Hoppetaujenta Skrevet 9. september #5941 Del Skrevet 9. september Joda, vi har vært med på så mangt her i verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. september Forfatter #5942 Del Skrevet 9. september Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Joda, vi har vært med på så mangt her i verden. Vært ute en vinternatt eller to. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. september #5943 Del Skrevet 9. september ...til og med tre, tenker jeg at vi sier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. september Forfatter #5944 Del Skrevet 9. september Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): ...til og med tre, tenker jeg at vi sier. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. september #5945 Del Skrevet 9. september Nå har jeg igjen hatt potetmos og to wienerpølser, bare fordi jeg fikk lyst på det. Blir en stund til neste gang nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. september #5946 Del Skrevet 9. september Bare på meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. september Forfatter #5947 Del Skrevet 9. september Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Nå har jeg igjen hatt potetmos og to wienerpølser, bare fordi jeg fikk lyst på det. Blir en stund til neste gang nå. Wienerpølse er godt det Rumle skrev (1 minutt siden): Bare på meg Ble fjordland sin fårikål på meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. september #5948 Del Skrevet 9. september Sola de skrev (26 minutter siden): Ble fjordland sin fårikål på meg. Jeg skal kjøpe flere av dem, for de er veldig gode. Veldig savnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. september Forfatter #5949 Del Skrevet 9. september Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg skal kjøpe flere av dem, for de er veldig gode. Veldig savnet. Det skal jeg også gjøre. Den jeg kjøpte i dag, går ikke ut av dato før 4 oktober, så vil tro vi kanskje i et par måneder fremover vil finne fårikål i salg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. september Forfatter #5950 Del Skrevet 10. september Kommer du rett fra jobb siden du handler så tidlig? Fikk jeg spørsmål om. Nei, jeg bare liker å handle tidlig svarte jeg. Hva skal man svare egentlig. Skal man komme med fullstendig utlevering, for sier man a, kommer gjerne spørsmål om b også. Har ikke fått det spørsmålet før. Har handlet hvertfall. Blir pinsabunn med creme fraice, kyllingfiletbiter, ananas, rød løk, gul paprika og mozarella til middag i dag. Alle vinduene mine er full av kondens. Er 8 grader ute og inne er det fremdeles 28. Har vindu oppe, så håper det skal kjøle seg ned litt inne også i løpet av dagen. For to dager siden var det over 20 grader og veldig varmt. Nå er det helt motsatt. Merkelig vær 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. september #5951 Del Skrevet 10. september Frekt spørsmål. Hvem, hva eller hvor en kunde har vært eller ikke, angår kunden og ingen andre. Jeg har likt å få ting unna fra morgenen av utendørs, men når det blir vintermørkt kjenner jeg motivasjonen forsvinne. God morgen i duggen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. september Forfatter #5952 Del Skrevet 10. september Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Frekt spørsmål. Hvem, hva eller hvor en kunde har vært eller ikke, angår kunden og ingen andre. Jeg har likt å få ting unna fra morgenen av utendørs, men når det blir vintermørkt kjenner jeg motivasjonen forsvinne. God morgen i duggen. Det er jeg enig i. Ja. Jeg liker å få ting unnagjort om morgenen jeg også. Jeg sover lenger når det er mørkt ute, enn når det er lyst. Er oppe med solen i lyse årstiden. Ser klokken blir både 6 og 7 nå for tiden. God morgen. Solen kom fram noen minutter og tok seg av duggen på vinduene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. september #5953 Del Skrevet 10. september Langtidsvarselet er ikke til å stoles på. De meldte grått/regn, men her skinner sola. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. september #5954 Del Skrevet 10. september Og her tordnet det nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. september Forfatter #5955 Del Skrevet 10. september Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Langtidsvarselet er ikke til å stoles på. De meldte grått/regn, men her skinner sola. Har vært sånn her i hele sommer med værvarselet. Rumle skrev (2 timer siden): Og her tordnet det nettopp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. september Forfatter #5956 Del Skrevet 10. september Jeg sitter og halvsover etter middag Er blitt ganske så kaldt ute. Blåser, så er egentlig kaldt inne også blitt. Hvertfall atskillig mindre enn de 28 grader som det var i dag tidlig. Jeg skal fortsette å halvsove en liten stund til 😴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. september #5957 Del Skrevet 10. september Det regner plutselig som ville vesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. september Forfatter #5958 Del Skrevet 10. september Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Det regner plutselig som ville vesten. Det gjorde det her også. Så kom den store gule fram Blender meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. september #5959 Del Skrevet 10. september Lat som at det er slik å være kjendis, smil og posèr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. september Forfatter #5960 Del Skrevet 10. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Lat som at det er slik å være kjendis, smil og posèr. Mer så jeg forlater rommet i stedet for. Fant en gardin som ble trukket for, men selvsagt, så lyser den akkurat der jeg sitter i sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå