Sola de Skrevet 12. august Forfatter #5481 Del Skrevet 12. august God morgen Det er varmt, alt for lyst ute og jeg hadde håpet på regn Ble brødskiver med makrellfilet i tomatsaus og majones oppå til frokost. Er visst studiestart i dag. Regner med stappfulle busser igjen da :/ Hver gang de gjør endringer i busstilbudet, så blir det til det verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august Forfatter #5482 Del Skrevet 12. august Jeg var hos fastlegen en tur i dag. Jeg skal tilsynelatende ha vært et sted i mars i fjor, men dette husker ikke jeg. Tenkte jeg skulle bla meg tilbake i dagboken for å se om jeg har skrevet noe, men enste var at jeg måtte gå 700 meter for å komme et eller annet sted, og det får jeg ikke helt til å stemme, om jeg nå har vært der jeg tror jeg skulle ha vært Samme kan det være. Tror jeg skal rote rundt i journalen min for å se om det bringer tilbake noen minner om å ha vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august Forfatter #5483 Del Skrevet 12. august Nå dremret det litt for meg. Jeg husker bare noen linjer ene sa 😕 Jaja. Så er det på an igjen hvertfall 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august #5484 Del Skrevet 12. august Meget mystisk. Har Sola kommet i glemselens alder kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august Forfatter #5485 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Meget mystisk. Har Sola kommet i glemselens alder kanskje? Er så mange ting jeg er på, at går litt i surr av og til. Slik som nå. Betalte en regning. Oppdager jeg skrev riktige tall i feil rekkefølge, så måtte betale regningen to ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august #5486 Del Skrevet 12. august Oijj...det er ikke bra. 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august Forfatter #5487 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Oijj...det er ikke bra. 🌹 Nei, men heldigvis var det ikke store summen. Vil tro jeg blir avskrevet neste måned 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august Forfatter #5488 Del Skrevet 12. august Fikk så veldig lyst på napoleonskake. De har en veldig god en på en kafe på kjøpesenteret. Tror jeg skal dit senere i uken en tur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august Forfatter #5489 Del Skrevet 12. august Ser i mail at zizzi lanserer en kolleksjon snart i nytt samarbeid med Cecilie Schmeichel. Det hadde de i fjor også. Veldig mye fint. Kjøpte en kjole og en t- skjorte da. Kanskje noe fargerikt vakkert noe kommer. Lov å håpe. Jeg liker veldig godt den rosafargen som ser an til å være in i høst. Har ikke funnet noe til meg selv enda i den fargen, men kanskje jeg finner et plagg eller to snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august Forfatter #5490 Del Skrevet 12. august Middagen er spist. Ble kyllinglår og fleskepannekake fra ferskvaren på nærbutikken. Orker ikke lage middag i dag, så greit med noe enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august #5491 Del Skrevet 12. august Støtter napoleonskake. Jeg legger ikke merke til kolleksjoner og navn, men håper du finner midt i blinken-klær som du blir fornøyd med. Har hatt to skiver med smakfull ost og skinke og masse grønnsaker på. Godt som alltid det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august Forfatter #5492 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Støtter napoleonskake. Jeg legger ikke merke til kolleksjoner og navn, men håper du finner midt i blinken-klær som du blir fornøyd med. Har hatt to skiver med smakfull ost og skinke og masse grønnsaker på. Godt som alltid det. Nydelig mat. Ser lille ordet vårt har vært ute og gjort hyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august #5493 Del Skrevet 12. august Å? Har ikke sett noe ennå... *leter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august Forfatter #5494 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Å? Har ikke sett noe ennå... *leter* Inne hos vår lille venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august #5495 Del Skrevet 12. august Hmm...det Ordet må holdes flere våkne øyne på, for her kan det skje litt av hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august Forfatter #5496 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hmm...det Ordet må holdes flere våkne øyne på, for her kan det skje litt av hvert. Just presis Det skal holde seg i tøylene forteller det meg. Hvertfall resten av dagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august Forfatter #5497 Del Skrevet 12. august Fin denne her. Hørte den på bussen i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august Forfatter #5498 Del Skrevet 12. august Bestemors vafler Søskenet mitt er reist på ferie til Bestemor, heldiggris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. august Forfatter #5499 Del Skrevet 13. august God morgen Har nyhetene på tv. Det var om stjeling av sykler, og man burde bruke en lås i stedet for en annen Nytter ikke hvilken som helst lås man har. Min sykkel var låst med låsen sin, i tillegg, var det kjetting treddmellom hjulene på denne og våre andre sykler og disse var også i en låst bod. Min sykkel ble stjålet. Så nytter ikke uansett hva man gjør. Nå blir det snart frokost her i gården. Brødskive med taffelost tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. august Forfatter #5500 Del Skrevet 13. august Tok taxi et sted som er litt kronglete å komme seg til. Er ikke så langt dit, bare flere busskifter og man må gå et stykke, så lettest å ta taxi. Alt vel så langt. Så kom en trang tesla. Hvorfor i alle dager bruker de, de små versjonene av tesla til taxier Kom meg så vidt inn i baksetet. Vel inne så dunker hodet mitt i taket for hver lille bump i veien. Så skulle jeg ut av bilen.. Døra går ikke skikkelig opp, som på vanlige biler før i tiden, så skviser meg ut, men dundrer selvfølgelig hodet i døråpningen. En ting er hvertfall helt sikkert i tillegg til jeg synes Elon Musk er en idiot, jeg ikke vil gi fem øre av mine penger til, så synes jeg bilene hans er dritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå