Sola de Skrevet 20. august Forfatter #5601 Del Skrevet 20. august Beltedyr skrev (1 time siden): Vi har di j*vlan no;) Dæven det e deilig det her Beltedyr skrev (31 minutter siden): Hva var det BELTEDYR SA??? Jooooooooohoooooooooooooooooooooooo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. august Forfatter #5602 Del Skrevet 20. august Såååååååååååååååå herlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beltedyr Skrevet 20. august #5603 Del Skrevet 20. august Er redd for at jeg jinxet det, burde holdt kjeft. Men, meget godt kamp av Glimt. Må nok ha i meg nok drikke neste kamp i Beograd, det kan bli tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. august Forfatter #5604 Del Skrevet 20. august Beltedyr skrev (1 minutt siden): Er redd for at jeg jinxet det, burde holdt kjeft. Men, meget godt kamp av Glimt. Må nok ha i meg nok drikke neste kamp i Beograd, det kan bli tøft. Jeg turte ikke svare før kampen var over Tror det kan bli veldig tøft. Men kampen skal spilles og de må få scoret målene. Så et par feil i Glimts forsvar i dag. Det må de få rettet opp i. Det kan fort koste dem dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #5605 Del Skrevet 21. august Det stinker fotballfeber m.m. i tråden og jeg lufter litt, snill som jeg er. Godmorgen alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. august Forfatter #5606 Del Skrevet 21. august Fine med dagbøker er at man kan skrive om hva man vil uten å være låst til noe tema Er så spent på kampen neste uke Hadde vært fantastisk fint for norsk fotball om Bodø/ Glimt nådde gruppespillet. Tenk å møtt lag som Liverpool, Real Madrid osv Jeg har ikke vært på noen av utenlandskampene til Glimt, men spørs om ikke jeg hadde dratt for å skaffe meg nytt pass ( mitt er fortsatt ikke funnet) for å se på superlaget mitt spille mot Liverpool på Anfield Det hadde virkelig vært drømmeoppgjøret! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. august Forfatter #5607 Del Skrevet 21. august God morgen forresten Våknet av ekstraputen min fløy i gulvet. Jeg faller ned i gropen der jeg før pleide å ligge. Legger meg på andre siden, men våkner stadig i den gropen. Irriterende. Kommer meg så vidt ut av sengen. Er som å kravle i oppoverbakke. Spørs hvor lenge til jeg orker det tullet. Ellers i dag blir det massiv oppvask av alle nyervervelser. Kjøpte biffbestikk, oppbevaringsting til grønnsaker, matbokser, skjærfjøl også i tillegg til serveringsfat og alle glassene. Når brukte du matboks sist? Jeg tror ikke jeg har brukt matboks siden barneskolen. I siste jobben min, hadde vi ikke lunsj, så om jeg hadde mat med meg, så var den i en brødpose. I jobbene før der tror jeg at jeg brukte matpapir. På ungdomsskolen og videregående brukte jeg vel matpapir om jeg hadde matpakke med meg, ellers kjøpte jeg mat 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. august Forfatter #5608 Del Skrevet 21. august Merker det er mye pollen i dag Nesa mi nyser og nyser og klør. Har tatt allerginesesprayen min, så håper den roer seg ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #5609 Del Skrevet 21. august Hvor lenge varer pollensesongen? Har vurdert å kutte ut nå, men frykter at det blir for tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. august Forfatter #5610 Del Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hvor lenge varer pollensesongen? Har vurdert å kutte ut nå, men frykter at det blir for tidlig. Aner ikke. Står det er begrenset med burot her i dag, men er ikke noe begrenset spredning i nesa mi ATSJOOOO! Tror det er lurt å bruke til ut september hvertfall. Jeg liker norske epler, men tåler dem ikke før desember, så pleier å lage meg en veldig god eplekake når norske eplene kommer og spiser den i desember 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #5611 Del Skrevet 21. august Jeg har ikke lest bruksanvisningen på de pillene og lurte plutselig på om der er noen bivirkninger der. Det er jo som regel det i alle medisiner... Benskjørhet eller annen styggedom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. august Forfatter #5612 Del Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Jeg har ikke lest bruksanvisningen på de pillene og lurte plutselig på om der er noen bivirkninger der. Det er jo som regel det i alle medisiner... Benskjørhet eller annen styggedom. Jeg fikk selv en sjelden bivirkning på en medisin, så jeg er svært skeptisk til medisiner. Tar kun det jeg absolutt må. Intet mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. august Forfatter #5613 Del Skrevet 21. august Oppvask tatt Var vanlige oppvasken pluss mine nyervervelser Middagen i dag blir brødskiver. Orker ikke skitne til noe, for da blir det enda mer oppvask 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #5614 Del Skrevet 21. august Så flink du er og vanlige skiver er mat det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. august Forfatter #5615 Del Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Så flink du er og vanlige skiver er mat det også. Det er det. Tenkte å ha rett i koppen kakao til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. august #5616 Del Skrevet 21. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. august Forfatter #5617 Del Skrevet 21. august Rumle skrev (4 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. august Forfatter #5618 Del Skrevet 21. august Har vært i dusjen. Var digg. Til og begynne med var vannet kaldt, så tenkte det ville bli atter en kalddusj, men så ble det varmt Lurer på hva årsaken er til at det skjer igjen og igjen på denne siden av bygningen. For noen år siden skulle en nabo ta oppvasken etter å ha hatt familien på pinnekjøttmiddag. Vannet var kaldt 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. august #5619 Del Skrevet 21. august Sola de skrev (56 minutter siden): Onsdags-! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. august #5620 Del Skrevet 21. august Haha måtte faktisk sjekke at det er onsdag etter jeg sendte den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå