Rumle Skrevet 27. januar 2023 #1041 Del Skrevet 27. januar 2023 Hmm jeg sitter og veier for og i mot om jeg skal rydde eller lage pannekaker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. januar 2023 #1042 Del Skrevet 27. januar 2023 Burde rydde, men det hadde jammen vært godt med pannekaker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #1043 Del Skrevet 28. januar 2023 Rumle skrev (17 timer siden): Uff, det er så kjipt å ikke tåle det, spesielt når du er så glad i det. Jeg hadde slitt hardt om jeg ikke kunne spist mine favoritt frukt/bær! Jeg hadde det som min absolutte favoritt. Skjønner ikke hvordan det kunne skje. Da jeg gikk ned i vekt spiste jeg på jordbær hver dag, så kan være at det kanskje ble for mye, for plutselig kort tid etter tålte jeg det ikke overhodet Når man begynte å hovne opp i lepper, tunge og svelg av en enkel liten bær Må bare holde meg unna. Rumle skrev (17 timer siden): Hmm jeg sitter og veier for og i mot om jeg skal rydde eller lage pannekaker Lagde du dem? Er sååååååååååååå godt! Her ble det kyllinglår og salat i går. I dag blir det laktosefri risengrynsgrøt Rumle skrev (17 timer siden): Burde rydde, men det hadde jammen vært godt med pannekaker Hva pleier du å ha til? Jeg synes det er så godt med blåbær og bacon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #1044 Del Skrevet 28. januar 2023 Jeg irriterer meg stort over unødvendige prisforskjeller. Er ingen grunn til at en norgesgruppen-butikk skal ta 112 kroner for en vare som koster 89 på rema for nøyaktig samme produkt Har denne uken forsøkt å kun kjøpe ting jeg ikke klarer å bære på nærmaten og resten har jeg handlet på rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. januar 2023 #1045 Del Skrevet 28. januar 2023 Sola de skrev (4 timer siden): Jeg hadde det som min absolutte favoritt. Skjønner ikke hvordan det kunne skje. Da jeg gikk ned i vekt spiste jeg på jordbær hver dag, så kan være at det kanskje ble for mye, for plutselig kort tid etter tålte jeg det ikke overhodet Når man begynte å hovne opp i lepper, tunge og svelg av en enkel liten bær Må bare holde meg unna. Lagde du dem? Er sååååååååååååå godt! Her ble det kyllinglår og salat i går. I dag blir det laktosefri risengrynsgrøt Hva pleier du å ha til? Jeg synes det er så godt med blåbær og bacon Nei, det ble rydding gitt Jeg liker best ett lite dryss med sukker Hender jeg lager litt nyrørte blåbær til hvis jeg har ordentlige norske bær Veldig merkelig at det er lov å ha så stor variasjon i prisene, hvorfor er det ikke et forbud mot sånt mon tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. januar 2023 #1046 Del Skrevet 28. januar 2023 Ikke vært her på en stund, håper nyåret har vært fint for deg hittil ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 28. januar 2023 #1047 Del Skrevet 28. januar 2023 Innom å hilser på håper alt er bra med deg og jeg kommer nok til å titte innom oftere, håper det er greit. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. januar 2023 #1048 Del Skrevet 28. januar 2023 Athena Catalina. skrev (Akkurat nå): Innom å hilser på håper alt er bra med deg og jeg kommer nok til å titte innom oftere, håper det er greit. Mye koseligere stemning her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. januar 2023 #1049 Del Skrevet 29. januar 2023 God morgen og alle andre her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. januar 2023 #1050 Del Skrevet 29. januar 2023 Athena Catalina. skrev (2 minutter siden): God morgen og alle andre her inne. God morgon Er her innimellom jeg også, om enn litt stille..🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. januar 2023 #1051 Del Skrevet 29. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): God morgon Er her innimellom jeg også, om enn litt stille..🙂 Jeg kommer nok til å vanke mer i dagbøkene fremover, for å si det sånn 🤫 Men jeg må vel få i meg noe mat, har en sånn Fjordland byggrynslunsj med bringebær, det får bli dagens frokost 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. januar 2023 #1052 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg liker ikke tresmak så bruker egen skje 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. januar 2023 #1053 Del Skrevet 29. januar 2023 Athena Catalina. skrev (1 time siden): Jeg liker ikke tresmak så bruker egen skje 😅 Byggrynslunsj er topp! Skei av tre er teit, bruker alltid vanlig selv🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. januar 2023 #1054 Del Skrevet 29. januar 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Byggrynslunsj er topp! Skei av tre er teit, bruker alltid vanlig selv🙂 Likte mye bedre plastskjeene selv om de ikke er fult så miljøvennlige 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. januar 2023 #1055 Del Skrevet 29. januar 2023 Athena Catalina. skrev (5 minutter siden): Likte mye bedre plastskjeene selv om de ikke er fult så miljøvennlige 🙂 Samme, smaken av tre er ekkelt 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #1056 Del Skrevet 29. januar 2023 Rumle skrev (På 28.1.2023 den 15.38): Nei, det ble rydding gitt Jeg liker best ett lite dryss med sukker Hender jeg lager litt nyrørte blåbær til hvis jeg har ordentlige norske bær Veldig merkelig at det er lov å ha så stor variasjon i prisene, hvorfor er det ikke et forbud mot sånt mon tro? Greit å få ryddet litt også Nam nam nam Aner ikke. Hadde skjønt det hvis det var en enkeltstående butikk som ikke var med i noe kjede, at ting kanskje var litt dyrere, men norgesgruppen har ingen grunn til å ta så mye ekstra i pris enn hva rema og coop har. Cid skrev (17 timer siden): Ikke vært her på en stund, håper nyåret har vært fint for deg hittil ❤️ Begynner som det forrige slutter skulle jeg til å si Athena Catalina. skrev (17 timer siden): Innom å hilser på håper alt er bra med deg og jeg kommer nok til å titte innom oftere, håper det er greit. Går greit her. Titt innom så ofte du vil. Ingen trenger å spørre. Jeg har bare dagbok, for da kan jeg bable om hva jeg vil når jeg vil uten å lage nye tråder Cid skrev (17 timer siden): Mye koseligere stemning her Hva skjedde med uinteressant- tråden? Athena Catalina. skrev (7 timer siden): God morgen og alle andre her inne. God morgen, god formiddag, god ettermiddag, god kveld, god natt, haha, blir litt sånn Ace Ventura eller hvem det var han spilte Jim Carrey, det der Frøkenfryden skrev (7 timer siden): God morgon Er her innimellom jeg også, om enn litt stille..🙂 God ettermiddag Athena Catalina. skrev (7 timer siden): Jeg kommer nok til å vanke mer i dagbøkene fremover, for å si det sånn 🤫 Men jeg må vel få i meg noe mat, har en sånn Fjordland byggrynslunsj med bringebær, det får bli dagens frokost 😄 Den har jeg ikke smakt. Er den god? Er det youghurtaktig eller mer havregrynaktig? Athena Catalina. skrev (6 timer siden): Likte mye bedre plastskjeene selv om de ikke er fult så miljøvennlige 🙂 Jeg og. Er ubrukelig treskjeene. Cid skrev (5 timer siden): Samme, smaken av tre er ekkelt 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #1057 Del Skrevet 29. januar 2023 God ettermiddag. Har spist middag. Ble ihjelstekte koteletter med ertestuing, mandelpotet, gulrot og saus til. Har fått vasket litt klær i dag. Hadde folk både før og etter meg på listen, så ble kun vasket det mest prekære, og jeg fikk vasket kjapt opp noen linservietter og duker. Har tenkt å vårpynte litt i leiligheten i løpet av de neste par dagene. Ha på vårlig/ påskeaktig voksduk på spisebordet. Ha grønne spisebrikker, gule duker her og der og så tomat. Tenkte å la de vokse seg store inne før jeg potter dem om og setter ut. Jeg shoppet litt i går. En nydelig kjole. Jeg fant en i cellbes i fjor, men den kom aldri på salg før nå, men da var de selvsagt utsolgt i min størrelse, så valgte meg heller en annen i samme farger, i ellos. Den var til full pris da, men vil ha en fargerik kjole til vårlig og sommerlig bruk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. januar 2023 #1058 Del Skrevet 29. januar 2023 Sola de skrev (9 minutter siden): Greit å få ryddet litt også Nam nam nam Aner ikke. Hadde skjønt det hvis det var en enkeltstående butikk som ikke var med i noe kjede, at ting kanskje var litt dyrere, men norgesgruppen har ingen grunn til å ta så mye ekstra i pris enn hva rema og coop har. Begynner som det forrige slutter skulle jeg til å si Går greit her. Titt innom så ofte du vil. Ingen trenger å spørre. Jeg har bare dagbok, for da kan jeg bable om hva jeg vil når jeg vil uten å lage nye tråder Hva skjedde med uinteressant- tråden? God morgen, god formiddag, god ettermiddag, god kveld, god natt, haha, blir litt sånn Ace Ventura eller hvem det var han spilte Jim Carrey, det der God ettermiddag Den har jeg ikke smakt. Er den god? Er det youghurtaktig eller mer havregrynaktig? Jeg og. Er ubrukelig treskjeene. Ja, den er god, og er sånn havregrynaktig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #1059 Del Skrevet 29. januar 2023 Athena Catalina. skrev (2 minutter siden): Ja, den er god, og er sånn havregrynaktig Nam nam! Må prøve den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. januar 2023 #1060 Del Skrevet 29. januar 2023 Athena Catalina. skrev (9 timer siden): Jeg liker ikke tresmak så bruker egen skje 😅 Ja er så dumt med treskje når resten av produktet er laget av plast uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå