Sola de Skrevet 24. februar Forfatter #4001 Del Skrevet 24. februar Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Jeg oppdaget plutselig blodspor hist og pist i går kveld og så viste det seg at naken tå fant en glassbit som jeg ikke ante var der...og gjett om det blødde. Det er det mest spennende jeg har opplevd det siste døgnet, så vet alle det. God dag herfra. Stakkars tåen din. Håper du slipper å finne flere glassbiter på den måten. Er vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar #4002 Del Skrevet 24. februar Jae...og jeg har ikke knust noe i det hele tatt, så hvor den kom fra aner jeg ikke. Takk. 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. februar Forfatter #4003 Del Skrevet 24. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jae...og jeg har ikke knust noe i det hele tatt, så hvor den kom fra aner jeg ikke. Takk. 😕 I fjor en gang tråkket jeg i en bitteliten glassbit inne på badet. Hadde ikke knust noe der inne. Fant masse glassbiter oppi en sko også, så bare gudene vet hvor det kom fra. Kanskje noe man har dratt med seg inn andre steder fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar #4004 Del Skrevet 24. februar Åndenes Makt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. februar Forfatter #4005 Del Skrevet 24. februar Nå har jeg tatt det jeg har av allergimedisiner. Piggtråd- hals Har vært og kjøpt kakao og iskrem. Ble hamburger fra ferskvaredisken til middag. Orker ikke svelge noe som er kantede i dag Håper det er allergi og ikke annet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. februar Forfatter #4006 Del Skrevet 24. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Åndenes Makt. Det tør ikke jeg se på. Alt for skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar #4007 Del Skrevet 24. februar En venner seg til ting om man ser det lenge nok og i dag syns jeg ÅM er på barnehagestadiet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar #4008 Del Skrevet 24. februar God bedring med piggtrådarbeidet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. februar Forfatter #4009 Del Skrevet 24. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): En venner seg til ting om man ser det lenge nok og i dag syns jeg ÅM er på barnehagestadiet. Søskenet mitt pleide/ pleier fremdeles å se på det. Det hadde akkurat fått katten sin for en del år siden. Skulle se på åndenes makt og skvatt himmelhøyt da to øyne lyste fra mørke gangen Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): God bedring med piggtrådarbeidet ditt. Takk. Håper det vil gå over. Våknet med piggtrådhals. Trodde jeg hadde sovet med åpen munn eller drukket lite, men er fortsatt som piggtråd. Håper det er allergi, men i så fall aner jeg ikke hva jeg nå skulle ha reagert på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar #4010 Del Skrevet 24. februar Sola de skrev (18 timer siden): Nydelig! Det har jeg ikke prøvd. Det må prøves! 80- tallspizza er så godt Lager du deigen selv? God helg rumlen min Stekt på creme fraiche med mozarella, litt pepper og spekeskinke smaker det vidunderlig. Vet ikke helt hva jeg skal sammenligne det med. Jeg liker det hvertfall Og urinen vil lukte etterpå du har spist asparges, bare så det er sagt Ja, laget denne selv Jeg synes asparges smaker litt nøtteaktig, men det er vanskelig å si hva mer dfn smaker, veldig spesiell egentlig. Jeg har aldri merket noe til det urin-fenomenet, men hører folk sier det, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. februar #4011 Del Skrevet 24. februar Sola de skrev (1 time siden): Nå har jeg tatt det jeg har av allergimedisiner. Piggtråd- hals Har vært og kjøpt kakao og iskrem. Ble hamburger fra ferskvaredisken til middag. Orker ikke svelge noe som er kantede i dag Håper det er allergi og ikke annet God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. februar Forfatter #4012 Del Skrevet 24. februar Rumle skrev (1 time siden): Ja, laget denne selv Jeg synes asparges smaker litt nøtteaktig, men det er vanskelig å si hva mer dfn smaker, veldig spesiell egentlig. Jeg har aldri merket noe til det urin-fenomenet, men hører folk sier det, ja Jeg synes det stinker etter å ha spist asparges Rumle skrev (1 time siden): God bedring Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar #4013 Del Skrevet 25. februar ...tror jeg holder meg unna stinkus norvegicus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. februar Forfatter #4014 Del Skrevet 25. februar Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden): ...tror jeg holder meg unna stinkus norvegicus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. februar Forfatter #4015 Del Skrevet 25. februar God morgen Holder på med klesvask. Selvfølgelig fant ene maskina ut å bruke 35 minutter ekstra Der røk muligheten til å få vasket noe særlig mer i dag Tykke vinterparkasen min måtte vaskes. Hadde håpet å slippe å bruke den mer denne sesongen, men det snødde ute i dag tidlig, så blir vel noen uker til med heller vinterlig vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. februar Forfatter #4016 Del Skrevet 25. februar Der var lufta ute av ballongen for i dag. Ble ostesmørbrød til middag i dag. Orket ikke lage skikkelig middag. Fikk vasket noen tallerkener mens osten smeltet. Nå skal jeg halvsove i sofaen noen timer I går så jeg mesternes mester i reprise. Satte meg godt til rette for deretter se på Vera. Jeg sovnet av. Våknet når det nærmet seg ferdig. Tror jeg har sett episoden før. Gikk for å legge meg. Sovnet umiddelbart. Har en følelse at denne kvelden blir gentakelse av gårdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. februar Forfatter #4017 Del Skrevet 25. februar Leser forresten at hun som spiller Vera er 78 år gammel Hun holder seg bra! Trodde kanskje hun var rundt 60- 65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. februar Forfatter #4018 Del Skrevet 25. februar Glem soving! Mitt andre favorittlag skal spille ligacupfinale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar #4019 Del Skrevet 25. februar Vera er fenomenal og en av mine store idoler. Håper hun holder koken lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. februar Forfatter #4020 Del Skrevet 26. februar Nye uker på krykker. Var ikke blitt noe bedre, men verre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå