Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Da er middagen spist. Ble ovnstekt laksefilet med mandelpotet, agurksalat, rømme og tyttebærsyltetøy til :spise: Noe av det beste jeg vet :spise: Tror det skal få bli middag i morgen også :nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker jeg kjeder meg og er rastløs. Lite å finne på i dag. Er visst sunt å kjede seg, men er såååå kjedelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på gamle episoder av ødemarkens menn. Eustace og Preston, var som knoll og tott. Synes Eustace virket litt fortapt etter Prestons bortgang. Så mye de to fant på :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir store se på tv- dagen dette :ler: Venter på det gode bondeliv og life below zero skal begynne senere i kveld :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (7 timer siden):

Det er sant. Håper din lillelørdag er snill med deg :nikke:

Joda, den ble morsom, for jeg har sett noen episoder av "søringen og samen" og det er slik tv jeg liker. :hjerteflagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Joda, den ble morsom, for jeg har sett noen episoder av "søringen og samen" og det er slik tv jeg liker. :hjerteflagg:

Hva er det for et program?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden):

Trøstepremie til deg. https://panduro.com/nb-no?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA29auBhBxEiwAnKcSqhYyyMOFq9DVtjzBwSA4ZgVuI9zmOWoSu5KXhVOnn2QQf6njfZC8NBoCjIMQAvD_BwE Kanskje du er der og ser uansett, men det er alltid gøy å sjekke litt hobbygreier. :nikke: 

Jeg er nok det, dessverre får man si :ler: Både der og i alle andre tenkelige hobbybutikker :dåne: Kunne sikkert hatt en pop up shop med alt hobbyskrotet mitt. Trenger ikke mer. Jeg hadde meg noen bestillinger i fjor vinter og vår. Skulle være et årsforbruk av hobbyting. Jeg fikk kassevis av ting. Etter å ha laget noen få ting, så stoppet mine skader meg til å lage mer, så resten ble urørt. Har masse diy sesongbetont pynt, men blir ikke i år heller laget. Er mye jeg ikke kan holde på med mer, så har kvittet meg med en god del av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå venter jeg på at morgenrushet skal gå. Jeg skal ta taxi, så venter til det blir mulig å komme seg i mellom uten å betale for å stå i kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Du kan ha garasjesalg uten garasje? / Tvi-tvi på vei mot dagen. :) 

Kanskje det :) Takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endeeelig kom de! Har ønsket meg dem helt siden jeg så dem i fjor vår! :mynona:glass_hare_miljo_2_1.jpg :rodmer: Fra Hadeland glassverk. Har ikke funnet rett plass til dem enda. Nå står de ved siden av alle isbjørnene mine fra samme sted. Skal pakke dem ned når jeg får ork over meg :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sola de said:

Endeeelig kom de! Har ønsket meg dem helt siden jeg så dem i fjor vår! :mynona:glass_hare_miljo_2_1.jpg :rodmer: Fra Hadeland glassverk. Har ikke funnet rett plass til dem enda. Nå står de ved siden av alle isbjørnene mine fra samme sted. Skal pakke dem ned når jeg får ork over meg :nikke:

Nydelige! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått handlet også. Ble både norvegia, jarlsberg, gräddost, taffelost, rekeost, stryhns leverpostei, trønderfår, gullsalami og strandaskinke kjøpt inn :spise:

Tenkte å lage Rumlepizza en dag snart. Er god den asparges, mozarella, creme fraiche, spekeskinke- pizzaen til @Rumle Pleier å lage en creme fraiche, kyllingfiletbiter, paprika, ananas, mozarella- pizza noen dager etterpå, for å få brukt opp creme fraichen. Magen min gleder seg :spise:

Kjøpte også en lasagne familiepakning, så tror jeg skal lage det også en dag snart. Må invitere søskenet mitt på middag i så fall. En av dets favorittretter :) 

Ellers har jeg hamstret fjordlandmiddager, så har å ta av dager jeg ikke orker å lage middag.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Åhh...hva hører mine øyne? :rodmer: Fjordland!!!

ja. Oksekjøtt til mitt besøk og kjøttkaker til meg :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt vårens og sommerens bursdagsgaver. Greit å få i hus. At de ikke blir med dem, som med konfirmasjonskortet jeg skulle gi min fetter. Så etter det i halvannet år uten å finne. Synes de alltid er overalt i salg, men fant ingen når han skulle konfirmeres. Fant et annet gøyalt kort, men likevel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...