Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Ser man det, ser man det. Porto spilte 3-3 mot Manchester United i går. Bodø/Glimt vant 3-2 over Porto på Aspmyra. Kanskje ikke Manchester United på Old Trafford blir så uoverkommelig likevel :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen forresten  :sol:Er så veldig fornøyd med superlaget mitt! Alle poeng på bortebane er kjærkomment. Er på hjemmebane vi må gjøre det om vi skal gå videre, og vi er på god vei! :mynona:

Suuuuupeeeerrrllllaaaageeet Boooodøøøø/ Gliiiimt !!!:romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker helt utenlandsk for meg, men god fredag uansett. Ei glad sol kommer oss alle til nytte og glede. 🌞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos fysioterapeuten i dag :sukk: Var innom nærbutikken på vei hjem. Kjøpte fleskepannekaker i ferskvaredisken til middag og en flaske Mudin. Vannet renner nå ned, men mener det var mer åpent sist gang :klo: Kjøpte da en stor flaske. Den på nærbutikken virket mer som halve størrelsen, så kan kanskje forklare det. Brukte hele lille flasken. Har latt varmt vann renne en halvtime, så er åpent, men tror jeg kanskje skal kjøpe en flaske til :S

Hadde tenkt å ha fisk til middag i dag, men siden jeg begynte med avløpsåpneren, så blir det ikke i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Sitter i senga med beina dinglende utenfor. Smertelindrende er det faktisk. 

I dag skal jeg først stå opp- komme meg opp herfra jeg har sitti en halvtime. Få stelt meg og slikt. Tror vi får starte med det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy seng er veldig bra for så mangt. Hadde madrasser rett på gulvet en del år og syns det var altfor langt ned etter hvert. Jeg ser at du ikke sitter der enda, så da har du nok kommet i gang med noe annet. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Høy seng er veldig bra for så mangt. Hadde madrasser rett på gulvet en del år og syns det var altfor langt ned etter hvert. Jeg ser at du ikke sitter der enda, så da har du nok kommet i gang med noe annet. :) 

Jeg ligger jo som prinsessen på erten.  4 tykke overmadrasser oppå hovedmadrassen og så kontinentalsengsokkelen nederst. Ganske høyt. 

Akkurat nå sitter jeg her faktisk :ler: Skulle prate i telefonen og fant det bedre å sitte her enn på en stol eller i sofaen.

Har vært på butikken og pantet en pose med tomgods, handlet og spist frokost. Nå skal jeg sortere skittentøy.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i rute hos Sola altså. :)  Jeg praktiserer sløvhet etter å ha vært på nærbutikken kjapt. Det skal jeg klare i en del timer til kjenner jeg. Spiste to skiver tidligere, men er sulten igjen. :spise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden):

Alt i rute hos Sola altså. :)  Jeg praktiserer sløvhet etter å ha vært på nærbutikken kjapt. Det skal jeg klare i en del timer til kjenner jeg. Spiste to skiver tidligere, men er sulten igjen. :spise: 

Er svært langt fra å være i rute, men kan ikke gjøre mer.

Fant du noe digg på nærbutikken? Jeg har kjøpt kvikklunsj :spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har hatt brekt et bein som barn. Spørsmålet mitt er vel egentlig om man har lettere for å få skader i den kroppsdelen senere :klo: Om den er mer utsatt for å  få skade der? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Fant du noe digg på nærbutikken? Jeg har kjøpt kvikklunsj :spise:

Klart jeg fant, men holdt meg i skinnet. Ett wienerbrød og en brus.  = Flink i min bok. :nigo: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Klart jeg fant, men holdt meg i skinnet. Ett wienerbrød og en brus.  = Flink i min bok. :nigo: 

Tante hoppe var flink helt til hun så jeg hadde spist opp wienerbrødet hennes. Da sendte hun meg i butikken etter mer. Betalt for av mine lommepenger :grine: - Ordet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får ikke Lillestrøms damelag spille på Åråsen? - Ser på LSK mot Brann på tv og de spiller i en hall. Burde ikke være forskjell på kjønnene. Alle burde få spille på Åråsen, Brann stadion og hva de heter alle sammen. Skal de ha damelag, bør det være likt hvor de spiller også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (3 minutter siden):

Tante hoppe var flink helt til hun så jeg hadde spist opp wienerbrødet hennes. Da sendte hun meg i butikken etter mer. Betalt for av mine lommepenger :grine: - Ordet

Det er bare rett og rimelig. Å lære må en av og til gjøre den harde veien. :opplyser: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det er bare rett og rimelig. Å lære må en av og til gjøre den harde veien. :opplyser: 

Snufs :trist: - Ordet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 minutter siden):

Snufs :trist: - Ordet

Du har mange fordeler, lille venn. Jeg lar deg for sempel gå i kjoler og skjørt og sløyfe i håret så mye du vil. :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden):

Du har mange fordeler, lille venn. Jeg lar deg for sempel gå i kjoler og skjørt og sløyfe i håret så mye du vil. :klem3:

Det er helt sant :juhu: - Ordet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 timer siden):

Jeg ligger jo som prinsessen på erten.  4 tykke overmadrasser oppå hovedmadrassen og så kontinentalsengsokkelen nederst. Ganske høyt. 

Akkurat nå sitter jeg her faktisk :ler: Skulle prate i telefonen og fant det bedre å sitte her enn på en stol eller i sofaen.

Har vært på butikken og pantet en pose med tomgods, handlet og spist frokost. Nå skal jeg sortere skittentøy.

4?! Hvordan får du de til å ligge stabilt? 

Nå fikk jeg lyst på wienerbrød! :spise:

Håper dere har en fin helg i tråden :blomst2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

4?! Hvordan får du de til å ligge stabilt? 

Nå fikk jeg lyst på wienerbrød! :spise:

Håper dere har en fin helg i tråden :blomst2:

Har laken over. Bruker lakenstrammere under dem alle, så alt blir som 1. 

God helg til deg og :klem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (15 minutter siden):

Har laken over. Bruker lakenstrammere under dem alle, så alt blir som 1. 

God helg til deg og :klem:

Åja, nå husker jeg faktisk at du har nevnt de strammerne før, smart :jepp:

:klem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...