Rumle Skrevet 19. juni 2023 #1901 Del Skrevet 19. juni 2023 Sola de skrev (25 minutter siden): Da har jeg vært hos fysioterapeuten. Hun kom fram med laser Har ikke fungert tidligere på meg, men hun fikk bare holde på. Er svært varmt her i dag. Lite vind. Er heldigvis noen skyer på himmelen. Går og dagdrømmer om det regnværet som er meldt Heller regn hver dag en sol Nå trenger vi det virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #1902 Del Skrevet 19. juni 2023 Rumle skrev (19 minutter siden): Nå trenger vi det virkelig! Ja. Er så tørt nå. Er redd for skogbrann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni 2023 #1903 Del Skrevet 19. juni 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Ja. Er så tørt nå. Er redd for skogbrann. Ja, det er skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #1904 Del Skrevet 19. juni 2023 Rumle skrev (3 minutter siden): Ja, det er skummelt. Veldig. Har ikke regnet noe på flere uker og er så varmt i tillegg. Har visst tordnet i går, så er redd for at lynnedslag skal starte noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni 2023 #1905 Del Skrevet 19. juni 2023 (endret) Sola de skrev (24 minutter siden): Veldig. Har ikke regnet noe på flere uker og er så varmt i tillegg. Har visst tordnet i går, så er redd for at lynnedslag skal starte noe Ja, det hørte jeg da jeg var ute i går kveld, flere ganger. Kjente et par regndråper og, men ikke noe mer. Endret 19. juni 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #1906 Del Skrevet 19. juni 2023 Rumle skrev (9 minutter siden): Ja, det hørte jeg da jeg var ute i går kveld, flere ganger. Kjente et par regndråper og, men ikke noe mer. Regn regn kom igjen Skal ha meg en liten regndans når det endelig kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #1907 Del Skrevet 19. juni 2023 Det kom noen få regndråper på gelenderet på balkongen. Skyene er mørke, så er lov å håpe på nedbør. Var en åme på et blad på mandelpoteten min. Usj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. juni 2023 Forfatter #1908 Del Skrevet 20. juni 2023 Har vært på sykehuset en tur. Var innom apoteket og kiosken der på vei hjem. Kjøpte en baguette med egg og bacon til middag Den var veldig god Tror taxisjåføren har kjørt meg før, for han visste hvor jeg skulle hen, da jeg skulle hjem. I går var de aller siste episodene av NCIS LA på tv3. Likte den serien. I USA er det mange hunder og katter, som heter Deeks og Kensi Er rart med det, hvor mange kjæledyr som får navn etter tv- karakterer. Hvor mange hunder er det ikke som heter Dexter her til lands? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni 2023 #1909 Del Skrevet 21. juni 2023 Sola de skrev (På 19.6.2023 den 13.56): Regn regn kom igjen Skal ha meg en liten regndans når det endelig kommer Der tror jeg du har misforstått, for det er grundig regndans FØR regnet, som skal til. Den som kan det tiltrekker seg skyene. ... ...men du er jo Sola...og så lenge du viser deg utendørs...blir det ikke regn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #1910 Del Skrevet 21. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Der tror jeg du har misforstått, for det er grundig regndans FØR regnet, som skal til. Den som kan det tiltrekker seg skyene. ... ...men du er jo Sola...og så lenge du viser deg utendørs...blir det ikke regn. Du er så god du, hoppeloppen min Trengte en liten latter nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #1911 Del Skrevet 21. juni 2023 (endret) Har vært til behandling. Var dårlige nyheter, men de skal få behandles etter beste evne. Endret 21. juni 2023 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni 2023 #1912 Del Skrevet 21. juni 2023 Sola de skrev (9 minutter siden): Du er så god du, hoppeloppen min Trengte en liten latter nå Siden det er deg, så skal du få le av meg så mye du vil. Sola de skrev (3 minutter siden): Har vært til behandling. Var dårlige nyheter, men de skal få behandles etter beste evne. Så da blir du ikke mester i stavhopp denne sesongen heller. Jaja, jeg er tålmodig jeg. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #1913 Del Skrevet 21. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Siden det er deg, så skal du få le av meg så mye du vil. Så da blir du ikke mester i stavhopp denne sesongen heller. Jaja, jeg er tålmodig jeg. God bedring. Nei, ikke i år heller. Tusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #1914 Del Skrevet 21. juni 2023 @Rumle er kommet larver på både mandelpotetplantene mine og på ene sommerblomstplanten. Hvordan få dem bort? Er det noe som kan gjøres. Har nettopp plukket vekk 5 stk 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #1915 Del Skrevet 21. juni 2023 Ble sånn her til middag i dag Er sååååå mett! Hadde grovt hamburgerbrød, sylteagurk, tomat, gul paprika, sennep, ketchup, ost på og pommes frites ved siden av. Klarte ikke noe pommes frites. Var supermett, så halve hamburgerbrødet ble også ikke spist. 180 gram kjøtt. Svære de der. Om man ikke skal spise mer enn 350 gram i uken, så blir en for meget. Har ikke regnet over hvor mye kjøtt jeg spiser i uken, men tror jeg ligger over 350 gram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2023 #1916 Del Skrevet 21. juni 2023 Sola de skrev (5 timer siden): @Rumle er kommet larver på både mandelpotetplantene mine og på ene sommerblomstplanten. Hvordan få dem bort? Er det noe som kan gjøres. Har nettopp plukket vekk 5 stk 😕 Hvilke larver mener du? Spiser de mye på plantene? Jeg vet jammen ikke, jeg pleier ikke gjøre så mye selv, bare tar bort blader som er spist mye på og så gjør jeg ikke så mye mer Men, jeg har ikke hatt store problemer med det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni 2023 #1917 Del Skrevet 21. juni 2023 Jeg skal kjøpe meg to kurver norske jordbær å ha til st.hans. Bare nevner det. Håper det er litt skikkelig smak i dem nå, for det var det ikke i de jeg kjøpte sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2023 #1918 Del Skrevet 21. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg skal kjøpe meg to kurver norske jordbær å ha til st.hans. Bare nevner det. Håper det er litt skikkelig smak i dem nå, for det var det ikke i de jeg kjøpte sist. Det gjør du rett i! Den siste kurven jeg kjøpte var veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni 2023 #1919 Del Skrevet 21. juni 2023 "Senga Sengana" er mine favoritter...vet ikke helt hva jeg får kjøpt her, men... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #1920 Del Skrevet 21. juni 2023 Rumle skrev (1 time siden): Hvilke larver mener du? Spiser de mye på plantene? Jeg vet jammen ikke, jeg pleier ikke gjøre så mye selv, bare tar bort blader som er spist mye på og så gjør jeg ikke så mye mer Men, jeg har ikke hatt store problemer med det da. Svært små. Sånn 0,5 cm lange. Er en del av dem. Ser ut som de er veldig aktive på mandelpoteten. Har ikke hatt larveproblem før, så vidt jeg vet. Det blåser en god del og regner inn på balkongen nå, så forhåpentligvis vil det ta seg av larveproblemet. Er lov å håpe. Blir nok til å kaste hele potta med mandelpotetplantene tror jeg. Å spise noe jeg vet har vært så masse larver på 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå