Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på butikken. Kjøpte en sjokoladekake til i morgen. Har kjøpt en kjole, en topp, en genser og en jakke til gaveanledninger til henne på denne siden av sommeren. Er morsdag, bursdag og whatnot, som perler på en snor nå.

Jeg skar meg litt i svelget på en litt for godt stekt baguette i går kveld, så har tenkt å spise myk "behagelig å svelge"- mat resten av helgen. Blir ovnsstekt laks, mandelpotet, rømme og agurksalat til middag i dag og i morgen blir det pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy på :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vasket tallerkener, glass, kopper, bestikk og redskaper. En gryte og en ildfast form også. :ler: Verste gjenstår. Resten av kasserollene, stekepanne, wokpanne, og ildfaste formene gjenstår og stekebrettene :dåne: 

Sitter og ser på West Ham mot Chelsea. Vet ikke hvorfor det står på. Liker hverken Chelsea eller West Ham. Laget mitt i England gjør det ikke så bra denne sesongen, men Arsenal imponerer meg :nikke:

På torsdag skal superlaget mitt spille conference league. Gleder meg. :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedet meg, så trykket meg inn på spotify. Var uaktuelt å høre på mine egne lister, så så hva de hadde satt sammen. Fant en romantisk miks. Trykket meg inn på den. Hvorfor gjorde jeg det, tenkte jeg. Siste jeg ville høre på sånn egentlig :ler: Kjedelig. Men med alt som skjer i verden, så er vel det ikke så ille å kjede seg litt av og til. Kanskje greit å være takknemlig for å kunne ha den luksus det i grunn er å kjede seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykket meg over på rockmiks, får se hvor lenge jeg gidder å høre på det :fnise:

Den er virkelig kjedelig. Bare fra mine egne lister 😕 Neste kategori takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Sola de skrev (9 timer siden):

Har vasket tallerkener, glass, kopper, bestikk og redskaper. En gryte og en ildfast form også. :ler: Verste gjenstår. Resten av kasserollene, stekepanne, wokpanne, og ildfaste formene gjenstår og stekebrettene :dåne: 

Sitter og ser på West Ham mot Chelsea. Vet ikke hvorfor det står på. Liker hverken Chelsea eller West Ham. Laget mitt i England gjør det ikke så bra denne sesongen, men Arsenal imponerer meg :nikke:

På torsdag skal superlaget mitt spille conference league. Gleder meg. :ball:

Jeg ble også sittende å se på. Liker verken Chelsea eller west ham. Hvilket lag heier du på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (9 minutter siden):

Jeg ble også sittende å se på. Liker verken Chelsea eller west ham. Hvilket lag heier du på

Liverpool selvfølgelig :fnise: Har gjort siden jeg var 6 år :ball: Hvem heier du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Sola de skrev (22 minutter siden):

Liverpool selvfølgelig :fnise: Har gjort siden jeg var 6 år :ball: Hvem heier du på?

Newcastle. Siden jeg var 14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (10 timer siden):

Newcastle. Siden jeg var 14

Likte dem jeg og. Selvsagt ikke når de spilte mot Liverpool. Guri det var mange uavgjort- kamper mellom dem og Liverpool i sin tid. Alan Shearer syntes jeg bare var sååååååå god. Skulle hatt samme spissferdighetene selv, den gang jeg spilte som ung :fnise: ( var bånn elendig i fotball)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen forresten :sol:

Holder på med klesvask. Er så ekkelt hvor gristete enkelte er. Det så ut som om noen hadde hatt hårklippen sin i pakningen som er i åpningen til vaskemaskinen. Masse korte hår. Ikke så digg å plukke opp etter andre. I tillegg hadde noen forsøkt å ha vaskepulver der skyllemiddel skal være. I andre vaskemaskinen var det vaskepulver griset overalt. Til og med når jeg tok ut skuffen, var det mye vaskepulver i selve hullet der skuffen skal være :risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Sola de skrev (1 time siden):

Likte dem jeg og. Selvsagt ikke når de spilte mot Liverpool. Guri det var mange uavgjort- kamper mellom dem og Liverpool i sin tid. Alan Shearer syntes jeg bare var sååååååå god. Skulle hatt samme spissferdighetene selv, den gang jeg spilte som ung :fnise: ( var bånn elendig i fotball)

Ja, har hatt mange dårlige år. Men går bedre nå. Skulle gjerne vært like god som Shearer selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (4 timer siden):

Ja, har hatt mange dårlige år. Men går bedre nå. Skulle gjerne vært like god som Shearer selv.

Spiller du eller spilte du fotball? Jeg drev med fotball som "holde seg i form"- idrett mellom sesongene for min hovedidrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (2 minutter siden):

God søndag rumlen min :klem:

:klem3:

Jeg spilte alltid fotball da jeg var liten, men aldri organisert. Maradona var min helt 😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 maskiner vasket i dag. Måtte ta ullvask og boblejakken min opp til tørk. Bortsett fra det er alt tørket blitt. Har satt avfukter på, så den får stå på noen timer til.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

10 maskiner vasket i dag. Måtte ta ullvask og boblejakken min opp til tørk. Bortsett fra det er alt tørket blitt. Har satt avfukter på, så den får stå på noen timer til.

10?! :overrasket:  Og jeg har ikke fått somlet meg til å sette på en en gang! :ninja:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (1 minutt siden):

:klem3:

Jeg spilte alltid fotball da jeg var liten, men aldri organisert. Maradona var min helt 😍

Jeg digget Steve McManaman på Liverpool. Han virket så superkul syntes jeg da jeg var liten. Ellers så likte jeg Michael Owen. Syntes han var såååååååååååååååååååååååååååå søt :ler: Hadde mange plakater av ham på veggene mine :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Jeg digget Steve McManaman på Liverpool. Han virket så superkul syntes jeg da jeg var liten. Ellers så likte jeg Michael Owen. Syntes han var såååååååååååååååååååååååååååå søt :ler: Hadde mange plakater av ham på veggene mine :fnise: 

Ja, det hadde du vel :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

10?! :overrasket:  Og jeg har ikke fått somlet meg til å sette på en en gang! :ninja:

Jeg hadde 5 maskiner med kokevask :dåne: Lure meg fant ut jeg skulle vaske opp alt sengetøyet mitt. Ja.. Blir nok sikkert minst 3 maskiner til før jeg er ferdig med å vaske meg igjennom alt det.

Men er fornøyd med å ha fått vasket ull og en pose med overdeler, som ikke kan vaskes sammen med særlig annet, da de farger veldig av, så hadde endelig fått samlet nok til en vask av slikt. Vannet var grønnbrunt inni maskinen :risterpåhodet:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ja, det hadde du vel :ler:

:nikke: Hjemme, hadde jeg Jamie Redknapp, Alan Shearer, Steve McManaman, Robbie Fowler, take that i skjønn forening. På ungdomspikerommet mitt og fullstendig guttegal Sola blitt, så var det bare fotballkjekkasene plass til :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...