Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2024 #3981 Del Skrevet 22. februar 2024 Sola i farta! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. februar 2024 Forfatter #3982 Del Skrevet 22. februar 2024 Ser på gold rush white water på tv. Leser når jeg googler at gamlingen der Dakota fred er død. Det hadde ikke jeg fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2024 #3983 Del Skrevet 22. februar 2024 Nå måtte jeg google og DER var det jo masse vaskeekte gullgravere av den litt røffe typen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. februar 2024 Forfatter #3984 Del Skrevet 22. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Nå måtte jeg google og DER var det jo masse vaskeekte gullgravere av den litt røffe typen... Ja liker å se på gold rush Jeg ser på alle slike serier Livsfarlig fangst, ødemarkens menn, curse of oak island, outback opal hunters, life below zero 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. februar 2024 Forfatter #3985 Del Skrevet 22. februar 2024 I dag blir det mye tv på meg Når man skal holde seg av ens fot, så blir det ikke så mye annet å gjøre enn å se på tv. Nå skal jeg etter de militærgreiene er ferdig på tv2zebra skal jeg se på gamle episoder av ødemarkens menn, før superlaget mitt skal spille hjemme mot Ajax Så skal jeg deretter se på outback opal hunters Har satt meg godt til rette med kvikk lunsj og påskeskum 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2024 #3986 Del Skrevet 22. februar 2024 Jeg har ikke en eneste antydning til skum i mitt hjem, men eple og tv skal jeg unne meg jeg også. Kos deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. februar 2024 Forfatter #3987 Del Skrevet 23. februar 2024 Ble en alt for spennende aften I gamle dager, som liten ville man ropt ut med dommeren inn med kua Bodø/ Glimt ble snytt for straffespark og Ajax skulle hatt atter et rødt kort. 3 skudd i tverrliggeren for superlaget mitt Uflaks rett og slett. Men men. Nå er det snart ny sesong og om vi får se litt av nydelige samspillet vi har sett i disse kampene mot Ajax, så kan det blir en veldig bra sesong. Drømte i natt jeg skulle på fotballkamp. Var ikke direkte kledd for å sitte på tribunen. ( 2 bukser, t- skjorte, genser, fleecejakke, tykkeste jakke man har, skjerf, votter, lue og gjerne noe foran munnen også, så man ikke fryser ihjel). Jeg hadde i drømmen på meg skjørt Det er ikke fotballkamp- antrekk. Til og med på sommeren har jeg pleid å ha på meg boblejakke når jeg ser kamp Blir spennende å følge superlaget mitt i mesterligaen til høsten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2024 #3988 Del Skrevet 23. februar 2024 Unne deg alle varianter av gode fotballopplevelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. februar 2024 Forfatter #3989 Del Skrevet 23. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Unne deg alle varianter av gode fotballopplevelser. Gjett om jeg gjør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2024 #3990 Del Skrevet 23. februar 2024 Sola de skrev (3 minutter siden): Gjett om jeg gjør Du kan nemlig få alle mine som jeg uansett ikke benytter meg av... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. februar 2024 Forfatter #3991 Del Skrevet 23. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Du kan nemlig få alle mine som jeg uansett ikke benytter meg av... Skal få med meg en kamp eller to denne sesongen også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. februar 2024 Forfatter #3992 Del Skrevet 23. februar 2024 Da er middagen spist. Ble hjemmelaget salat, hjemmelaget dressing, kyllingfiletbiter i tacolefse Var veldig godt. Restene av kyllingen skal jeg ha på pizza i neste uke en gang. I morgen skal mitt besøk få biffstrimler, bernaisesaus, pommes frites og rester av salaten fra i dag, mens jeg skal ha knackers ost og baconpølse til salat og pommes fristes Liker hverken biffstrimler eller bernaisesaus, så spiser ikke det. Det snøøøøøøøøøøøøøøøøøør ute Jeg hater snø. Håper det snart er slutt på snøen. Vil ha vår. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. februar 2024 Forfatter #3993 Del Skrevet 23. februar 2024 Jeg må romstere litt rundt i tekstillageret mitt etter møbelstoff. Har slitt hull i fotskammelen min, så må trekke den om. Mener jeg skal ha noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2024 #3994 Del Skrevet 23. februar 2024 (endret) Sola de skrev (På 22.2.2024 den 11.58): Har fått handlet også. Ble både norvegia, jarlsberg, gräddost, taffelost, rekeost, stryhns leverpostei, trønderfår, gullsalami og strandaskinke kjøpt inn Tenkte å lage Rumlepizza en dag snart. Er god den asparges, mozarella, creme fraiche, spekeskinke- pizzaen til @Rumle Pleier å lage en creme fraiche, kyllingfiletbiter, paprika, ananas, mozarella- pizza noen dager etterpå, for å få brukt opp creme fraichen. Magen min gleder seg Kjøpte også en lasagne familiepakning, så tror jeg skal lage det også en dag snart. Må invitere søskenet mitt på middag i så fall. En av dets favorittretter Ellers har jeg hamstret fjordlandmiddager, så har å ta av dager jeg ikke orker å lage middag. Den er digg! Jeg pleier som oftest å lage den når de første norske aspargesene kommer, gleder meg allerede! Har du prøvd med tynne potetskiver på toppen? Det er veldig godt og Her blir det god gammeldags 80-talls pizza senere, har hatt dilla på det kjempelenge her Håper alle får en fin helg Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Du kan nemlig få alle mine som jeg uansett ikke benytter meg av... Og mine! Endret 23. februar 2024 av Rumle 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2024 #3995 Del Skrevet 23. februar 2024 Jeg har aldri smakt asparges. Hva smaker det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. februar 2024 Forfatter #3996 Del Skrevet 23. februar 2024 Rumle skrev (2 timer siden): Den er digg! Jeg pleier som oftest å lage den når de første norske aspargesene kommer, gleder meg allerede! Har du prøvd med tynne potetskiver på toppen? Det er veldig godt og Her blir det god gammeldags 80-talls pizza senere, har hatt dilla på det kjempelenge her Håper alle får en fin helg Og mine! Nydelig! Det har jeg ikke prøvd. Det må prøves! 80- tallspizza er så godt Lager du deigen selv? God helg rumlen min Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg har aldri smakt asparges. Hva smaker det? Stekt på creme fraiche med mozarella, litt pepper og spekeskinke smaker det vidunderlig. Vet ikke helt hva jeg skal sammenligne det med. Jeg liker det hvertfall Og urinen vil lukte etterpå du har spist asparges, bare så det er sagt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2024 #3997 Del Skrevet 24. februar 2024 Dette lyder merkelig og jeg aner jo ikke hva du mener, men jeg tar deg på ditt ord. Holder meg unna sånn. Godmorgen for det om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. februar 2024 Forfatter #3998 Del Skrevet 24. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): Dette lyder merkelig og jeg aner jo ikke hva du mener, men jeg tar deg på ditt ord. Holder meg unna sånn. Godmorgen for det om. Er veldig godt synes nå jeg God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. februar 2024 Forfatter #3999 Del Skrevet 24. februar 2024 I dag har jeg vært en tur ute med søppel. Har knust to asjetter denne uken, så plukker til stadighet opp nærmest usynlige skår. Gikk på butikken deretter og har spist frokost. Begynte å se på en ny serie på nrk i går kveld. Dødens triangel het den. Skal se om jeg finner flere episoder på nett-tv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2024 #4000 Del Skrevet 24. februar 2024 Jeg oppdaget plutselig blodspor hist og pist i går kveld og så viste det seg at naken tå fant en glassbit som jeg ikke ante var der...og gjett om det blødde. Det er det mest spennende jeg har opplevd det siste døgnet, så vet alle det. God dag herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå