Sola de Skrevet 24. november 2023 Forfatter #3161 Del Skrevet 24. november 2023 Får komme med et surt oppgulp. Jeg hater snø! Sånn da var det ute av systemet. For i dag om ikke annet Jeg så ut vinduet at det var litt ubestemmelig vær ute. Sørpete i beste fall. Sko ville blitt våte og stygge, så ble støvler. Var sååååå kaldt i dem i tillegg var det begynt å fryse på, så småglatt her og der. Skulle på nærbutikken. Svingen rundt hjørnet der er glatt på regnværsdager, men nå Nesten bokstavelig talt Superglatt. Kom meg med museskritt bort til inngangen. Der var det sånn stålgreier foran døren. Der var det speilglatt. Fikk handlet det jeg skulle ha og kom meg over parkeringsplassen for så samme sving igjen Der klarte jeg så vidt å komme meg over på en snødekt flekk. Kom meg ut i bilveien og gikk på den til jeg kom meg hjem. Flere måneder til med dette drittværet Blir ikke skikkelig måket eller strødd her heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2023 #3162 Del Skrevet 24. november 2023 Du har min oppriktige medfølelse der. Jeg kan godt ha det kaldt i en vinter, men å måtte bli søkkvåt og ustø i gangen i mange mnd i verste fall, det hater jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. november 2023 Forfatter #3163 Del Skrevet 24. november 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Du har min oppriktige medfølelse der. Jeg kan godt ha det kaldt i en vinter, men å måtte bli søkkvåt og ustø i gangen i mange mnd i verste fall, det hater jeg. Har vært kaldt vær i flere uker uten nedbør, og det har vært herlig. Så kommer det ufyselige hvite ned fra oven sammen med regn Er meldt nordavind og minusgrader og dette drittværet fremover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2023 #3164 Del Skrevet 24. november 2023 Det skal gå denne sesongen også. Tenk en positiv setning innimellom, hvis det lar seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. november 2023 Forfatter #3165 Del Skrevet 24. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det skal gå denne sesongen også. Tenk en positiv setning innimellom, hvis det lar seg gjøre. Jo, men merker jo eldre jeg blir, jo lenger tid tar det før vondter etter fall gir seg. Stjernestjerten liker seg best øverst på to bein, ikke på bakken full av stjerner. Den har fått nok juling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2023 #3166 Del Skrevet 24. november 2023 Skjønner det. Kanskje den skal få sånn stor truse med mykt ekstrainnlegg i stjerteballene til jul, så blir livet litt mykere om den faller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. november 2023 Forfatter #3167 Del Skrevet 24. november 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Skjønner det. Kanskje den skal få sånn stor truse med mykt ekstrainnlegg i stjerteballene til jul, så blir livet litt mykere om den faller? Comfy stjert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2023 #3168 Del Skrevet 24. november 2023 Absolutely! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. november 2023 Forfatter #3169 Del Skrevet 24. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Absolutely! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2023 #3170 Del Skrevet 24. november 2023 Sterteline er verd alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. november 2023 Forfatter #3171 Del Skrevet 25. november 2023 Hoppetaujenta skrev (20 timer siden): Sterteline er verd alt sammen. Jeg skulle hente pakker litt lenger bort her fra jeg bor. Sto midt i bakken og ikke visste hvor jeg skulle ta neste skritt Ble taxi hjem. Jeg beveger meg ikke den veien der mer enn jeg må på denne tiden av året. Er så redd for å falle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2023 #3172 Del Skrevet 25. november 2023 Ja, vi har nok litt sånne mnd. i vente, men vå får gjøre så godt vi kan hver dag. Det skal gå og pakkene må jo hjem trygt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. november 2023 Forfatter #3173 Del Skrevet 25. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, vi har nok litt sånne mnd. i vente, men vå får gjøre så godt vi kan hver dag. Det skal gå og pakkene må jo hjem trygt. Skal være glad når våren kommer Var 4 pakker som skulle hentes i dag. Mottok en kaffemaskin blant annet. Går an å koke kakao og te på den og Endelig en kaffemaskin som jeg kan få nytte av og. Gjestene mine er ikke så begeistret over å bli servert instant kaffe, så bestilte en kaffemaskin, sånn kapselgreier. Fikk også noen julegaver fra ene forelder min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2023 #3174 Del Skrevet 25. november 2023 Høres meget bra ut og ...er det med en egen barista som lager dette mens du/dere venter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. november 2023 Forfatter #3175 Del Skrevet 25. november 2023 Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Høres meget bra ut og ...er det med en egen barista som lager dette mens du/dere venter? Jeg tenkte noe sånt da jeg så maskinen Har ikke peiling på hvordan slike fungerer Så besøk kan få koke kaffe til seg selv tror jeg, fram til jeg ser hvordan de gjør det. Vanligvis har jeg pleid å kjøpe enkleste kaffetraktere, da jeg er lei surmuling over instant kaffe, men ender jo opp med at jeg glemmer å kaste filteret med grugg i, så har vært et par maskiner som har blitt pelskledd inni. Da blir de levert på avfallstasjonen. Så tenker siden man kan bruke denne til kakao og te også, så er det større sjanse for at den blir brukt ofte nok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2023 #3176 Del Skrevet 25. november 2023 Fingrene krysset for det, Sola. Måtte det smake supergodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. november 2023 Forfatter #3177 Del Skrevet 25. november 2023 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Fingrene krysset for det, Sola. Måtte det smake supergodt! Kakao og te hvertfall Kaffe dufter fantastisk, men smaken Hvordan kan noe som lukter så godt, smake så stygt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. november 2023 Forfatter #3178 Del Skrevet 25. november 2023 Kom til å tenke på noe i natt. Fikk ikke sove. Har egentlig vært med meg i hele dag. Satte på musikken min og der var vi tilbake til steder vi holder oss unna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. november 2023 Forfatter #3179 Del Skrevet 25. november 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. november 2023 #3180 Del Skrevet 26. november 2023 Sola de skrev (2 timer siden): Kom til å tenke på noe i natt. Fikk ikke sove. Har egentlig vært med meg i hele dag. Satte på musikken min og der var vi tilbake til steder vi holder oss unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå