Sola de Skrevet 16. februar 2024 Forfatter #3901 Del Skrevet 16. februar 2024 Nå selger de forresten påskeliljer på butikken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. februar 2024 Forfatter #3902 Del Skrevet 16. februar 2024 Rumle skrev (Akkurat nå): Hvilken plante er det? Schefflera- Paraplyplante. Har hatt denne i en sånn 12-13 års tid. Var avlegger av en plante fra mitt barndomshjem, så egentlig eneste grunn til jeg har den. Husker vi hadde en så stor og frodig plante stående hjemme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. februar 2024 #3903 Del Skrevet 16. februar 2024 Sola de skrev (2 minutter siden): Schefflera- Paraplyplante. Har hatt denne i en sånn 12-13 års tid. Var avlegger av en plante fra mitt barndomshjem, så egentlig eneste grunn til jeg har den. Husker vi hadde en så stor og frodig plante stående hjemme Aha jeg hadde lenge en sånn og, men klarte å ta knekken på den til slutt. Leit egentlig for jeg har også et litt nostalgisk forhold til den fordi vi hadde den hjemme da jeg vokste opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. februar 2024 Forfatter #3904 Del Skrevet 16. februar 2024 Rumle skrev (1 minutt siden): Aha jeg hadde lenge en sånn og, men klarte å ta knekken på den til slutt. Leit egentlig for jeg har også et litt nostalgisk forhold til den fordi vi hadde den hjemme da jeg vokste opp De er jo eviglevende nærmest. Har druknet den mange ganger. Forglemt den midt på sommeren har jeg også gjort. Den har gått i blomst mange ganger. Veldig fin plante. Tror jeg skal ta avleggere fra den, og så se hvordan det går med den. Om jeg skifter jord, og ekle fluene ikke forsvinner, så må jeg kaste den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2024 #3905 Del Skrevet 17. februar 2024 Sola de skrev (11 timer siden): Om jeg skifter jord, og ekle fluene ikke forsvinner, så må jeg kaste den. Skylle røtter og plante godt i lunkent vann mens du snakker mildt til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2024 #3906 Del Skrevet 17. februar 2024 Her setter jeg inn et livsglad eksemplar av noe annet til Sola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar 2024 Forfatter #3907 Del Skrevet 17. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Skylle røtter og plante godt i lunkent vann mens du snakker mildt til den. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Her setter jeg inn et livsglad eksemplar av noe annet til Sola. Lure meg pottet den oppi en potte uten hull i, så ligger vel en dam oppi der. Skal få tak i ny jord og potte den om. Må se om jeg har en potte med hull i et eller annet sted, som jeg kan bruke. Jeg hadde en slik kjøttetende plante. Ente med at det kom " grønt poff støv" fra den. Satte den da på balkongen og den avgikk med døden. Glemte å vanne den. Den spiste ingen fluer. Forsøkte å mate den, til ingen nytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar 2024 Forfatter #3908 Del Skrevet 17. februar 2024 God morgen. Var full invasjon av fluer her i dag. Har eddik og zalo i en kopp ved planten igjen nå. Stinker som fy, men må få bort ekle fluene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2024 #3909 Del Skrevet 17. februar 2024 Støvsugeren! Både rundt plante og andre steder de kan ha tilhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar 2024 Forfatter #3910 Del Skrevet 17. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Støvsugeren! Både rundt plante og andre steder de kan ha tilhold... Har ikke en sånn pose- støvsuger. Kun en sånn oppladbar. Vil tro de flyr avgårde med en gang jeg skal tømme den om de ikke flyr vekk når jeg kommer med den. Får gi det et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar 2024 Forfatter #3911 Del Skrevet 17. februar 2024 Da har jeg vært en tur på nærbutikken. Må få skryte når skryt fortjenes. Er en ung gutt, som begynte å jobbe der i høst. Så høflig, veloppdragen ung mann ( høres ut som om jeg skulle være 90 år ). Åpner posene før han gir deg dem, gjør han også. Det liker jeg Ha en fin helg, fin dag osv. Det hadde kostet så lite for andre også å være like hyggelig Så mange klager overalt over dagens unge, men det finnes ålreite mennesker blant dem og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar 2024 Forfatter #3912 Del Skrevet 17. februar 2024 Blir ytrefiletskiver, stekt sopp, fløtegratinerte poteter til middag i dag. I morgen blir det enten kokte egg på ciabatta eller ovnstekt laks med mandelpotet, agurksalat og rømme til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2024 #3913 Del Skrevet 17. februar 2024 Alt høres godt ut og "dagens unge" og god oppførsel er også jeg veldig glad i. Æres den som æres bør. En gang i kassa på en MENY-butikk ble jeg klar over at en slik ung mann snakket trivelig og høflig med den som betalte og hver ny kunde fikk et smil og hei-hei til velkomst. Jeg valgte etter noen besøk der å si til ham at han var midt i blinken som ekspeditør og i en slik setting lyste han opp litt tid for kundene. Meg også. Si det til ham neste gang, Sola? Tror det betyr noe å få positiv tilbakemelding om en virkelig er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar 2024 Forfatter #3914 Del Skrevet 17. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Alt høres godt ut og "dagens unge" og god oppførsel er også jeg veldig glad i. Æres den som æres bør. En gang i kassa på en MENY-butikk ble jeg klar over at en slik ung mann snakket trivelig og høflig med den som betalte og hver ny kunde fikk et smil og hei-hei til velkomst. Jeg valgte etter noen besøk der å si til ham at han var midt i blinken som ekspeditør og i en slik setting lyste han opp litt tid for kundene. Meg også. Si det til ham neste gang, Sola? Tror det betyr noe å få positiv tilbakemelding om en virkelig er fornøyd. Hos mange går slikt på autopilot. Når samme butikkansatte sier hei for fjerde gang på få minutter til deg, så virker det mer som de ikke har registrert hvem de sa hei til de andre gangene. Det skal jeg gjøre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar 2024 Forfatter #3915 Del Skrevet 17. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Alt høres godt ut og "dagens unge" og god oppførsel er også jeg veldig glad i. Æres den som æres bør. En gang i kassa på en MENY-butikk ble jeg klar over at en slik ung mann snakket trivelig og høflig med den som betalte og hver ny kunde fikk et smil og hei-hei til velkomst. Jeg valgte etter noen besøk der å si til ham at han var midt i blinken som ekspeditør og i en slik setting lyste han opp litt tid for kundene. Meg også. Si det til ham neste gang, Sola? Tror det betyr noe å få positiv tilbakemelding om en virkelig er fornøyd. Hos mange går slikt på autopilot. Når samme butikkansatte sier hei for fjerde gang på få minutter til deg, så virker det mer som de ikke har registrert hvem de sa hei til de andre gangene. Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2024 #3916 Del Skrevet 17. februar 2024 Stereoløfter blir det noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar 2024 Forfatter #3917 Del Skrevet 17. februar 2024 Virker til å være litt hikke her på forumet i dag. Problemer med å få åpnet tråder og virker som det tar evigheter å publisere noe etter send inn svar er trykket på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar 2024 Forfatter #3918 Del Skrevet 17. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Stereoløfter blir det noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2024 #3919 Del Skrevet 17. februar 2024 Ja, jeg var helt utestengt fra alle tråder en liten stund og stusset veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. februar 2024 Forfatter #3920 Del Skrevet 17. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, jeg var helt utestengt fra alle tråder en liten stund og stusset veldig. Ja. Jeg har blitt sendt på ferie før ved en feil, så tenkte kanskje det var noe slikt igjen, men fikk laget en feilmeldingstråd og sendt en melding, så kanskje litt rusk i maskineriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå