Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Har vært ute med en søppelsekk full av puter og noen overdeler som var i ferd med å gå ut i søppelet av seg selv. Var blitt brukt i flere år som kun til bruk hjemme klær, men når de blir for ille til slikt bruk, så går de i søppelet.

Gikk både tørst og snopesyk på butikken, så trenger vel ikke si hva som ble med meg hjem :fnise: Ble både potetskruer, potetgull, sjokolade, vingummi, all sorts og iste :ler:  Vet ikke en gang om jeg liker all sorts. Da jeg var liten syntes jeg det var "voksengodterier", så som med så mange andre ting jeg ikke likte så godt som barn, så har jeg ikke smakt det siden, så skal bli interessant :)

:juhu: Jeg fant 4 tomater på tomatplantene mine. Har helt forsømt dem. Ikke vannet eller noe på lange tider, så de har overlevd på regnvann. Nå har det regnet mye da, men likevel.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Applaus til Sola og jeg liker det voksengodteriet, så hiv det over her om du ikke liker det. ;) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Applaus til Sola og jeg liker det voksengodteriet, så hiv det over her om du ikke liker det. ;) 

Er noen biter jeg tror jeg likte litt, mens andre overhodet ikke, så de ødela hele greia.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

Har vært ute med en søppelsekk full av puter og noen overdeler som var i ferd med å gå ut i søppelet av seg selv. Var blitt brukt i flere år som kun til bruk hjemme klær, men når de blir for ille til slikt bruk, så går de i søppelet.

Gikk både tørst og snopesyk på butikken, så trenger vel ikke si hva som ble med meg hjem :fnise: Ble både potetskruer, potetgull, sjokolade, vingummi, all sorts og iste :ler:  Vet ikke en gang om jeg liker all sorts. Da jeg var liten syntes jeg det var "voksengodterier", så som med så mange andre ting jeg ikke likte så godt som barn, så har jeg ikke smakt det siden, så skal bli interessant :)

:juhu: Jeg fant 4 tomater på tomatplantene mine. Har helt forsømt dem. Ikke vannet eller noe på lange tider, så de har overlevd på regnvann. Nå har det regnet mye da, men likevel.

Det er noen biter der som er ganske gode, men jeg kjøper det aldri selv, for de dårlige ødelegger for mye, akkurat som du sier :nikke:

Hurra for tomater! Er de røde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

Gir jeg bort klær/ tekstiler, så skal de være hele, rene og pene. Er det masse hull i, diverse flekker, osv, så synes jeg ikke det er noe å gi bort. Mange sier at de blir til filleryer, men nei, jeg synes ikke noe om å gi det vekk.

Er kjekt å pynte :sol:

Det er det :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Det er noen biter der som er ganske gode, men jeg kjøper det aldri selv, for de dårlige ødelegger for mye, akkurat som du sier :nikke:

Hurra for tomater! Er de røde?

Nei, de er grønne. Er små enda. Mener det var vanlige tomater, frøposen jeg sådde, så tenkte å la dem være noen uker til og se om de blir noe større.

Tenkte å vente med å åpne posen, til jeg får besøk av folk som liker hele posens innhold :fnise: Søskenet mitt er et slikt menneske, jeg pleier å gi alt jeg ikke liker av godterier til. Det spiser alt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (1 minutt siden):

Nei, de er grønne. Er små enda. Mener det var vanlige tomater, frøposen jeg sådde, så tenkte å la dem være noen uker til og se om de blir noe større.

Tenkte å vente med å åpne posen, til jeg får besøk av folk som liker hele posens innhold :fnise: Søskenet mitt er et slikt menneske, jeg pleier å gi alt jeg ikke liker av godterier til. Det spiser alt.

Gøy med tomater uansett da :jepp:

Og fint med søsken som spiser opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Gøy med tomater uansett da :jepp:

Og fint med søsken som spiser opp :ler:

Ja. Hadde gitt opp de plantene for flere uker siden, så selv om jeg har sett blomster på dem, har jeg ikke sett så nøye på dem før jeg vannet der ute i går.

:nikke: Eneste det ikke er så begeistret for er at jeg gjemmer kun de stygge twistene til det :fnise: Vi liker best de samme :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 minutter siden):

Ja. Hadde gitt opp de plantene for flere uker siden, så selv om jeg har sett blomster på dem, har jeg ikke sett så nøye på dem før jeg vannet der ute i går.

:nikke: Eneste det ikke er så begeistret for er at jeg gjemmer kun de stygge twistene til det :fnise: Vi liker best de samme :ler:

:ler: men, meg og deg kan godt dele Twist, for da får jeg ha kokosen i fred! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokostwisten er veldig god... :lur: @Rumle: hadde denne her vært et alternativ for deg? q9uzziittzrtoxkyrbxf

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Vet dessverre ikke, men syns bildet virket lovende? :hjerter:

Den ser veldig god ut! Kan ikke huske å ha sett den før?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut av det; nyhet i 2018 ....dessverre ikke i salg nå.
Stakkars Rumlen fikk kjempehikke av oppspilthet nå. :fnise: Sorry. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Fant ut av det; nyhet i 2018 ....dessverre ikke i salg nå.
Stakkars Rumlen fikk kjempehikke av oppspilthet nå. :fnise: Sorry. 

Er det sant?! 2018? Hvordan har jeg gått glipp av det? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Det er ikke så godt å si sett herfra. :klem:  

Nei, ikke herfra heller :ler:

*forfjamset over hvor merkelig livet er*

Kanskje jeg har smakt den og glemt det? :sjokkblå:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 timer siden):

:ler: men, meg og deg kan godt dele Twist, for da får jeg ha kokosen i fred! :jepp:

:nikke: De kaster jeg :fnise: Liker best chocolate toffee- twisten :arwen:Skulle vært flere av dem i posen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på stjernekamp på nrk. Skulle gjerne sett en av mennene synge smells like teen spirit. Blir litt for lys med kvinnestemme, uansett hvor grove de forsøker å gjøre stemme sine.

Endret av Sola de
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...