Sola de Skrevet 31. oktober Forfatter #6481 Del Skrevet 31. oktober I dag regner det bøtter og spann ute. Jeg har ikke renset takrennen, så følger med på balkongen. So far so good, men kan være løv der, så får ta meg en tur ut og plukke den ren før den går tett. Er liksom i gulvet inn mot gelenderet. Alltid mye løv der, men plommetreet, ser fortsatt ut til å ha mye blader, så tror ikke det er så ille, som det var da jeg hadde full jungel der ute. Da måtte jeg rense takrennen flere ganger i året. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. oktober Forfatter #6482 Del Skrevet 31. oktober Tror jeg skal holde meg innendørs i dag. Frister ikke å gå ut. Har ikke skikkelig regnjakke tilgjengelig. Kjøpte en, men den er ikke foret og er bare knapper på den. Skulle sende den tilbake, men det glemte jeg, så den henger der. Den blir nok levert til fretex. Liker ikke slike jakker. Må ha foret regnjakke og det må være glidelås på. Har for lengst pakket ned resten av regntøyet mitt, og bare gudene vet hvor det er. Fant for noen dager siden ene vinterjakken min fra i fjor. Bedre å gå i en jakke som passer en, enn jakker flere nr for stor, som er for vid alle veier. Allværsjakken, som tåler en del regn, må vaskes. Den er så tykk og vil tro det vil bli et mareritt å få den tørr. Får sette på vifte og avfukter. Kanskje det vil få den tørr raskere Nå er det tid for frokost. Ble en heller sen morgen i dag. Hørte regnet tromme på vinduene mine, så gadd ikke stå opp. Trengte nok å sove også. Har vært noen tidlige morgener- sånn midt på natten morgener, siste dagene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. oktober Forfatter #6483 Del Skrevet 31. oktober Jeg måtte på butikken en tur. Kom en bil kjørende. Hadde kjørt biler forbi uten å sprøyte vann på meg, men virket nesten som denne gjorde det med vilje. Alt vannet rett på meg. Gjennomvåt druknet ørkenrotte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. oktober Forfatter #6484 Del Skrevet 31. oktober Julekjolen min kom. Den er pen på Den klør litt innvendig pga er bare paljetter, men med t- skjorte på, så går det vel greit. Den er for pen til å sende tilbake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober #6485 Del Skrevet 31. oktober Fiiiin julekjole. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. oktober Forfatter #6486 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Fiiiin julekjole. Jaaaaaaa Den er foret, så gikk greit der det var, men jeg er veldig var på alt slikt, så må nok ha noe under. Får klippe til en gammel t- skjorte, så det er åpent der sløyfen er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober #6487 Del Skrevet 31. oktober Alt går. Starter du allerede nå, så finner du noe som passer der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. oktober Forfatter #6488 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Alt går. Starter du allerede nå, så finner du noe som passer der. Litt usikker på julefeiring i år, men kan i alle fall kle meg pent selv om 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober #6489 Del Skrevet 31. oktober Om det bare blir deg; feir deg selv i vakre klær og føl deg som den skinnende sola som du er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. oktober Forfatter #6490 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Om det bare blir deg; feir deg selv i vakre klær og føl deg som den skinnende sola som du er. Jeg hadde tenkt å ha ting som vi pleier å ha det. Hos meg. Pyntet tre, middag, gaver osv. Så har folk reist hjem til seg selv etterpå. Søskenet mitt bor slik til at jeg med min skadete fot ikke vil klare å komme meg opp der. Er for bratt og jeg hadde problemer når det var sommer med å komme meg dit. Er sjanseløs på vinteren. Så julefeiring der vil ikke fungere. Om noen hadde båret meg inn, så Men er som sagt bratt og jeg er plus size, så tror de skal få slippe det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober #6491 Del Skrevet 31. oktober Håper vi at det blir snøfritt, eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. oktober Forfatter #6492 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Håper vi at det blir snøfritt, eller? Det pleier det som regel å være her. Og glatt. Og kaldt eller veldig vått. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november Forfatter #6493 Del Skrevet 1. november Satt i min egen verden. Bussen stoppet. Var hvor jeg skulle av men ble sittende. Oppfattet plutselig hvor jeg var. Hastet av bussen i full fart. Må være irriterende for sjåføren slike passasjerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november #6494 Del Skrevet 1. november Sola de skrev (9 minutter siden): Må være irriterende for sjåføren slike passasjerer. Vedkommende har nå fått øynene opp for deg og tror at du er meget betatt i din egen fantasiverden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november Forfatter #6495 Del Skrevet 1. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Vedkommende har nå fått øynene opp for deg og tror at du er meget betatt i din egen fantasiverden. Sikkert noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november Forfatter #6496 Del Skrevet 1. november Har vært hos fysioterapeuten. Hun skulle vise meg en ny øvelse 6 kg ble for tungt. Måtte ha motstand på 4 kg og det var mer enn nok. 4 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november Forfatter #6497 Del Skrevet 1. november Ellers har jeg vært en tur på nærbutikken. Ble Napoleonskake til lunsj. Kjøpte også julebrød og lammerull kan være at det blir middagsmat i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november Forfatter #6498 Del Skrevet 1. november Vi er visst kommet til 1 november allerede. Måneden med fine navnet. Luna November Skulle vært navnet mitt om jeg skulle vært en berømthet Mine damer og herrer ta godt i mot Luna November Nok tullerier. Enda en måned igjen av høsten. Godt er det. Så bilder på facebook i går. Der var det snø Det er aaaaalt for tidlig. Jeg har enda ikke begynt å gå til årets vintersko. Går fremdeles i dem jeg har gått i siden forrige vinter var på hell. Et par slike skecherssko, som man bare trør rett ned i. Du så enkelt Skal se om jeg finner meg et par til slike til neste vår Beina mine ser ut til å like skecherssko bedre enn andre sko, men kjøpte noen som var litt stivere enn de andre jeg har og var som om beina mine uffet seg veldig. Min tante var på besøk da, så hun kjøpte dem av meg heldigvis. Sliter så veldig med å finne gode sko. Får så store gnagsår i fleste sko. Når vi snakker om gnagsår. Kjøpte noe på apoteket nylig. Gnagsårsokk. Blir interessant å prøve ut, når jeg skal våge å gå til vintersko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november #6499 Del Skrevet 1. november Jeg går fremdeles med crocs uten sokker utenfor i nærheten av meg. Har tatt buss til nærbutikk med dem også, men innser at det begynner å bli for kaldt etter hvert. Snowjogg here I come. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november Forfatter #6500 Del Skrevet 1. november Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg går fremdeles med crocs uten sokker utenfor i nærheten av meg. Har tatt buss til nærbutikk med dem også, men innser at det begynner å bli for kaldt etter hvert. Snowjogg here I come. Må bare innse at vinteren er på vei. Er nordavind ute og det regner hvitt Jeg HATER snø! Er iskaldt ute. Står det er 6 grader men føles som minusgrader Har begynt å beholde sokkene på etter jeg har kommet inn fra et sted jeg har hatt på sokker i skoene. Fryser du ikke. Stakkars tærne dine. De må være frosne Snowjogs hadde jeg da jeg gikk i barnehagen. Knall rosa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå