Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2023 #2661 Del Skrevet 14. september 2023 Har du kanskje begynt å gå i søvne og jobber med ting som du kan få verkefinger av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. september 2023 Forfatter #2662 Del Skrevet 14. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Har du kanskje begynt å gå i søvne og jobber med ting som du kan få verkefinger av? Nei, slikt har jeg heldigvis aldri drevet med En slektning derimot gjør dette. og snakker høyt i søvne. Av og til trodd hun var våken, men skjønte raskt hun sov. Fascinerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. september 2023 Forfatter #2663 Del Skrevet 14. september 2023 Fant et plaster og satte på fingertuppen. Det får ta av for støt. Man legger aldri merke til hvor mye man bruker en finger før man forsøker å unngå å bruke den Har spist kålstuingen jeg kjøpte på coop obs. Jeg hadde en pakke med fjordland- kjøttkaker, jeg skulle ha til middag, så kokte kålstiungen sammen med den. Jeg lot ertestuingen og poteten være og hadde bare kålstuingen til. Med tyttebær oppå ble det bare snadder 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #2664 Del Skrevet 14. september 2023 Sola de skrev (33 minutter siden): Fant et plaster og satte på fingertuppen. Det får ta av for støt. Man legger aldri merke til hvor mye man bruker en finger før man forsøker å unngå å bruke den Har spist kålstuingen jeg kjøpte på coop obs. Jeg hadde en pakke med fjordland- kjøttkaker, jeg skulle ha til middag, så kokte kålstiungen sammen med den. Jeg lot ertestuingen og poteten være og hadde bare kålstuingen til. Med tyttebær oppå ble det bare snadder Nå fikk jeg lyst på kjøttkaker med kålstuing, jeg og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. september 2023 Forfatter #2665 Del Skrevet 14. september 2023 Rumle skrev (17 minutter siden): Nå fikk jeg lyst på kjøttkaker med kålstuing, jeg og! Det er bare sååååååååååå godt! Jeg er ikke noe flink til å lage kjøttkaker. Blir bare harde klumper uansett hvor mye jeg følger oppskrifter, så tyr til fjordland sine, når jeg ikke har noen til å lage til meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #2666 Del Skrevet 14. september 2023 Sola de skrev (59 minutter siden): Det er bare sååååååååååå godt! Jeg er ikke noe flink til å lage kjøttkaker. Blir bare harde klumper uansett hvor mye jeg følger oppskrifter, så tyr til fjordland sine, når jeg ikke har noen til å lage til meg Så lenge de smaker godt er det vel ikke noe galt med de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. september 2023 Forfatter #2667 Del Skrevet 14. september 2023 Rumle skrev (1 time siden): Så lenge de smaker godt er det vel ikke noe galt med de Nei, men vil jo at andre vil spise dem sammen med meg, og det skjer ikke med mine kjøttkaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. september 2023 Forfatter #2668 Del Skrevet 14. september 2023 Julegaver. Jeg hadde kjøpt gaver til ene siden av familien helt ferdig. Så kom jeg til å tenke på at jeg må spare på pappesker for å ha noe å sende gavene i. Gikk opp for meg at det jeg har kjøpt ikke kan sendes sammen uten å smadre alt som er oppi. Så alternativene ble å sende til hver enkelt, eller kjøpe noe annet. Så blir noe annet. Får se over hva som er uknuselig av hva jeg har kjøpt og se om det kan passe med nye gaven. Det er forresten begynt et nytt program på tv Portrettmesterskapet Jeg ble helt frelst! Dama med filtingen Jeg ble så inspirert! Har drevet med filting før. Har ikke tenkt på at det kan overføres til bilder. Selvsagt kan det det! ÅÅÅÅ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #2669 Del Skrevet 14. september 2023 Sola de skrev (17 minutter siden): Julegaver. Jeg hadde kjøpt gaver til ene siden av familien helt ferdig. Så kom jeg til å tenke på at jeg må spare på pappesker for å ha noe å sende gavene i. Gikk opp for meg at det jeg har kjøpt ikke kan sendes sammen uten å smadre alt som er oppi. Så alternativene ble å sende til hver enkelt, eller kjøpe noe annet. Så blir noe annet. Får se over hva som er uknuselig av hva jeg har kjøpt og se om det kan passe med nye gaven. Det er forresten begynt et nytt program på tv Portrettmesterskapet Jeg ble helt frelst! Dama med filtingen Jeg ble så inspirert! Har drevet med filting før. Har ikke tenkt på at det kan overføres til bilder. Selvsagt kan det det! ÅÅÅÅ! Åh? Høres spennende ut, er det forskjellige kunstnere som lager portretter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. september 2023 Forfatter #2670 Del Skrevet 14. september 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Åh? Høres spennende ut, er det forskjellige kunstnere som lager portretter? Ja. Er 6 stk i hver episode. 3 skal male en person, mens 3 skal male en annen. En av hver gruppe blir valgt til å gå videre til semifinale. De var bare sååååååå flinke alle som deltok. Er på NRK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #2671 Del Skrevet 14. september 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Ja. Er 6 stk i hver episode. 3 skal male en person, mens 3 skal male en annen. En av hver gruppe blir valgt til å gå videre til semifinale. De var bare sååååååå flinke alle som deltok. Er på NRK Høres ut som noe for meg, skal sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. september 2023 Forfatter #2672 Del Skrevet 14. september 2023 (endret) Rumle skrev (1 minutt siden): Høres ut som noe for meg, skal sjekke det ut Ja, gjør det! Likte det veldig godt. Var Morten Hegseth og Åge Aleksandersen som ble portrettert Endret 14. september 2023 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. september 2023 Forfatter #2673 Del Skrevet 15. september 2023 God morgen I dag verker ikke fingertuppen så mye som i går, men er fremdeles øm. Skjønner ingenting av det der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2023 #2674 Del Skrevet 15. september 2023 Hmm...har det gått før mon tro? Mesterskapet? Om ikke på norsk tv, så på en annen svensk eller dansk kanal, for dette har jeg sett før. Veldig artig var det og flotte tolkninger av mennesker. Jeg skal også følge med på dette her. Takk for tipset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. september 2023 Forfatter #2675 Del Skrevet 15. september 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Hmm...har det gått før mon tro? Mesterskapet? Om ikke på norsk tv, så på en annen svensk eller dansk kanal, for dette har jeg sett før. Veldig artig var det og flotte tolkninger av mennesker. Jeg skal også følge med på dette her. Takk for tipset. Kan være for alt jeg vet. Ser ikke på de kanalene. Var veldig gøy, og du og du så dyktige de var alle sammen! Går på torsdager etter lokalnyhetene på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2023 #2676 Del Skrevet 15. september 2023 Ligger på nrk nett tv også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. september 2023 Forfatter #2677 Del Skrevet 15. september 2023 Synes det er så kaldt både ute og inne for tiden. Jeg nekter å lukke vindu som har stått oppe siden i vår riktig enda, så får bare fryse. Eller ha sokker på meg Er vel snart tid for både skjerf og boblejakke Er visst bare 14 grader ute nå, og litt vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2023 #2678 Del Skrevet 15. september 2023 Det er en omstillingens tid. Pakke bort sommerklær og hilse på de andre bortpakkede igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. september 2023 Forfatter #2679 Del Skrevet 15. september 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er en omstillingens tid. Pakke bort sommerklær og hilse på de andre bortpakkede igjen. Det er det. Er litt fint å ha høstpynten min framme. Er vel den som er oppe lengst i løpet av året. Ser den fort kan mikses inn blant julepynt når den tid kommer. Men når jula er over, så er det over og ut med både høst og julepynten. Da er det en pyntefri periode fram til 1 Mars og kaniner, egg og den slags kommer fram Hadde mine bare vært bortpakkede. Er litt mer som ikkeeksisterende. Finner ikke vinterklær jeg liker, så blir alltid til at sommerklær blir kjøpt. Til nød tynne bomullsgensere, som fungerer som vinterplagg innenfor jakka. Så lenge temperaturen er rundt null og over, går det greit, men er det kaldere, må jeg ha fleecejakke eller tykkere jakke på meg. Har noen varmere jakker, men bruker dem sjelden, for skal jeg inn noe sted med dem på så blir det inni Har du hele vintergarderoben i hus? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2023 #2680 Del Skrevet 15. september 2023 Sola de skrev (16 minutter siden): Har du hele vintergarderoben i hus? Ja. Stolt kan jeg si at alt er innomhus nå og da kan nesten hva som helst få komme. Ekstra brodder og reflekser til lommer og bag`er også. Jeg er veldig glad for at vi har disse årstidene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå