Sola de Skrevet 29. juni 2023 Forfatter #1981 Del Skrevet 29. juni 2023 Sitter og ser på hus til salgs på finn. Fant et hus. Selv om jeg er redd for spøkelser og alt sånt i supergamle hus, så er det nærmest som om man blir sugt inn i bildene. Så fantastisk fint! Selv om jeg vanligvis finner slike hus skumle, så var det ut av en annen verden vakkert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. juni 2023 #1982 Del Skrevet 29. juni 2023 Sola de skrev (2 minutter siden): Sitter og ser på hus til salgs på finn. Fant et hus. Selv om jeg er redd for spøkelser og alt sånt i supergamle hus, så er det nærmest som om man blir sugt inn i bildene. Så fantastisk fint! Selv om jeg vanligvis finner slike hus skumle, så var det ut av en annen verden vakkert Man kan drømme seg helt bort der inne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. juni 2023 #1983 Del Skrevet 29. juni 2023 Sola de skrev (7 minutter siden): God kveld Cupen. Bodø/ Glimt mot Tromsø. Tromsø ledet 2-1. Var vel bare minutter igjen av kampen. Så scoret Glimt først en gang, for så rett før dommeren blåste av kampen, scoret de enda en gang, så Bodø/ Glimt vant 3-2 Fint at Saltnes er tilbake. Om/ når Vetlesen forsvinner, så kan kanskje han eller Grønbæk overta hans plass. Da mangler bare en god erstatter for Mvuka. Gøy når det skjer litt i en kamp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. juni 2023 Forfatter #1984 Del Skrevet 29. juni 2023 Rumle skrev (8 minutter siden): Man kan drømme seg helt bort der inne Ja. Syntes det var vanskelig å se for seg, seg selv og sine ting inni der, da det var så mye å se på å ta inn Liksom som man ikke ville forstyrre i atmosfæren der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. juni 2023 Forfatter #1985 Del Skrevet 29. juni 2023 Rumle skrev (6 minutter siden): Gøy når det skjer litt i en kamp Ja. Nå blir kvartfinale mot Hamkam om jeg ikke husker feil, og så blir det enten Brann eller Vålerenga i semifinalen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. juni 2023 #1986 Del Skrevet 29. juni 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Ja. Syntes det var vanskelig å se for seg, seg selv og sine ting inni der, da det var så mye å se på å ta inn Liksom som man ikke ville forstyrre i atmosfæren der. Tror jeg forstår hva du mener 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. juni 2023 Forfatter #1987 Del Skrevet 29. juni 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Tror jeg forstår hva du mener Lurer litt på av og til, hva som skjer, når nye folk tar over et hus. Flytter ut alt som har vært der i mange tiår, kanskje helt siden huset ble bygd på slutten av 1800- tallet. Inn med nytt. Endrer på alt innvendig i huset. River ut ditt og datt. Som om noe skjer med sjelen til huset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. juni 2023 #1988 Del Skrevet 29. juni 2023 Sola de skrev (4 timer siden): God kveld Cupen. Bodø/ Glimt mot Tromsø. Tromsø ledet 2-1. Var vel bare minutter igjen av kampen. Så scoret Glimt først en gang, for så rett før dommeren blåste av kampen, scoret de enda en gang, så Bodø/ Glimt vant 3-2 Fint at Saltnes er tilbake. Om/ når Vetlesen forsvinner, så kan kanskje han eller Grønbæk overta hans plass. Da mangler bare en god erstatter for Mvuka. God natt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juni 2023 Forfatter #1989 Del Skrevet 30. juni 2023 Maskinfører skrev (12 timer siden): God natt God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juni 2023 Forfatter #1990 Del Skrevet 30. juni 2023 I dag har jeg ryddet litt i gangen. Blir alltid så rotete der. Er liksom kun ryddig der dagen etter jeg har vasket klær. Skittentøyskurven står i gangen, og den flyter fort over. Hadde vært med ideelt å kunne vasket klær 2 dager i uken i stedet for kun 1 dag. Var en tur på butikken også. Blir kjøttkaker fra fjordland til middag i dag. Har besøk. Er selv litt lei av is og annet søtt, så når ting var spist opp av slikt, hadde jeg ikke kjøpt inn nytt. Pleier alltid å ha brusbokser, is og annet i skapene, som besøk kan spise som de vil av, men nå var det tomt. Ingen is. Ingen brus. 😕 var vel mer ansiktsutrykkene Kjøpte inn en eske med kroneis og noen kvikklunsj. Det får holde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juni 2023 Forfatter #1991 Del Skrevet 30. juni 2023 Har funnet ut jeg skal forsøke å kvitte meg med 4 poser med ting hver dag neste uken. Kanskje det blir bittelitt ryddigere i saker og ting da Dessuten har jeg for mye skrot overalt. Satt på balkongen i morges og så med et kritisk blikk på alt. Blir nok sikkert en dag med skrotposer bare derfra. På soverommet blir det noen puter og klær som skal kvittes med. På kjøkkenet, sikkert noen redskaper, gryter osv. Har skjedd noe med grytene mine. De er av samme type flere, så alle har begynt å lekke i bunnen. Altså er ikke noe hull, men det kommer vann inn i "dobbelbunnen", som begynner å sprute ut når kasserollen står på varme kokeplaten. Irriterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni 2023 #1992 Del Skrevet 30. juni 2023 Ordet ser litt spørrende på tante Hoppe og sier: "...har hun ikke sagt omtrent det der før?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juni 2023 Forfatter #1993 Del Skrevet 30. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Ordet ser litt spørrende på tante Hoppe og sier: "...har hun ikke sagt omtrent det der før?" Joda, men denne tanten her er nok mer maksimalistisk enn minimalistisk, så mye å rydde i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni 2023 #1994 Del Skrevet 30. juni 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Joda, men denne tanten her er nok mer maksimalistisk enn minimalistisk, så mye å rydde i. Ordet smiler og er glad for at det nok er tante Sola det slekter på. Ordet er sånn maksimaliktiksk det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juni 2023 Forfatter #1995 Del Skrevet 30. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ordet smiler og er glad for at det nok er tante Sola det slekter på. Ordet er sånn maksimaliktiksk det også. Sånn må det være Lille søte Ordet mitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. juni 2023 Forfatter #1996 Del Skrevet 30. juni 2023 Når en ting blir ødelagt i mitt hjem, så har andre ting det med å bli ødelagt samtidig. Nå er det nok en runde 😕 Nå er det møbler og pc. - Igjen. Hvordan kvitter dere med gamle pcer? Jeg har alle mine liggende her. Er jo stappfulle av bilder, så vil ikke de skal komme på avveie heller, om noen skulle klare å komme inn på dem. En gikk bare i svart, 2 gikk i oppløsning. En virket ikke laderen på, så måtte bruke en annen, og den maskinen ble bare tregere og tregere. Tok nesten et kvarter å få den startet opp. Denne jeg bruker nå, gikk i gulvet med skjermen først, da den var ny. Nå når den er et par år gammel, så har den begynt å tulle seg litt i nettopp skjermen. Når den står på strøm, kan den plutselig bli mørk som om den ikke var på lading. Den kan flimre litt osv. Vil tro det snart er tid for ny, men må få gjort noe med disse gamle. Fikk varsel på mailen min om at eks2 har bursdag i morgen. Hvordan i all verden får man fjernet slike varsel? Fikk det ikke til i fjor, eller året før der 😕 Har ikke så stor interesse av når han har og ikke har bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juli 2023 Forfatter #1997 Del Skrevet 1. juli 2023 Tok 4 fugler på fersken på balkongen. Solsikker i full blomst og røde ripsbær blir for fristende for dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juli 2023 Forfatter #1998 Del Skrevet 1. juli 2023 Hva heter de fuglene som er litt større enn spurv, men samme farger? De, kråker og måker er hva som jeg daglig har besøk av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juli 2023 Forfatter #1999 Del Skrevet 1. juli 2023 Har vannet balkongjungelen min og sortert klær som skal vaskes. Tror jeg har kort vasketid, så får ikke vasket mer enn mest prekære. Er 12 stappfulle poser med klær som bør vaskes, så får begynne med kokevasken og ta resten etter hva det blir tid til deretter. Er visst 18 grader ute nå. Det forklarer hvorfor jeg er så klam. Er for varmt til å drive med husarbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #2000 Del Skrevet 1. juli 2023 God vask og tørk på en lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå