikke sette grenser på fantasi. Fri utfoldelse når man leker Onkelen min hadde en hel by. Han bygget legoen og satte den til pynt. Den sto oppe til han ble så stor at han ikke lekte med lego mer. Barna hans fikk legoen. Eldste sønn gjorde akkurat som sin far. Yngste sønn derimot. Der ble legoen lekt med ørten ganger. Ikke mye som skulle settes til pynt der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. november #6583 Del Skrevet 7. november LEGO er et fenomenalt produkt og verden er heldig som får nyte godt av det, selv om det for noen er litt dyrt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. november Forfatter #6584 Del Skrevet 7. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): LEGO er et fenomenalt produkt og verden er heldig som får nyte godt av det, selv om det for noen er litt dyrt. Fine med lego, er at lego man lekte med for 40 år siden fremdeles kan lekes med i dag sammen med nye klosser. Så om økonomi er stram, så kan man alltids arve. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. november #6585 Del Skrevet 7. november Ja. Kan jo det og som liten Hoppe hadde jeg nok likt det uansett hvor mange som hadde tegnet og laget kutt i dem fra før av, men voksen-Hoppe vil ha pene klosser. Resultatet blir best da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. november Forfatter #6586 Del Skrevet 7. november Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ja. Kan jo det og som liten Hoppe hadde jeg nok likt det uansett hvor mange som hadde tegnet og laget kutt i dem fra før av, men voksen-Hoppe vil ha pene klosser. Resultatet blir best da. Du skal få lego av meg til jul sier lille Ordet mitt. Jeg har sett Simba som lego og blomsterkvaster. Tar sikkert evigheter å lage. Når vi snakker om klosser med kutt i. Mens jeg var 3 år og søskenet mitt enda mindre. Vi lekte med treklosser ved nye kjøkkenbordet vårt. Vi fant det moro å hakke med klossene i bordplaten. Bordet ble full av hakk. Slik forble det alle årene vi bodde hjemme. Kom så på besøk til besteforeldre mine og så et så pent kjøkkenbord jeg ikke hadde sett før. Bestefar hadde slipet vekk hakkene. Kjente ikke igjen bordet Med to rakkerunger i hus, så så ikke foreldrene mine noe poeng i å gjøre det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. november #6587 Del Skrevet 7. november Enig. Når en har unger og dyr skal en kunne leve mens en gjør det. Slå seg løs i glede. Fikse kan man gjøre senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. november Forfatter #6588 Del Skrevet 7. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Enig. Når en har unger og dyr skal en kunne leve mens en gjør det. Slå seg løs i glede. Fikse kan man gjøre senere. Eldste katten vår elsket å kvesse klørne sine på sofaen. Den ble ikke byttet ut før hun var gått bort. Det kan i grunn forklare det. Møblene ble byttet ut da jeg var sånn 11-12 ish. Eldre barn, aldrende hund, og siste katten likte bare å bruke sofaen som stige for å klatre opp i vindu, til min mors fortvilelse Blomsterpotter en vei, pyntegjenstander en annen. Der skulle den sitte 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. november #6589 Del Skrevet 7. november Dyr har gode grunner for enkelte ting de også, men kan ikke beskrive hvorfor. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. november Forfatter #6590 Del Skrevet 7. november Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): Dyr har gode grunner for enkelte ting de også, men kan ikke beskrive hvorfor. ❤️ Katten var en fredelig liten kosepus. Den gikk ut ytterdøra for å gå rundt huset og komme inn altandøra i stuen. Alltid. Inne kunne den sitte i vindu og se på for den sikkert hele store verden. Katten var så liten, at verden var vel skummel I vindu kunne den se på alt i fred. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. november #6591 Del Skrevet 7. november Et slikt stort nok vindu ønsker jeg meg til jul. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. november Forfatter #6592 Del Skrevet 7. november Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden): Et slikt stort nok vindu ønsker jeg meg til jul. Det skal du få - Notere ned hva hun ønsker seg ✍️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. november #6593 Del Skrevet 7. november Sola de skrev (2 timer siden): Katten var en fredelig liten kosepus. Den gikk ut ytterdøra for å gå rundt huset og komme inn altandøra i stuen. Alltid. Inne kunne den sitte i vindu og se på for den sikkert hele store verden. Katten var så liten, at verden var vel skummel I vindu kunne den se på alt i fred. Hun høres veldig skjønn ut ❤🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. november Forfatter #6594 Del Skrevet 7. november Rumle skrev (44 minutter siden): Hun høres veldig skjønn ut ❤🥰 Det var hun. Hun ville nok fungert fint som innekatt også, da hun skulle inn nesten like raskt som hun hadde gått ut. Hun og hunden var bestevenner. De sov sammen Bitteliten hunnkatt. Verste er at vi trodde det var en guttepus, pga fargen, men var ikke før vi så nabolagets kattedonjuan oppå henne vi skjønte det var en jente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. november #6595 Del Skrevet 7. november Sola de skrev (15 minutter siden): Det var hun. Hun ville nok fungert fint som innekatt også, da hun skulle inn nesten like raskt som hun hadde gått ut. Hun og hunden var bestevenner. De sov sammen Bitteliten hunnkatt. Verste er at vi trodde det var en guttepus, pga fargen, men var ikke før vi så nabolagets kattedonjuan oppå henne vi skjønte det var en jente. Så koselig at de var gode venner 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. november Forfatter #6596 Del Skrevet 7. november Rumle skrev (1 time siden): Så koselig at de var gode venner 🥰 Vi fikk katten da hunden min hadde et av sine innbilte svangerskap. Katten ble nesten som en valp for henne, og hun fikk aldri innbilte svangerskap igjen etter det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november Forfatter #6597 Del Skrevet 8. november God morgen 🎁🧧I dag blir det innpakning av julegaver opp og ned i mente. Jeg skrev på merkelappene i går kveld, så slipper å stresse med det i dag. Nå venter jeg bare på dagslys, så jeg får sett litt bedre når jeg pakker inn, samt er lettere å finne frem ting. Det som er i oppbevaringsposer vet jeg hvor er, men har gaver i to skap også liggende. Kanskje om jeg er heldig, finner passet mitt mens jeg leter Om jeg ikke finner det i dag, eller når jeg pakker ned resten av leiligheten, så må jeg regne det som tapt og dra og skaffe meg et nytt et. Typisk når man for en gangs skyld, ikke ser så jævlig ut på passbildet På mitt forrige så jeg ut som en druknet ørkenrotte. Så ikke helt hvor jeg skulle se hen uten briller, så myste litt også Jeg lignet ikke helt på meg selv. Flere ganger i passkontrollen, så tittet de flere ganger på meg og på bildet. Var gjennomvåt, da det regnet, så ikke noe heldig det bildet. Blir vel gjerne et nytt slikt et Man skal jo ikke smile heller Nå blir det snart frokost. kjøpte i går noe, jeg ikke har smakt før. Tromsørull fra Aronmat. Synes den var bedre enn lammerullen til Gilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november Forfatter #6598 Del Skrevet 8. november Da er halvparten av gavene pakket inn Er kjekt å kjøpe gaver, men jeg er ikke så glad i å pakke dem inn Har gitt meg for i dag. Får ta resten i morgen Har heldigvis skrevet ned hva jeg har kjøpt til hver enkelt, så jeg finner ut av hva som er til hvem. Kjøpte noen oppbevaringsposer på ikea.De er stoooooore og plass til mange julegaver i. Ikke så dum de der. Skal ha juletreets deler oppi ene tror jeg. Vurderte å kjøpe nytt juletre, men det gidder jeg ikke. Har to stk. Det får holde. Skal jo oppbevares resten av året også. Mitt største tre er veldig omfangsrikt, så tar litt for mye plass. Har et lite litt smalere tre, som jeg stort sett har brukt. Problemet med det, er at greinene med årene ikke holder seg, så godt på plass, som da treet var nytt. Nesten som de følger etter en når man går forbi ene eller andre veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november Forfatter #6599 Del Skrevet 8. november Dagens middag ble en halv pakke kjeks og bunnrestene av en pose ostepop Gidder ikke lage mat i dag. Har juanitatomater, så blir sikkert til å lage ostesmørbrød eller noe senere, men ikke nå. Lurer så veldig på hvilken seng jeg skal gå for. Om jeg velger den jeg prøvelå på ikea, eller to andre alternativer jeg har sett på nettet, men ikke prøveligget enda Tenker 160 blir alt for stort. 140 blir for lite om jeg mot formodning skulle få selskap oppi der en gang langt fram i tid, og da blir det kanskje bedre med en 150 seng Men å kjøpe en seng på 150 for noe som kanskje aldri vil skje, blir bortkastet også. Og face it. Jeg skifter ut senger ca hvert 5 år, hvertfall tar så lang mellom jeg har ødelagt de jeg har hatt, så kanskje jeg bare skal gå for en på 140 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november #6600 Del Skrevet 8. november Sola de skrev (47 minutter siden): Tenker 160 blir alt for stort. 140 blir for lite om jeg mot formodning skulle få selskap oppi der en gang langt fram i tid, og da blir det kanskje bedre med en 150 seng ...men jeg tar nesten aldri mer plass enn jeg trenger tante Sola mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå