Sola de Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #2181 Del Skrevet 18. juli 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Hva med å satse på noen krukker med stauder? Jo kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. juli 2023 #2182 Del Skrevet 18. juli 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Så nettopp på nyhetene at det erstore mengder. Skal hamstre både discovery, summer red, rips når den kommer i salg. Her skal det hamstres også! Enn så lenge hamstres det stenfrukt og melon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #2183 Del Skrevet 18. juli 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Her skal det hamstres også! Enn så lenge hamstres det stenfrukt og melon Skulle kjøpe melon på nærbutikken men de hadde bare dårlige igjen. Skal se på rema i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. juli 2023 #2184 Del Skrevet 18. juli 2023 (endret) Sola de skrev (2 minutter siden): Skulle kjøpe melon på nærbutikken men de hadde bare dårlige igjen. Skal se på rema i morgen Håper du finner en god en! Leste nettopp at det er lurt å velge vannmeloner med gule flekker, fordi de har sannsynligvis ligget over lang tid i solen, dette var helt nytt for meg, men jeg tar det med meg og skal teste det ut Og at stilken helst skal være litt tørket ut, for det tyder på at den ikke er høstet for tidlig. Endret 18. juli 2023 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #2185 Del Skrevet 18. juli 2023 Rumle skrev (1 time siden): Håper du finner en god en! Leste nettopp at det er lurt å velge vannmeloner med gule flekker, fordi de har sannsynligvis ligget over lang tid i solen, dette var helt nytt for meg, men jeg tar det med meg og skal teste det ut Og at stilken helst skal være litt tørket ut, for det tyder på at den ikke er høstet for tidlig. Jeg så det på YouTube for en stund siden hvor noen til stadighet kjøpte dårlig melon. Grønnfargen kan man også se det på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #2186 Del Skrevet 19. juli 2023 Var ute med søppel. Det regner bøtter og spann ute, så vurderte å gå på nærbutikken i stedet for å dra på rema, men i det jeg skulle gå på nærbutikken, så var det bare som om magen min sa nei. Den ville ikke ha nærbutikkmat til frokost, den ville ha rundstykke fra rema med rekeost, så da fikk jeg meg en spasertur i regnet. Jeg hadde på meg vårjakken min med hette, men tror jeg må kjøpe meg en regnjakke. Jeg har latt være, da jeg har regnjakker både i større størrelse og mindre enn jeg er nå, men er liksom valget mellom å være kald i den som er for stor eller ha på seg en litt for liten en. Var derfor jeg bestilte meg en fleecejakke, så jeg kan ha den under den for store jakken. Irriterende det der. Er ikke samsvar i størrelser mellom regnbuksene og regnjakkene. Regnbuksa svømmer man i, mens jakken burde man ha en størrelse større en hva man egentlig bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #2187 Del Skrevet 19. juli 2023 Har vasket håret. Det blir så merkelig når det kommer regn i det. Er heller kaldt inne i dag, men har ikke så lyst til å lukke vindu. Er juli. Lukkede vinduer har jeg nok av fra høsten kommer. 11 grader ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2023 #2188 Del Skrevet 19. juli 2023 Rumle skrev (18 timer siden): Her skal det hamstres også! Åhh...hamstre er søte dyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #2189 Del Skrevet 19. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Åhh...hamstre er søte dyr. Minner meg for mye om mus og rotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2023 #2190 Del Skrevet 19. juli 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Minner meg for mye om mus og rotter Jeg bare tøyset med Rumlens innlegg, for hun skulle hamstre...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #2191 Del Skrevet 19. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Jeg bare tøyset med Rumlens innlegg, for hun skulle hamstre...... Jeg så det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #2192 Del Skrevet 19. juli 2023 Dere som har peiling på pcer. Kan noen anbefale meg en laptop? fra 15" skjerm og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2023 #2193 Del Skrevet 19. juli 2023 *Hoppen gjemmer seg innerst i hula si og håper at noen opplyste kan hjelpe henne * 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #2194 Del Skrevet 19. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): *Hoppen gjemmer seg innerst i hula si og håper at noen opplyste kan hjelpe henne * Sitter og leser om pcer, men sier meg lite Om det er ditt og datt bla bla bla. Jeg vil gjerne ha litt minne på pc. Har på alle mine hatt lagring i pc og ikke i en sky eller hva det nå er man lagrer i nå. Vil gjerne fortsette å ha lagringen på pc. Gjerne lang batteritid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juli 2023 #2195 Del Skrevet 19. juli 2023 ...det er ikke så mye hjelp i å gå i en butikk heller, for der prater og prater de (for de skal ha så mye som mulig salg gjennomført) og i alle fall jeg kjenner at de ikke egentlig er interessert i å høre hva jeg vil ha/trenger. Elkjøp spesielt er dessuten rå på å ikke ha salgsting inne, selv når det er første dagen det står på trykk. De er tydeligvis tomme før de får lageret fullt. Det er dårlig kundebehandling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juli 2023 #2196 Del Skrevet 19. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Åhh... Rumler er søte dyr. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juli 2023 #2197 Del Skrevet 19. juli 2023 Sola de skrev (8 timer siden): Dere som har peiling på pcer. Kan noen anbefale meg en laptop? fra 15" skjerm og oppover. Søk opp tester? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. juli 2023 Forfatter #2198 Del Skrevet 20. juli 2023 Rumle skrev (9 timer siden): Søk opp tester? Har gjort det, men sier meg i grunn lite. Om jeg tenker en maskin er god, så ser jeg plutselig en dårlig anmeldelse, og det er ofte på slike ting jeg pleier å irritere meg over, ved mine pcer, så da utelukkes den. Samt så vil jeg ikke ha merker jeg har vært misfornøyd med tidligere. Den jeg har nå er samme merke som min forrige som gikk i oppløsning i skjermen. Denne har en del knekt av under, så da blir det ikke dette merket igjen. Maskinen før den forrige ble bare tregere og tregere, samt at laderen ikke virket. Tok til slutten et kvarter å få startet den opp. Den før der igjen gikk fysisk i oppløsning, da skruene falt ut av den og den før der gikk i svart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2023 #2199 Del Skrevet 20. juli 2023 Hvor mange år er gjennomsnitts levetid på en pc...noen som vet? Jeg har stående en håndfull gamle her nå... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. juli 2023 Forfatter #2200 Del Skrevet 20. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (17 timer siden): ...det er ikke så mye hjelp i å gå i en butikk heller, for der prater og prater de (for de skal ha så mye som mulig salg gjennomført) og i alle fall jeg kjenner at de ikke egentlig er interessert i å høre hva jeg vil ha/trenger. Elkjøp spesielt er dessuten rå på å ikke ha salgsting inne, selv når det er første dagen det står på trykk. De er tydeligvis tomme før de får lageret fullt. Det er dårlig kundebehandling. Var sjelden jeg ble så sinna, som jeg ble på selgerne på Lefdal når de var De var så påståelige. En gang ble jeg så irritert at jeg gikk uten å kjøpe det jeg kom for. Skulle ha telefon den gang husker jeg Jeg pleier å bestille i nettbutikken og hente på elkjøp, om det er ting jeg tror vil bli ødelagt om sendt i posten. Da har de ikke maset så veldig på meg. Da jeg skulle ha laptopen jeg hadde før denne, så var det så vidt selgeren på power ville la meg kjøpe den. Måtte ha en til dobbelte pris mente han. Altså med mitt forbruk av pcer, så betaler jeg ikke en formue, for noe som ryker raskere enn jeg skifter telefoner! Tror jeg var igjennom 3 pcer på de 5 årene jeg hadde forrige telefonen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå