Sola de Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #2121 Skrevet 14. juli 2023 (endret) I dag blir det grillpølse med bacon surret rundt, beinfri kotelett, posesalat, ekstra sprø pommes frites og hjemmelaget dressing til middag Endret 14. juli 2023 av Sola de 1 1
Sola de Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #2122 Skrevet 14. juli 2023 Kjøpte meg en bok på nærbutikken. Handling fra 2 verdenskrig. Barna fra Warszawa av Kelly Rimmer. Hvilket minner meg på at jeg har Cilkas reise liggende som jeg må få lest. Muttern lånte boka som kom før den av meg og maser om at jeg må lese den, så hun får låne den og. 2
Sola de Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #2124 Skrevet 14. juli 2023 Rumle skrev (24 minutter siden): God fredag og helg Solaliten Solaliten God fredag og Helg til deg også Rumlemoren min 2
Sola de Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #2125 Skrevet 14. juli 2023 Har vært i dusjen. Håret mitt jagde meg inn på badet. Har hatt dårlig hårdag i et par dager nå. En eneste stor knute har det vært. Liksom 5 minutter etter børsting var det like flokete igjen.
Daryl Dixon Skrevet 14. juli 2023 #2126 Skrevet 14. juli 2023 (endret) Sola de skrev (6 timer siden): Jeg dro på kjøpesenteret i dag. Der fulgte vaktene etter meg Tenkte da jeg var på apoteket at han letet etter noe i en kurv, vakten, men når han fulgte etter meg ut av apoteket og jeg nærmest ble fotfulgt på matbutikken der etterpå, så virket jeg nok mistenkelig Jeg skiller meg kanskje ut for tiden, ved at jeg halter meg av sted, men likevel Ikke hadde jeg ryggsekk på heller, så skjønner ikke hva de mistenkte meg for. Rare greier. Så ekkelt! God helg Endret 14. juli 2023 av Daryl Dixon ... 1
Sola de Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #2127 Skrevet 14. juli 2023 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Så ekkelt! God helg Jeg synes det er ubehagelig. Føler seg mistenkeliggjort. Sa det i telefonen til muttern etterpå og hun ble sinna Hun hadde nok bråstoppet og spurt om hun kunne hjelpe dem noe, siden de fulgte etter om det var hun God helg til deg og dine DD 1
Rumle Skrevet 14. juli 2023 #2128 Skrevet 14. juli 2023 Sola de skrev (5 minutter siden): Jeg synes det er ubehagelig. Føler seg mistenkeliggjort. Sa det i telefonen til muttern etterpå og hun ble sinna Hun hadde nok bråstoppet og spurt om hun kunne hjelpe dem noe, siden de fulgte etter om det var hun God helg til deg og dine DD Så ubehagelig! Jeg hadde nok reagert som moren din jeg og, hadde blitt veldig provosert! 2
Sola de Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #2129 Skrevet 14. juli 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Så ubehagelig! Jeg hadde nok reagert som moren din jeg og, hadde blitt veldig provosert! Jeg fant det best å bare la dem holde på. Jeg har ingenting å skjule, så de fulgte etter feil person 1
Daryl Dixon Skrevet 14. juli 2023 #2130 Skrevet 14. juli 2023 Sola de skrev (10 minutter siden): Jeg synes det er ubehagelig. Føler seg mistenkeliggjort. Sa det i telefonen til muttern etterpå og hun ble sinna Hun hadde nok bråstoppet og spurt om hun kunne hjelpe dem noe, siden de fulgte etter om det var hun God helg til deg og dine DD Tenkte litt det samme jeg og, tilbudt dem å se over det jeg hadde om de syntes jeg så mistenkelig ut. Aldri opplevd det, men tror jeg hadde blitt litt fornærmet. 2
Sola de Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #2131 Skrevet 14. juli 2023 Daryl Dixon skrev (9 minutter siden): Tenkte litt det samme jeg og, tilbudt dem å se over det jeg hadde om de syntes jeg så mistenkelig ut. Aldri opplevd det, men tror jeg hadde blitt litt fornærmet. Lurer på hva som "trigger" når de følger etter en. Er det hvordan man ser ut, kledd, går, oppfører seg
Sola de Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #2132 Skrevet 14. juli 2023 Jeg har bestilt meg en badedrakt. Håper denne vil passe Har forsøkt hver sommer å kjøpe meg et eller annet badeantrekk, men med liten suksess. Første var en badetrakt. Passet perfekt overalt, bortsett fra der bysten er. Om jeg brukte fotballer som innlegg, ville den fortsatt vært alt for stor. Neste var så kort i lengden at det som skulle være litt under halsen stoppet akkurat under puppene. Tenkte jeg skulle heller forsøke meg på bikini. Den første passet fint til vekten jeg hadde, men ble for stor, når vekta gikk ned. Neste bikinioverdel fikk jeg ikke igjen en gang. Var alt for liten i størrelse. Samme var neste. Så jeg har en hel del med bikinitruser uten matchende overdel, så har gitt opp akkurat det der. Modellen som hadde badedrakten på, er like høy som meg, så håper den kan passe meg også 1
Daryl Dixon Skrevet 14. juli 2023 #2133 Skrevet 14. juli 2023 Sola de skrev (1 time siden): Lurer på hva som "trigger" når de følger etter en. Er det hvordan man ser ut, kledd, går, oppfører seg Vært kjekt å vite. Kan være småting, vet folk har lagt feks mobil eller handlelapp i lomma og blitt passet ekstra på eller spurt hva de puttet i lomma. Nesten bedre å bli spurt enn å bli forfulgt.
Sola de Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #2134 Skrevet 15. juli 2023 Daryl Dixon skrev (14 timer siden): Vært kjekt å vite. Kan være småting, vet folk har lagt feks mobil eller handlelapp i lomma og blitt passet ekstra på eller spurt hva de puttet i lomma. Nesten bedre å bli spurt enn å bli forfulgt. Jeg hadde ingenting sånt. Skulle ha medisiner på apoteket :/
Sola de Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #2135 Skrevet 15. juli 2023 Klarer nesten ikke bevege meg i dag. Våknet ikke før 9, så kan være jeg har ligget for lenge i feil stilling.
Sola de Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #2136 Skrevet 15. juli 2023 Har sortert klesvask, vært ute med søppel og en tur på nærbutikken. Alt gjort i sneglefart. Kjøpte en ferdig fiskegrateng. Tror ikke jeg blir til å spise den. Skjønte det var noe med den jeg ikke likte. Står på pakken det er smårettsbacon i. Og bakpå at det er alaska pollock de har i den. Det er ikke jeg så begeistret for. Får la besøk eller feriegjester få den med seg Kjøpte en frossenpizza, så kanskje det blir det i stedet til middag, om jeg ikke bare dropper middag. Er ikke så sulten at det gjør noe.
Sola de Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #2137 Skrevet 15. juli 2023 Magen slår kollbøtte Drakk en liten pakke med eplejuice i formiddag Burde visst bedre
Sola de Skrevet 16. juli 2023 Forfatter #2138 Skrevet 16. juli 2023 Holder på med klesvask. Begynte i går. Viste seg at flere apparater ikke virker, så blir ikke så mye hverken vasket eller tørket 😕 Tar bare det mest prekære. Resten får vente.
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2023 #2139 Skrevet 16. juli 2023 En stadig bedre søndag på alle vis ønskes i tråden. 1
Sola de Skrevet 16. juli 2023 Forfatter #2140 Skrevet 16. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): En stadig bedre søndag på alle vis ønskes i tråden. Takk det samme, hoppeloppen min 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå