Sola de Skrevet 5. februar Forfatter #3801 Del Skrevet 5. februar Er sliten. Skulle ha en dag og ikke gjøre noe som helst. Nei. Ikke i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar #3802 Del Skrevet 5. februar Det fine med det er at det bombesikkert blir i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. februar Forfatter #3803 Del Skrevet 6. februar Hoppetaujenta skrev (12 timer siden): Det fine med det er at det bombesikkert blir i morgen! Ikke i dag heller. Holder på å vaske klær. Var som om lyse plaggene mine jublet over å endelig bli vasket En skjorte hadde ligget siden før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. februar Forfatter #3804 Del Skrevet 6. februar Sov heller dårlig i natt. Sto opp midt i natten og begynte med klesvask. Måtte gjøre det sånn, for å komme igjennom alt. Hvertfall det meste. Er en pose med duker tror jeg som ligger igjen i skittentøyskurven. Får se hvordan jeg ligger an med tiden når jeg er ferdig med det andre. Søskenet mitt var og hentet et par sko jeg har bestilt til meg selv i går. Reebok, men jeg kan ikke bruke dem, før jeg får på meg annet enn mine mest utgåtte joggesko igjen. Begynner å bli litt krise der egentlig. De er moden for kast de utgåtte skoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. februar Forfatter #3805 Del Skrevet 6. februar Da er frokost spist. Ble rundstykke med agurk, hvitost og løvtynn skinke. Nå er forresten appelsinjuicen begynt å bli sur igjen. Den har vært god nå i noen uker. Pleier å drikke den pressete appelsinjuicen til Sunniva. Vet ikke om jeg orker å drikke opp kartongen jeg har begynt på. Den var ikke god Ullvask og kokevask står nå på. Ikke spør meg hvordan jeg klarte å få en full maskin med kokevask, siden søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar #3806 Del Skrevet 6. februar Da heier jeg på deg og kjenner at du har stålkontroll på dine gjøremål i dag. Husk å hvile litt også. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. februar Forfatter #3807 Del Skrevet 6. februar Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): Da heier jeg på deg og kjenner at du har stålkontroll på dine gjøremål i dag. Husk å hvile litt også. ❤️ Er fint å få unna klær som aldri ville blitt vasket ellers. Noe har ligget veldig lenge. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. februar Forfatter #3808 Del Skrevet 6. februar Veldig pessimistisk holdning på brannspillerne synes jeg. Skift mentalitet. Si dette klarer vi! Hvis man går inn i en kamp, med å tro at de taper, så taper de. Ha troen på seg selv. De var ikke så hakkande gale, ene kampen mot Lyon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. februar Forfatter #3809 Del Skrevet 6. februar Middagen er spist. Ble grandiosa med en god del norvegia på. Skulle vært ute med søppel, men det har snødd Da setter ikke jeg mine bein utenfor. Får vente til i morgen. Håper det blir mer fremkommelig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. februar Forfatter #3810 Del Skrevet 6. februar Dagens synge høyt på sang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. februar Forfatter #3811 Del Skrevet 6. februar Hadde tenkt å se på siste episodene av Das boot på nrk nett- tv, men nå begynte gammel episode NCIS LA på tv3+, så ser på det i stedet for Kjedelig at den serien er lagt ned. Mer spennende å se på det, enn nye sesonger av NCIS. De burde lagt den ned da Gibbs osv forsvant ut av handlingen. Er ikke så mye å se på, på tv for tiden synes jeg. I kveld er Gold rush og curse of oak island. På torsdag er outback opal hunters og ukjent arving Danmark. Ellers ingenting i løpet av uka å se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. februar Forfatter #3812 Del Skrevet 7. februar Det var meldt oppholdsvær fra klokken 14. Supert tenkte jeg. Hva skjer. Varsel om snø fram til midnatt 1 skritt ble som 10 skritt ute. Drittvær Skal egentlig på behandling i morgen, men lar være å dra, om været er som nå. Er for farlig føre. Blir ikke brøytet der jeg skal heller. Hmmm. Trodde dette over var postet. Hvertfall. Skulle ut med søppel Har tatt helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. februar Forfatter #3813 Del Skrevet 7. februar Må få tak i nye ørepropper til telefonen. Ene settet mitt er lyd kun på ene. Andre settet gikk nettopp i oppløsning Typisk! Skal ikke i nærheten av noe sted, de selger slikt med det første, så får være foruten en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #3814 Del Skrevet 8. februar Sola de skrev (På 6.2.2024 den 14.06): De burde lagt den ned da Gibbs osv forsvant ut av handlingen. Er ikke så mye å se på, på tv for tiden synes jeg. I kveld er Gold rush og curse of oak island. På torsdag er outback opal hunters og ukjent arving Danmark. Ellers ingenting i løpet av uka å se på. Er Gibbs borte? Ikke si at han er død vel? ...bare sluttet som "Gibbs"? Jeg ser også fast på de danske som finner arvinger. De er superflinke på alle arkiver og graving. Håper at de finner enearvingen meg en gang - uten kamera med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. februar Forfatter #3815 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Er Gibbs borte? Ikke si at han er død vel? ...bare sluttet som "Gibbs"? Jeg ser også fast på de danske som finner arvinger. De er superflinke på alle arkiver og graving. Håper at de finner enearvingen meg en gang - uten kamera med. Harmon Rabb eller hva han heter sluttet som Gibbs. Fant fred for seg selv på et øde sted I Alaska. ( rollefiguren) Er kjedelig å se på serien nå. Har vært et par veldig kjedelige sesonger. Han som spiller Ducky døde i fjor, så nå er det bare Mcgee igjen av de gamle. og han assistenten til Ducky da. Det hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #3816 Del Skrevet 8. februar Hmm...ja da får jeg vel bli med i gammelgjengen som insisterer på at MYE var bedre før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. februar Forfatter #3817 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hmm...ja da får jeg vel bli med i gammelgjengen som insisterer på at MYE var bedre før. MYE var bedre før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. februar Forfatter #3818 Del Skrevet 8. februar Har fått en sirkulasjonstrener i hus. Sånn pedalgreie. For å si det slik. En lav sofa er ikke greien å sitte i når man skal bruke den Hele meg var i bevegelse. Tror en vanlig spisestuestol får være greien å sitte på når man bruker den. Har nok sin virkning for kjenner det i lårene. Tenkte når man blir tvunget til å holde seg i ro, så kan en slik være grei å bruke, så man får litt bevegelse likevel Håper jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. februar Forfatter #3819 Del Skrevet 8. februar Har tatt litt oppvask. Jeg sto til jeg ikke klarte å balansere meg lenger, så får ta resten i morgen. Tallerkener og 3 ildfaste former er vasket. I dag blir det grandiosa med ekstra ost på til middag. Har fryser full av "lager seg selv i stekeovnen"- middager. Nå for tiden er det perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #3820 Del Skrevet 8. februar Er "pedalgreie" en slik liten pedalting lik en sykkelpedal? Jeg vurderte en slik dirreplate som man skal stå eller sitte el.l. på mens man gjør øvelser og dirrer i ett. Vet du hva jeg mener, Sola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå