Sola de Skrevet 28. oktober Forfatter #6441 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): Inspirasjon heter det. Hadde sikkert sett noe eller hatt en tanke når jeg har bestilt ting, men den tanken var nok for lengst glemt da ting kom i posten. Mye var ikke åpnet engang. Skjønner bare ikke hva jeg skulle med enkelte ting Ga liksom ingen mening. Kjekt å ha sikkert Blir litt som med verktøy. La oss bare si, jeg trenger absolutt ingenting som helst av slikt. Har i enorme mengder av alt. Gjerne flere ting av hver ting også 😕 Verste er at jeg bruker alt sammen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober #6442 Del Skrevet 28. oktober Neste tilovers kan jo gis bort på finn mot henting? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. oktober Forfatter #6443 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Neste tilovers kan jo gis bort på finn mot henting? Nei. Jeg må bli kvitt ting umiddelbart. Har ikke mulighet til å vente på at noen kanskje skal komme for å hente. Bedre at det havner i gjenbrukshallen på avfallstasjonen, så kan folk plukke med seg ting, som de selv vil Er et par ting jeg antar vil havne der. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober #6444 Del Skrevet 28. oktober Skjønner. Ute av syne gir fred i hodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. oktober Forfatter #6445 Del Skrevet 28. oktober Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden): Skjønner. Ute av syne gir fred i hodet. Er så deilig å bli kvitt ting 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober #6446 Del Skrevet 28. oktober ...og snart er det jo romjulssalg og så blir det billigere og billigere utpå nyåret; det kan man også se frem til ...selv om man ikke skal kjøpe. I alle fall kan man mene at man ikke skal det akkurat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. oktober Forfatter #6447 Del Skrevet 29. oktober Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): ...og snart er det jo romjulssalg og så blir det billigere og billigere utpå nyåret; det kan man også se frem til ...selv om man ikke skal kjøpe. I alle fall kan man mene at man ikke skal det akkurat nå. Jeg skal ikke ha noe som helst nå, før jeg kommer meg i hus der jeg skal bo. De salgene der er midt i flyttingen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. oktober Forfatter #6448 Del Skrevet 29. oktober Blir dere døgnvill av å snu klokka? Jeg er sååååååååååååå trøtt om kvelden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. oktober Forfatter #6449 Del Skrevet 29. oktober Tok taxi tidligere i dag. Sjåføren var veldig hyggelig. Kjekt når praten går uten å føles tvunget eller hva man skal kalle det for. Bortsett fra det, så er lufta egentlig helt ute av ballongen. Har halvsovet i sofaen siden jeg kom hjem. Må få noen møbler ned herfra. De skal hentes om litt. I tillegg skal jeg hente resten av krykkene mine i boden. Tror jeg skal kaste et par av dem. Bruker dem ikke. De ser litt annerledes ut enn de vanlige man får på legevakten. Men først må jeg komme meg opp herfra jeg sitter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. oktober #6450 Del Skrevet 29. oktober Sola de skrev (3 timer siden): Tok taxi tidligere i dag. Sjåføren var veldig hyggelig. Kjekt når praten går uten å føles tvunget eller hva man skal kalle det for. Bortsett fra det, så er lufta egentlig helt ute av ballongen. Har halvsovet i sofaen siden jeg kom hjem. Må få noen møbler ned herfra. De skal hentes om litt. I tillegg skal jeg hente resten av krykkene mine i boden. Tror jeg skal kaste et par av dem. Bruker dem ikke. De ser litt annerledes ut enn de vanlige man får på legevakten. Men først må jeg komme meg opp herfra jeg sitter Har du begynt selve flyttingen til ny leilighet nå?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. oktober #6451 Del Skrevet 29. oktober Sola de skrev (9 timer siden): Blir dere døgnvill av å snu klokka? Jeg er sååååååååååååå trøtt om kvelden Jeg er alltid litt døgnvill, en time fra eller til spiller liten trill for meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. oktober Forfatter #6452 Del Skrevet 29. oktober Jeg har måttet innse noe. Jeg visste jeg var en pingle. Har mistet så mye muskelmasse, som jeg aldri klarte å bygge opp igjen, men etter en skade/ flere skader, så har jeg blitt enda svakere. Var så pinlig synes jeg. De andre løftet supertunge ( for meg) kasser, så lett som bare det, og jeg klarte ikke å lette på dem en gang Tilbydde meg å være med å bære inn der tingene skal være midlertidig plassert, men skjønte jeg ville gå mer i veien, enn være til nytte Hva skjedde med jenta som hang etter sine egne armer i ribbveggen?!? Skulle vært like lett å bygge muskler, som å miste dem. Så må jeg i samme slengen si jeg er så evig takknemlig for hjelpen jeg fikk Snille mennesker er verdt sin egen vekt i gull og vell så det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. oktober #6453 Del Skrevet 29. oktober Sola de skrev (2 minutter siden): Jeg har måttet innse noe. Jeg visste jeg var en pingle. Har mistet så mye muskelmasse, som jeg aldri klarte å bygge opp igjen, men etter en skade/ flere skader, så har jeg blitt enda svakere. Var så pinlig synes jeg. De andre løftet supertunge ( for meg) kasser, så lett som bare det, og jeg klarte ikke å lette på dem en gang Tilbydde meg å være med å bære inn der tingene skal være midlertidig plassert, men skjønte jeg ville gå mer i veien, enn være til nytte Hva skjedde med jenta som hang etter sine egne armer i ribbveggen?!? Skulle vært like lett å bygge muskler, som å miste dem. Så må jeg i samme slengen si jeg er så evig takknemlig for hjelpen jeg fikk Snille mennesker er verdt sin egen vekt i gull og vell så det Så bra at du fikk hjelp! ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. oktober Forfatter #6454 Del Skrevet 29. oktober Rumle skrev (16 minutter siden): Har du begynt selve flyttingen til ny leilighet nå?! Nei. Det blir ikke riktig enda. Det var leid inn bil for å tømme leiligheten til moren til en, og i samme slengen var de så vennlig å kjøre noen møbler for meg på avfallstasjonen i tillegg, mens bil var tilgjengelig, så er gjesterommet til søskenet mitt blitt midlertidig oppbevaringsplass for store verktøykasser og større arbeidsmaskiner. Var så alt for mye mer, enn jeg var klar over at jeg har. Rumle skrev (15 minutter siden): Jeg er alltid litt døgnvill, en time fra eller til spiller liten trill for meg Om kvelden er jeg klar for å legge meg supertidlig for tiden. Går seg nok sikkert til. Synes det blir så tidlig mørkt også. Skulle hatt sommertid hele året synes jeg. Rumle skrev (5 minutter siden): Så bra at du fikk hjelp! ❤ Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. oktober #6455 Del Skrevet 29. oktober Sola de skrev (Akkurat nå): Nei. Det blir ikke riktig enda. Det var leid inn bil for å tømme leiligheten til moren til en, og i samme slengen var de så vennlig å kjøre noen møbler for meg på avfallstasjonen i tillegg, mens bil var tilgjengelig, så er gjesterommet til søskenet mitt blitt midlertidig oppbevaringsplass for store verktøykasser og større arbeidsmaskiner. Var så alt for mye mer, enn jeg var klar over at jeg har. Om kvelden er jeg klar for å legge meg supertidlig for tiden. Går seg nok sikkert til. Synes det blir så tidlig mørkt også. Skulle hatt sommertid hele året synes jeg. Ja Aha forstår Enig, jeg vil også ha sommertid, selv om jeg egentlig liker mørket på denne siden av vinteren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. oktober Forfatter #6456 Del Skrevet 29. oktober Rumle skrev (Akkurat nå): Aha forstår Enig, jeg vil også ha sommertid, selv om jeg egentlig liker mørket på denne siden av vinteren Jeg foretrekker å ha det lyst hele tiden jeg Både natt som dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. oktober #6457 Del Skrevet 29. oktober Sola de skrev (1 minutt siden): Jeg foretrekker å ha det lyst hele tiden jeg Både natt som dag. Forstår, da blir det verre med vintertid, ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. oktober Forfatter #6458 Del Skrevet 29. oktober Rumle skrev (11 minutter siden): Forstår, da blir det verre med vintertid, ja! Ja. Eller synes det begynner å lysne sånn 20 ish januar. En time lenger med dagslys enn i begynnelsen. Så kommer snart våren og da blir det evig lyst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. oktober #6459 Del Skrevet 29. oktober Sola de skrev (6 minutter siden): Ja. Eller synes det begynner å lysne sånn 20 ish januar. En time lenger med dagslys enn i begynnelsen. Så kommer snart våren og da blir det evig lyst Ja, det er fint når en begynner å merke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. oktober Forfatter #6460 Del Skrevet 29. oktober Rumle skrev (53 minutter siden): Ja, det er fint når en begynner å merke det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå