Sola de Skrevet 10. august 2023 Forfatter #2341 Del Skrevet 10. august 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Leser i dagbladet at "På Finn.no ligger det for tida mummikopper til alt fra 50 kroner for de billigste, til 145.000 kroner for den dyreste koppen." Dette er galskap syns jeg. Akkurat det gjør ikke noe. Søskenet mitt skjønte ikke helt hvorfor jeg samlet på dem inntil det sjekket prisene på mine kopper på finn men nå holder det for min del. Må virkelig falle hodestups om jeg skal kjøpe flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2023 #2342 Del Skrevet 10. august 2023 Sola de skrev (22 minutter siden): men nå holder det for min del. Må virkelig falle hodestups om jeg skal kjøpe flere. *notert av sikkerhetsutvalget på KG over løfter gitt i full offentlighet, men som meget mulig...kommer til å bli noe helt annet når trangen melder seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. august 2023 Forfatter #2343 Del Skrevet 11. august 2023 Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): *notert av sikkerhetsutvalget på KG over løfter gitt i full offentlighet, men som meget mulig...kommer til å bli noe helt annet når trangen melder seg* Sa hodestups, gjorde jeg ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. august 2023 Forfatter #2344 Del Skrevet 11. august 2023 Pollen Åpnet balkongdøra, som jeg pleier på morgenen. Kjente nesa begynte å renne med en gang. Har vært atsjo atsjoo aatsjooo hele morgenen Beskjedent burot og gress du liksom. Har tatt allerginesesprayen min håper den roer ned nysingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august 2023 #2345 Del Skrevet 11. august 2023 Sola de skrev (49 minutter siden): Sa hodestups, gjorde jeg ikke Jo, tante Sola. Unnsyll. - Ordet Sola de skrev (46 minutter siden): Pollen Åpnet balkongdøra, som jeg pleier på morgenen. Kjente nesa begynte å renne med en gang. Hihi...nå ligger nesa til tante to kvartaler fra der hun bor... - også Ordet, det tøysete 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. august 2023 Forfatter #2346 Del Skrevet 11. august 2023 Det hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. august 2023 Forfatter #2347 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Har vært på nærbutikken og handlet. Synes alt er så dyrt blitt. Forrige uke handlet jeg på en coop obs jeg ikke har vært på siden 2018 og husket hvor mye mat man den gang fikk for tusen kroner. Handlet i dag for tusen kroner og er ikke mye man får for pengene. Gulrot, kyllingfiletbiter, salatpose, laktosefri rømme, 4 laktosefri melk, iste, majones, toalettpapir, tørkerull, avfallsposer, shampoo, iskrem, dropseske og plutselig tusen kroner fattigere blitt Endret 11. august 2023 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. august 2023 #2348 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Sola de skrev (3 timer siden): Har vært på nærbutikken og handlet. Synes alt er så dyrt blitt. Forrige uke handlet jeg på en coop obs jeg ikke har vært på siden 2018 og husket hvor mye mat man den gang fikk for tusen kroner. Handlet i dag for tusen kroner og er ikke mye man får for pengene. Gulrot, kyllingfiletbiter, salatpose, laktosefri rømme, 4 laktosefri melk, iste, majones, toalettpapir, tørkerull, avfallsposer, shampoo, iskrem, dropseske og plutselig tusen kroner fattigere blitt Pengene flyr om dagen God helg i tråden Endret 11. august 2023 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august 2023 Forfatter #2349 Del Skrevet 12. august 2023 Rumle skrev (19 timer siden): Pengene flyr om dagen God helg i tråden Ja. Synes til og med rema er begynt å bli dyre på en del ting. Egg f.eks. 56 kr kostet billigste pakken de hadde på den jeg var på i morges. God helg rumlemor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august 2023 Forfatter #2350 Del Skrevet 12. august 2023 Har vært og handlet på rema. Ble skinkestek, tomat og agurk på spiralloffskiver til frokost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. august 2023 #2351 Del Skrevet 12. august 2023 Sola de skrev (1 time siden): Har vært og handlet på rema. Ble skinkestek, tomat og agurk på spiralloffskiver til frokost Åh spiralloff er det leeenge siden jeg har smakt! Nå ble jeg sulten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august 2023 Forfatter #2352 Del Skrevet 12. august 2023 Rumle skrev (3 timer siden): Åh spiralloff er det leeenge siden jeg har smakt! Nå ble jeg sulten! Det er så godt Hadde lyst på noe de hadde som het smørloff også, men tenkte det fikk holde med en loff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august 2023 Forfatter #2353 Del Skrevet 12. august 2023 Ble vårruller til middag i dag. Har også bestilt meg mer sommerklær. Er på leting etter vinterklær, men eneste jeg finner som jeg liker er sommerklær, og dermed har jeg mer eller mindre en garderobe bestående stort sett av sommerklær 😕 Bør ikke være sååååååå vanskelig å finne noe som er langermet, og i litt tykkere stoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. august 2023 Forfatter #2354 Del Skrevet 13. august 2023 Hadde rareste drømmen i natt Var fanget et eller annet sted oppi en strisekk. Der skulle jeg være fanget til jeg bestemte meg for hvem av mine ekser jeg måtte være med resten av livet. Før jeg fikk tenkt meg opp, var den som ville vært åpenbare valget av mine der. Men frøken vil ikke, ville ikke ha ham heller. Han måtte svare på mange spørsmål fra meg, som jeg ikke var så veldig fornøyd med svarene på. Så måtte bli sittende fanget oppi strisekken. Så ble det mer dramatisk og plutselig var det flere som var blitt strisekkfanger Var ingen grunn. Bare sånn det var Var såååååå lettet når jeg våknet Ingen skal tvinge prinsesse vil ikke til noe hun ikke vil selv skulle jeg til å si 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. august 2023 Forfatter #2355 Del Skrevet 13. august 2023 Det regner bøtter og spann ute. Har vasket klær. Ble kun tid til det mest prekære. Hadde heldigvis ikke så mye som skulle vaskes denne uken. Til middag ble det ostesmørbrød. Hadde ikke ork til å lage noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. august 2023 Forfatter #2356 Del Skrevet 14. august 2023 Har vært på behandling. Eller mer som tortur Gjorde så vondt. Men om det vil hjelpe, en skadeskutt kropp, så får det være sånn. Var innom en butikk på vei hjem. Var flere politi der hva de gjorde der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. august 2023 #2357 Del Skrevet 14. august 2023 Sola de skrev (11 minutter siden): Var innom en butikk på vei hjem. Var flere politi der. Hva de gjorde der. De hadde blitt varslet om at Sola var i anmarsj? - Ordet fniser og ser lur ut... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. august 2023 Forfatter #2358 Del Skrevet 14. august 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): De hadde blitt varslet om at Sola var i anmarsj? - Ordet fniser og ser lur ut... Må ha vært. De sendte sikkert kortesje for å tømme fortauet for hindringer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. august 2023 #2359 Del Skrevet 14. august 2023 Hadde de palmeblader og strødde fortauet med roser mens de sang hyldningssang...så vet du hvorfor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. august 2023 Forfatter #2360 Del Skrevet 14. august 2023 Snakket i telefonen mens jeg egentlig letet etter strømpebukse i en av mine nettbutikker. Å det var fint sa jeg høyt. Hva da? Sa jeg så en pen bh og truse. Kjøp det da vel. Nei, hva i alle dager skal jeg med det, spurte jeg. Kan jo være du får bruk for det om du møter noen. Fnys var eneste ut av min munn Forblir nok singel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå