Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Meh! Fikk melding om at noe hobbygreier jeg har bestilt er utsolgt. Da kan det egentlig være det samme med alt det andre jeg bestilte synes jeg. Var disse jeg hadde gledet meg til å lage 😕 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*myse* Tror ikke jeg våger meg på den vakre koppeserien der. Jeg får nyte på avstand. :ninja: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

*myse* Tror ikke jeg våger meg på den vakre koppeserien der. Jeg får nyte på avstand. :ninja: 

Er alt for lett å bli hektet :dåne: Jeg kjøpte først kjærlighetskoppen, fordi jeg bare syntes den var søt. Så ga jeg blod, og fikk beskjed om å velge meg premier i et skap. Der var det mange mummikopper. Jeg fikk 2 til og med :dåne: Det ble Mymlen og sommerkoppen det året. Da var min samling i gang. Galskap. Hvem trenger flere titalls kopper. Er ute av tellingen. Tror det begynner å nærme seg 40 om ikke flere.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Vanskelig å bruke dem hver dag, eller vanskelig å la dem stå til evig pynt? 

Mine står i et skap nå :sjenert: Ikke i bruk. Har tenkt å ta dem i bruk, men blir ikke så lenge jeg bor her. Da jeg hadde oppvaskmaskin, så knuste jeg aldri noe. Når jeg skal ta oppvasken selv :raven:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornuftig. Lunken, kjærlig håndvask i langsomt tempo: nyt de fine bildene av vennene våre. :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornuftig. Lunken, kjærlig håndvask i langsomt tempo: nyt de fine bildene av vennene våre. :) 

De er veldig fine :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

3a82aa07-eeaf-4b0c-a691-8f62dd6c5bfes_60b69f9966-9442-4900-858d-b4e9e6251918s_30

De over er på 4 dl. Mener å ha sett en rosaaktig en også :vetikke:

Artig, visste ikke om de! Må kanskje kjøpe meg en sånn, ja! L for .. Lumle? :vetikke: Eller kanskje best å la det være, har så altfor mange kopper og krus allerede :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fra Arabia, så antar de er offisielle :) LOVE og HOME er det bokstavkoppene skal stave. Skulle gjerne vært hele alfabetet, så kunne folk ha kjøpt sin forbokstav :) Vil du ha L- koppen så kjøp den :nikke: Veldig fin den Hemulen- koppen. Så fin blomst på ene siden. Likte at den er gul. Gult er kult i Solas verden :fnise:

Gult kan være veldig fint det, men det er svært sjelden jeg kjøper ting i det likevel. Blå/lilla/grønt/svart/hvitt ender jeg nesten alltid på når jeg kjøper noe nytt porselen. Den Hemulen koppen var spesielt fin fordi lilla og gult var så fint sammen, synes jeg. Skikkelig vårlig, hadde vært fint å fylt den med hvitveis eller våranemoner :rodmer: Eller de pastellfargede påskeeggene i sjokolade og marsipan :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kan sende "dem" en e-post og be om å få bli integrert i gjengen der:
Mumrik og Hoppe-koppen :rodmer: Begge er kledd i grønnfarger. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om jeg kan sende "dem" en e-post og be om å få bli integrert i gjengen der:

God ide! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Hvis du var en mummikopp føler jeg det er denne.. 😌

156B25BA-DB63-4DF7-A5FD-BB935725359F.jpeg

Endret av Frøkenfryden
Ps ; jeg fikk den/deg til jul♥️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Tror jeg hadde gjort meg godt på et krus. :hjerter_rundt:

Ok, siden du spør så pent🧡

4A8AFD49-2CE9-4220-83E2-0FEEF20356C2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (16 timer siden):

Artig, visste ikke om de! Må kanskje kjøpe meg en sånn, ja! L for .. Lumle? :vetikke: Eller kanskje best å la det være, har så altfor mange kopper og krus allerede :ninja:

Lumle :rodmer:

Rumle skrev (16 timer siden):

Gult kan være veldig fint det, men det er svært sjelden jeg kjøper ting i det likevel. Blå/lilla/grønt/svart/hvitt ender jeg nesten alltid på når jeg kjøper noe nytt porselen. Den Hemulen koppen var spesielt fin fordi lilla og gult var så fint sammen, synes jeg. Skikkelig vårlig, hadde vært fint å fylt den med hvitveis eller våranemoner :rodmer: Eller de pastellfargede påskeeggene i sjokolade og marsipan :jepp:

Jeg elsker gult. Er en slik en vakker farge synes jeg.  Blir nydelig med blomst i den :nikke:

Frøkenfryden skrev (14 timer siden):

Vi har de💙 bra til te. Og kjøleskapsgrøt🥰

Kjøleskapsgrøt. Hva er det? Har ikke smakt det tror jeg.

Hvis du var en mummikopp føler jeg det er denne.. 😌

156B25BA-DB63-4DF7-A5FD-BB935725359F.jpeg

Den er så søt den koppen. En av mine favoritter.

Ok, siden du spør så pent🧡

4A8AFD49-2CE9-4220-83E2-0FEEF20356C2.jpeg

En egen hoppekopp! :hoppe: Pleier du å kjøpe asjettene også til koppene? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding om en brevsending for stor til postkassen. Er meget nysgjerrig. Vet ikke helt hva det er :klo: Står ikke hvor den kommer fra. Venter ingenting, så vidt jeg vet :vetikke: Venter noen pakker i morgen, så har ikke helt ork til å hente i dag.

Har allerede vært og hentet annen stor pakke i dag. Er litt imponert over hvor fort det gikk. Bestilte på tirsdag og den kom i dag tidlig.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...