Sola de Skrevet 28. august 2023 Forfatter #2441 Del Skrevet 28. august 2023 Entern skrev (49 minutter siden): Tror aldri jeg har spist ovnsstekt torsk, men høres godt ut 😊 Så smart og flink du er, sånn burde jeg også gjøre det 😀👍 Bare jeg som har lite benkeplass på kjøkkenet, så det meste havner i stekeovnen, i stedet for på komfyren da jeg gjerne bruker den som benk samtidig som jeg har en kokeplate på Jeg elsker jul 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2023 #2442 Del Skrevet 28. august 2023 Sola de skrev (19 minutter siden): Bare jeg som har lite benkeplass på kjøkkenet, så det meste havner i stekeovnen, i stedet for på komfyren da jeg gjerne bruker den som benk samtidig som jeg har en kokeplate på Jeg elsker jul Fin løsning 😀 Jeg er også veldig glad i julen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. august 2023 #2443 Del Skrevet 28. august 2023 Hoppetaujenta skrev (På 27.8.2023 den 11.39): Tjener nok på det både på kort og lang sikt. Jeg har farget litt tøy i løpet av årene og da må det vaskes skikkelig rent i gummien spesielt lenge etterpå. Vi er meget gode husmødre, Sola. Det kan vi i alle fall skrive under på. Men, hvordan rengjør dere gode husmødre den gummien? Sånn at den blir skikkelig ren? Jeg synes det er litt vanskelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august 2023 Forfatter #2444 Del Skrevet 29. august 2023 Rumle skrev (7 timer siden): Men, hvordan rengjør dere gode husmødre den gummien? Sånn at den blir skikkelig ren? Jeg synes det er litt vanskelig Her tar jeg først opp hår og annet som ligger der. Deretter, så tar jeg en klut og gnikker vekk annet. Ofte setter jeg på tekstiler tilhørende vaskeriet for å få vasket vekk ting jeg må ha oversett. Pleier å være vekk etter en kokevask. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august 2023 Forfatter #2445 Del Skrevet 29. august 2023 Våknet halv tre i natt. Fikk ikke sove igjen. Selvfølgelig i tiden jeg skal opp, så vil kroppen bare sove 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august 2023 Forfatter #2446 Del Skrevet 29. august 2023 Sitter på et venterom. Der er det også en liten baby. Sååååå søt Skulle gjerne hatt en liten krabat selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #2447 Del Skrevet 29. august 2023 Rumle skrev (9 timer siden): Men, hvordan rengjør dere gode husmødre den gummien? Sånn at den blir skikkelig ren? Jeg synes det er litt vanskelig Tror målet her må være at den blir ren nok. Kanskje kjøre et renseprogram med middel etter farging og skylling? Sola de skrev (2 timer siden): Her tar jeg først opp hår og annet som ligger der. Deretter, så tar jeg en klut og gnikker vekk annet. Ofte setter jeg på tekstiler tilhørende vaskeriet for å få vasket vekk ting jeg må ha oversett. Pleier å være vekk etter en kokevask. Mange tørk med papir først. Det får bort det som ligger løst og løs farge...men så må det vaskes en omgang med noe som tåler å evt. få restfarge på seg. Tar noen svarte eller mørke ting og kjører kokvask jeg også. Altså, den blir aldri som ny igjen i gråfargen, men det er prisen en betaler for å kreere nye plagg selv... Sola de skrev (2 timer siden): Våknet halv tre i natt. Fikk ikke sove igjen. Selvfølgelig i tiden jeg skal opp, så vil kroppen bare sove 😕 Kjenner til den og er litt slik i dag også. 🥱 Sola de skrev (11 minutter siden): Sitter på et venterom. Der er det også en liten baby. Sååååå søt Skulle gjerne hatt en liten krabat selv Oijj....det høres litt alvorlig ut. God bedring med alt det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august 2023 Forfatter #2448 Del Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): Tror målet her må være at den blir ren nok. Kanskje kjøre et renseprogram med middel etter farging og skylling? Mange tørk med papir først. Det får bort det som ligger løst og løs farge...men så må det vaskes en omgang med noe som tåler å evt. få restfarge på seg. Tar noen svarte eller mørke ting og kjører kokvask jeg også. Altså, den blir aldri som ny igjen i gråfargen, men det er prisen en betaler for å kreere nye plagg selv... Kjenner til den og er litt slik i dag også. 🥱 Oijj....det høres litt alvorlig ut. God bedring med alt det der. Jeg farger ikke. Er ikke tillatt i fellesmaskinene, men er sikkert dem som gjør likevel. Har fått noen rødrosa flekker på hvitvasken min av og til Var på behandling. Han var ikke så hardhendt denne gangen. Jeg kom meg så vidt inn døra hans, så han ville vel være barmhjertig Meningen er jo å bli bedre, ikke verre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august 2023 Forfatter #2449 Del Skrevet 29. august 2023 Merker det begynner å bli kjøligere ute. Hadde høstparkasen min på meg. Var nesten som jeg kunne tenkt meg å ha skjerf på meg også. Jeg har kjøpt et, men det var litt tykkere enn jeg hadde tenkt, så skal se over hva jeg har av skjerf, som vil være mer passelig frem til frosten kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #2450 Del Skrevet 29. august 2023 Mhm...jeg gleder meg til å bruke tykkere/flere plagg. Det ligger i identiteten min tror jeg. Høst er i mitt dna. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august 2023 Forfatter #2451 Del Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Mhm...jeg gleder meg til å bruke tykkere/flere plagg. Det ligger i identiteten min tror jeg. Høst er i mitt dna. Fineste tiden er høsten før frost og glatte veier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august 2023 #2452 Del Skrevet 29. august 2023 (endret) Sola de skrev (7 timer siden): Her tar jeg først opp hår og annet som ligger der. Deretter, så tar jeg en klut og gnikker vekk annet. Ofte setter jeg på tekstiler tilhørende vaskeriet for å få vasket vekk ting jeg må ha oversett. Pleier å være vekk etter en kokevask. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Tror målet her må være at den blir ren nok. Kanskje kjøre et renseprogram med middel etter farging og skylling? Mange tørk med papir først. Det får bort det som ligger løst og løs farge...men så må det vaskes en omgang med noe som tåler å evt. få restfarge på seg. Tar noen svarte eller mørke ting og kjører kokvask jeg også. --- Ja, men da er vi på nett Trodde dere kanskje var enda mer ekstreme, over på tannkost-gnikkinger i krinker og kroker osv Endret 29. august 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august 2023 #2453 Del Skrevet 29. august 2023 (endret) Sola de skrev (6 timer siden): Sitter på et venterom. Der er det også en liten baby. Sååååå søt Skulle gjerne hatt en liten krabat selv Oioi, tantene tullerusk venter i spenning på fortsettelsen! Endret 29. august 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #2454 Del Skrevet 29. august 2023 Rumle skrev (17 minutter siden): Ja, men da er vi på nett Trodde dere kanskje var enda mer ekstreme, over på tannkost-gnikkinger i krinker og kroker osv Jeg kjenner meg ikke ekstrem i det hele tatt. Nesten ikke. Rumle skrev (15 minutter siden): Oioi, tantene tullerusk venter i spenning på fortsettelsen! ...men jeg er ekstremt spent på dette eventyret som Sola kanskje setter i gang når vi minst venter det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. august 2023 #2455 Del Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner meg ikke ekstrem i det hele tatt. Nesten ikke. ...men jeg er ekstremt spent på dette eventyret som Sola kanskje setter i gang når vi minst venter det. Jeg og! Men, nå tror jeg vi får litt kjeft snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #2456 Del Skrevet 29. august 2023 Rumle skrev (5 minutter siden): Jeg og! Men, nå tror jeg vi får litt kjeft snart Det er mer enn mulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august 2023 Forfatter #2457 Del Skrevet 29. august 2023 Rumle skrev (24 minutter siden): Ja, men da er vi på nett Trodde dere kanskje var enda mer ekstreme, over på tannkost-gnikkinger i krinker og kroker osv Det er i dusjen det Har mosaikkfliser på gulvet. Mareritt å gjøre rent. Da jeg skulle flytte inn her, så det ikke ut. Holdt på i 3 timer med å skrubbe det. Rumle skrev (22 minutter siden): Oioi, tantene tullerusk venter i spenning på fortsettelsen! Skulle gjerne gitt deg en, men har ingen. Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg kjenner meg ikke ekstrem i det hele tatt. Nesten ikke. ...men jeg er ekstremt spent på dette eventyret som Sola kanskje setter i gang når vi minst venter det. Er ikke noe som blir satt i gang tror jeg. Vurderte for noen år siden å få barn ved bruk av donor, men problemet forble det at jeg ønsker å se trekkene til folk jeg bryr meg om i barnet mitt. Ikke en random fyr jeg ikke aner noen ting om. Så er det adopsjon, men er ikke så lett når man er singel 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #2458 Del Skrevet 29. august 2023 Sola de skrev (6 minutter siden): Så er det adopsjon, men er ikke så lett når man er singel 😕 Jeg mener at det finnes steder på nett hvor enslige damer også kan få de edle donordråpene og lese mye om giveren. Bilde og alt. Hmm...det var en serie fra danmark...tror jeg...hvor vi fulgte diverse enslige damer og par i forsøkene på å få en spire til å slå røtter og gro der du vet. Kan bli dyrt da, men... Kan huske et damepar som fikk forsendelsen i en spesialbeholder-pakke og det var stor jubel og forventning i huset. Noen klarte det. Andre ikke. En russisk rulett er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. august 2023 Forfatter #2459 Del Skrevet 29. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg mener at det finnes steder på nett hvor enslige damer også kan få de edle donordråpene og lese mye om giveren. Bilde og alt. Hmm...det var en serie fra danmark...tror jeg...hvor vi fulgte diverse enslige damer og par i forsøkene på å få en spire til å slå røtter og gro der du vet. Kan bli dyrt da, men... Kan huske et damepar som fikk forsendelsen i en spesialbeholder-pakke og det var stor jubel og forventning i huset. Noen klarte det. Andre ikke. En russisk rulett er det. Jada har undersøkt alt det der, men føler ikke det blir nok for min del. Et sted fikk man se voksenbilde også av donor. Nei. Tror ikke donor er for meg. Drømte i den perioden en gang at jeg hadde fått et donorbarn, og denne gutten lignet ikke på noen jeg kjente. Visste han var min liksom, men var likevel så fremmed, så fant ut at donor ikke var for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2023 #2460 Del Skrevet 29. august 2023 Hmm...nei, sånt kjenner en vel best selv og jeg håper du finner en plutselig løsning som blir bra for deg og den fremtidige "lille Ragnvald/Ragnhild". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå