Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rumle skrev (Akkurat nå):

Akkurat det samme med meg ang både bananbrød og bananpannekaker! Liker virkelig ikke smaken, selv om jeg elsker bananer som de er, pussig greie :vetikke:

Uff, det er så vondt! :klem3:

Hadde det bare vært første gangen :risterpåhodet: Har brent meg  mye verre før.

Liker ikke smaken. Er kjempegodt med frosne jordbær og en banan most sammen til en slags is, men i bakst :risterpåhodet:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Og apropos gjærbakst, her har jeg akkurat laget en porsjon med hjemmelaget vaniljekrem :plystre:

Nam nam nam :spise: Det er godt det!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Hadde det bare vært første gangen :risterpåhodet: Har brent meg  mye verre før.

Liker ikke smaken. Er kjempegodt med frosne jordbær og en banan most sammen til en slags is, men i bakst :risterpåhodet:

Enig, det forandrer jo totalt smak! Blir bare vondt!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, det forandrer jo totalt smak! Blir bare vondt!

:nikke: Minner meg litt om oppkast i konsistens 😕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam nam :spise: Det er godt det!

Altfor godt :nikke: Måtte teste litt for å sjekke at den ble bra!

Og så teste litt til etterpå, for å sjekke at jeg husket rett :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nikke: Minner meg litt om oppkast i konsistens 😕

:ler: nei det vet jeg ikke akkurat, gjør det? Men det smaker ikke bra i alle fall! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor godt :nikke: Måtte teste litt for å sjekke at den ble bra!

Og så teste litt til etterpå, for å sjekke at jeg husket rett :jepp:

Er såååååå godt! Vaniljekrem er sååååååå fantastisk. Jeg liker slike boller med gult i midten. Kjært barn har så mange navn, men tror det heter solskinnsboller?

Rumle skrev (Akkurat nå):

:ler: nei det vet jeg ikke akkurat, gjør det? Men det smaker ikke bra i alle fall! 

Jeg smakte på en muffins mens den enda var varm blæh! Så litt sånn ut :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såååååå godt! Vaniljekrem er sååååååå fantastisk. Jeg liker slike boller med gult i midten. Kjært barn har så mange navn, men tror det heter solskinnsboller?

Jeg smakte på en muffins mens den enda var varm blæh! Så litt sånn ut :ler:

Skolebolle? Eller sommerbolle (med kanel i svingene) kalles det vel på mine kanter. Godt er det uansett! :jepp:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Skolebolle? Eller sommerbolle (med kanel i svingene) kalles det vel på mine kanter. Godt er det uansett! :jepp:

Jeg kaller det for skolebolle, men når jeg googlet, så kom det slike med kokos på, og det liker jeg hvertfall ikke. Googlet solskinnsbolle og da kom de opp de jeg liker. Sommerbolle er sikkert det samme ja.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 minutter siden):

Jeg kaller det for skolebolle, men når jeg googlet, så kom det slike med kokos på, og det liker jeg hvertfall ikke. Googlet solskinnsbolle og da kom de opp de jeg liker. Sommerbolle er sikkert det samme ja.

Liker du ikke skolebolle?! 😳 Det er jo så godt! Er det kokosen du misliker? Sommerboller er godt :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du ikke skolebolle?! 😳 Det er jo så godt! Er det kokosen du misliker? Sommerboller er godt :jepp:

Ja, kokosen. Liker det ikke overhodet. Kjenner med en gang om det er kokos i mat :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Ja, kokosen. Liker det ikke overhodet. Kjenner med en gang om det er kokos i mat :ler:

Aha, jeg er helt motsatt, alltid på jakt et ting med kokos i :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha, jeg er helt motsatt, alltid på jakt et ting med kokos i :ler:

Hahaha :ler:  Har aldri vært særlig begeistret for det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snooooork! :sover: 

PLIIING!

:gjesp:

Skal du ha noe på IKEA sto det i meldingen. 

Hva er klokka tenkte jeg :ler: Er visst langt på dag allerede :fnise: 

Må være eneste gangen jeg har sett for meg nyttigheten med å ha vipps som jeg ikke har.   Opp med seg og få overført penger fra nettbanken. 

God morgen forresten! :gjesp:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en tur på nærbutikken. Hentet pakke og handlet litt.

Har fått masse fin høstpynt :rodmer: Er veldig svak for vakre gresskar. Har en hel del, men dukker jo alltid opp et nytt pent et. Ellers har jeg kjøpt vakre sopper. Har en del av dem og, men de bruker jeg både som høstlig og julepynt :rodmer:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søskenet mitt kjøpte noen små plastkasser til meg på Ikea. Har mange av største størrelse, men synes de blir for store til mine små pyntegjenstander. Fikk påskepynten og sommerpynten min oppi en eske. Et bilde jeg lagde, blir for langt, så får heller ha det i en av mine "bildeplastkasser". Ble litt tomt i vindusveggen uten all sommerpynten min, men nå er det tid for høstpynt 🎃 🍄

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

God fredag og helg solamiooo! 🎶 

Synes du du skal unne deg et gresskar til samlingen, jeg :jepp:

God fredag og helg til deg og rumlemoren min :klem:

Blir nok sikkert et til når de skikkelig kommer i salg. Så på nærbutikken at de allerede har begynt å selge vanlige gresskar, men tror jeg avstår fra å kjøpe. Pleide før å skjære ut, var gøy, men innmat ble kastet og det er jo bare bortkastede penger.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 minutter siden):

God fredag og helg til deg og rumlemoren min :klem:

Blir nok sikkert et til når de skikkelig kommer i salg. Så på nærbutikken at de allerede har begynt å selge vanlige gresskar, men tror jeg avstår fra å kjøpe. Pleide før å skjære ut, var gøy, men innmat ble kastet og det er jo bare bortkastede penger.

Enig med deg, like greit å kjøoe pyntegresskar. Når det er sagt har jeg aldri prøvd å lage et ordentlig et. Kan ikke innmaten brukes til suppe/gryte?  Mener jeg har hørt en gang at frøene skal være veldig gode ristet i ovnen med salt og olje .. eller noe sånt? :klo:

Eller er det sånn at noen ikke kan spises, bare brukes til dekor? Jeg har egentlig null peiling.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...