Sola de Skrevet 20. oktober 2023 Forfatter #2921 Del Skrevet 20. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nytter kanskje ikke, men klag litt uansett? Hjelper fint lite. Får bare svar, at er bare å sende tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. oktober 2023 #2922 Del Skrevet 20. oktober 2023 Bra det ikke ble skadet da, selv om det var en underlig måte å sende det på. Nå skal jeg slappe av litt og finne meg noe på netflix. Hvis det går. God fredagskveld til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. oktober 2023 Forfatter #2923 Del Skrevet 20. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Bra det ikke ble skadet da, selv om det var en underlig måte å sende det på. Nå skal jeg slappe av litt og finne meg noe på netflix. Hvis det går. God fredagskveld til deg. Min tante mottok vinglass sendt slik De var knust. God fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. oktober 2023 Forfatter #2924 Del Skrevet 21. oktober 2023 God morgen Har vært ute med søppel og samtidig sett på vindens herjinger. Et tre ligger knekt i spenn delvis over et gjerde og et annet tre. Ser kvister ligger strødd under andre trær. Var en tur på nærbutikken også. Mens jeg sto og pakket varene mine i handlenettene, så observerte jeg en stor ansamling av spurv stå rett utenfor skyvedøren til butikken. Var som om de ventet på å få skynde seg inn når den gikk opp. Har ofte sett spurv under brødkurvene der inne, så sikkert mye snadder de finner der. Ellers i dag blir det ikke gjort så mye mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2023 #2925 Del Skrevet 21. oktober 2023 Slapp av og ha en trivelig lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. oktober 2023 Forfatter #2926 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Slapp av og ha en trivelig lørdag. Hva jeg har tenkt å gjøre. Har fått sortert skittentøy og støvsuget litt. Gikk tom for strøm på støvsugeren, så den står til lading. Ha en fin lørdag du og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. oktober 2023 Forfatter #2927 Del Skrevet 21. oktober 2023 Den lader dårlig støvsugeren. Må ta den av og på lading flere ganger, før den begynner å lade. Tror jeg skal bevilge meg en ny støvsuger når jeg får nytt hjem. Ny kost og støvbrett også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #2928 Del Skrevet 22. oktober 2023 God morgen Vet ikke om man kan gjengi dagens tegneseriestriper her, men måtte le av dagens Pondus- stripe. Sånn reagerer jeg også når vintersporten begynner å komme på tv Jeg er ikke så veldig begeistret for vinteridretter. Har null talent innen alt som heter ski, skøyter osv, så har overhodet ingen interesse av den slags. Tv- kanaler som sender vinteridrett om vinteren i helgene Bare sport HELE dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2023 #2929 Del Skrevet 22. oktober 2023 Huff...jeg falt i tv-sportsgryta da jeg var barn og tåler ikke å høre lyden av kommentatorer som snakker, skriker og jobber seg opp til den høye C og et heiende publikum med kubjeller og BRØLING inn mot ny pers/verdensrekord i mål. Jeg bare grøsser kraftig altså. *hjeeelp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #2930 Del Skrevet 22. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Huff...jeg falt i tv-sportsgryta da jeg var barn og tåler ikke å høre lyden av kommentatorer som snakker, skriker og jobber seg opp til den høye C og et heiende publikum med kubjeller og BRØLING inn mot ny pers/verdensrekord i mål. Jeg bare grøsser kraftig altså. *hjeeelp* Skjer jo lite og ingenting i langrenn f.eks. De bare går og går i evigheter. Så er det å vente til neste løper og neste løper Gørrkjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2023 #2931 Del Skrevet 22. oktober 2023 Da jeg var ung og de hadde andre skistjerner som gikk styggfort, kan jeg huske at det var litt spennende i kamp over målstreken. Lille-Hoppe kjente på spenning da ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #2932 Del Skrevet 22. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Da jeg var ung og de hadde andre skistjerner som gikk styggfort, kan jeg huske at det var litt spennende i kamp over målstreken. Lille-Hoppe kjente på spenning da ja. Dæhlie eller Ulvang mot Smirnov var det en gang i tiden. Men er så kjedelig å se flere timer i strekk på noen gå på ski. Må være hva andre kaller er som å se på maling tørke i kjedelighet, selv om akkurat det synes jeg er morsomt da - Hvertfall innen pouring og akvarell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #2933 Del Skrevet 22. oktober 2023 Da er klesvask i gang. Har kort vasketid denne uke også Har begynt å samle seg opp med klær, som ikke blir prioritert denne uken heller. Har noen av dere, slike tørkeskap? Har bare sett slike i barnehager. Kunne tenkt meg å hatt et slik til å henge klær til tørk i. Synes tørketrommel sliter så veldig på vanlige klærne. Undertøy, håndklær og slikt bryr jeg meg fint lite om blir slitt, men ikke så gøy når en genser som ved feil havner i tørketrommel er blitt både for kort og for "trukket i sammen i tråder" etter kun vært vasket to ganger 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2023 #2934 Del Skrevet 22. oktober 2023 Jeg tenker at alt har sin tid, om det blir kort eller livslangt. Sport er nokså tilbakelagt stadium hos meg og jeg lever greit med det. Livet er fullt av andre ting; det gjelder bare å finne dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2023 #2935 Del Skrevet 22. oktober 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Da er klesvask i gang. Har kort vasketid denne uke også Har begynt å samle seg opp med klær, som ikke blir prioritert denne uken heller. Har noen av dere, slike tørkeskap? Har bare sett slike i barnehager. Kunne tenkt meg å hatt et slik til å henge klær til tørk i. Synes tørketrommel sliter så veldig på vanlige klærne. Undertøy, håndklær og slikt bryr jeg meg fint lite om blir slitt, men ikke så gøy når en genser som ved feil havner i tørketrommel er blitt både for kort og for "trukket i sammen i tråder" etter kun vært vasket to ganger 😕 Jeg har et slikt urgammelt et, men har aldri brukt det...for det trekker mye strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #2936 Del Skrevet 22. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at alt har sin tid, om det blir kort eller livslangt. Sport er nokså tilbakelagt stadium hos meg og jeg lever greit med det. Livet er fullt av andre ting; det gjelder bare å finne dem. Det er sant. Mange år etter jeg la opp mine idretter, så drømte jeg til stadighet at jeg var på trening osv. Helt til en gang jeg drømte at jeg la opp i drømmeland også, og da ble det slutt på de drømmene. Heldigvis Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg har et slikt urgammelt et, men har aldri brukt det...for det trekker mye strøm. Er det jeg frykter. Kunne tenkt meg et sånt et, men må være strømsluk ut av en annen verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2023 #2937 Del Skrevet 22. oktober 2023 Jeg pleier å tørke noe halvveis tørt i trommel og resten på stativ, så blir det mindre slitt enn det kunne ha blitt. Det er i alle fall det jeg ser for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #2938 Del Skrevet 22. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg pleier å tørke noe halvveis tørt i trommel og resten på stativ, så blir det mindre slitt enn det kunne ha blitt. Det er i alle fall det jeg ser for meg. Det kan kanskje være et alternativ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. oktober 2023 Forfatter #2939 Del Skrevet 22. oktober 2023 Da er klesvasken ferdig for denne uken. Måtte ta noen overdeler opp til tørk. Forsøkte å ha ene i tørketrommelen, men til ingen nytte. Først ville den ikke la seg sentrifugere, så måtte ta den dryppende våt i tørketrommel. Etter 25 minutter var den like våt 😕 Den henger i dusjen til tørk nå, så får håpe den er tørr i løpet av en dag eller to. Har spist middag også. Ble butikkjøpte pannekaker med brunost og blåbærsyltetøy på. Tåler ikke brunost, så veldig bra, så vil tro magen snart vil slå kollbøtte, men godt var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. oktober 2023 #2940 Del Skrevet 22. oktober 2023 4 hours ago, Sola de said: Da er klesvask i gang. Har kort vasketid denne uke også Har begynt å samle seg opp med klær, som ikke blir prioritert denne uken heller. Har noen av dere, slike tørkeskap? Har bare sett slike i barnehager. Kunne tenkt meg å hatt et slik til å henge klær til tørk i. Synes tørketrommel sliter så veldig på vanlige klærne. Undertøy, håndklær og slikt bryr jeg meg fint lite om blir slitt, men ikke så gøy når en genser som ved feil havner i tørketrommel er blitt både for kort og for "trukket i sammen i tråder" etter kun vært vasket to ganger 😕 Jeg henger opp klærne mine på badet. Har varme på badet som hjelper til med tørkingen. Har ikke trøketrommel, men enig i at de sliter på klærne. På sommeren tørker jeg klærne mine ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå