Sola de Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #1001 Del Skrevet 12. januar 2023 Så på venneforslag på facebook. Ene kjente jeg bare igjen navnet på. Har aldri sett fyren før, men husker ei av venninnene mine en gang i tiden var sammen med en av samme navn. Så en annen felles venninne av oss, var venn med ham, så antar det er samme fyr. Vi pleide å skrive brev etter vi flyttet, så var mye opp og ned i mente om denne personen erindrer jeg. Så guttegal man var som ung 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. januar 2023 #1002 Del Skrevet 13. januar 2023 God helg, Solamiiiio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. januar 2023 Forfatter #1003 Del Skrevet 13. januar 2023 Rumle skrev (41 minutter siden): God helg, Solamiiiio God helg rumlemoren min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. januar 2023 Forfatter #1004 Del Skrevet 13. januar 2023 Har vært en heller dårlig uke. Først går fineste katten bort. Den er uerstattelig, så alt annet bleker i forhold, men virkelig ikke uken. Er fredag den 13 i dag også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. januar 2023 #1005 Del Skrevet 13. januar 2023 Sola de skrev (10 minutter siden): Har vært en heller dårlig uke. Først går fineste katten bort. Den er uerstattelig, så alt annet bleker i forhold, men virkelig ikke uken. Er fredag den 13 i dag også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. januar 2023 Forfatter #1006 Del Skrevet 13. januar 2023 Har bestilt bursdagsgaver til søskenet mitt. Blir klær til bursdagen også. Er vel eneste det trenger og har storforbruk av. Bare jeg slipper å gå i klesbutikker selv, så skal jeg være glad Når feriegjestene kommer, skal jo selvsagt de alltid i butikker, så blir vel en runde rundt omkring da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #1007 Del Skrevet 14. januar 2023 Var og hentet en julestrømpe jeg har bestilt i dag. Den var en god del større enn hva jeg hadde sett for meg. Jaja. Da blir den jeg har fra før, liten i forhold Hadde tenkt å henge dem sammen, men kanskje best å bare ha dem hver for seg. Er lenge til de skal henges opp heldigvis. I morgen blir det kalkun til middag. Ble så mye rester av fuglen vi hadde til nyttår. Tenkte å ha masse grønnsaker til. Har rosenkål i fryseren, som må bli spist opp, samt en pastinakk, gulrøtter, brokkoli og mandelpotet som må spises. Tenkte å ha fløtesaus og stekt sjampinjong til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. januar 2023 Forfatter #1008 Del Skrevet 15. januar 2023 God morgen Har sovet lite i natt. Vinden sto rett på den siden av bygningen hvor soverommet mitt er. Lufteventilen på ene vindu har jeg lukket, da det i kombinasjon med vindu på sideveggen ofte lager vindplystre- konsert når begge er åpne. Holder på med klesvask. Noen hadde vært så lur å skru på varmen og samtidig åpne luftedøren der. Var som en sauna der nede. Slo av varmen og lukket luftedøren. Fyre for kråka. Er ikke interessert å få ekstra utgifter fordi enkelte ikke klarer å bruke hodet. Ellers så skal jeg kanskje rydde bort julen i dag. Et år var vi kommet til februar før jeg fikk tid til å rydde den vekk. Var bortreist hele januar, så forklarer det, men likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. januar 2023 Forfatter #1009 Del Skrevet 15. januar 2023 (endret) Da var alle fantasitrillioner med porselen og keramikknisser pakket ned. Juletreet står der igjen uten noe som helst pynt eller lys på seg. Orker ikke begynne med å skvise det ned i posen sin i dag, så det får bli i morgen. Det som gjenstår er de messinghusene, like mange fantasitrillioner med filt-muser/nisser/pingviner/reinsdyr, trær, sopper og whatnot. Samt noen strikkede nisser og andre tøynisser Og rådyrene mine. Jeg har mor og barn. Faren var alltid utsolgt før jeg fikk tak i den. http://2.bp.blogspot.com/_j8TbYlWFf5w/TQjmzegK3oI/AAAAAAAAAyU/2rUC7H9_bvQ/s640/IMG_1453.JPG Endret 15. januar 2023 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2023 Forfatter #1010 Del Skrevet 16. januar 2023 (endret) Venting er ord for dagen 50 minutters venting på pasientreiser Hørte denne på radioen der jeg var. Da Sola var liten, sto jeg i skolegården og så F-16 fly over. Sto og dagdrømte om å en dag fly F-16. Har piloter i familien, så var ikke så fjernt, sånn egentlig. Digget fart og spenning som ung. Endret 16. januar 2023 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. januar 2023 Forfatter #1011 Del Skrevet 17. januar 2023 God morgen Fikk gleden av å bli vekket i natt av en telefon fra Afghanistan Jeg tok den ikke. Lot den ringe seg ferdig og så blokkerte jeg nummeret. Sikkert mange i halvsøvne som ville tatt telefonen. I dag skal jeg få juletreet inn i boden. Bortsett fra det skal jeg ta det rolig. Må gjøre øvelsene mine før jeg skal tilbake for mer juling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2023 Forfatter #1012 Del Skrevet 18. januar 2023 En tanke fløy forbi meg i det jeg skulle legge meg. Den forplantet seg videre inn i drømmeland og videre i våken tilstand sånn. Får håpe det hjelper Fikk bok i serien min i går. Ikke mange bøker igjen i serien. Synes det er litt synd når bokserier nærmer seg slutten, hvor raskt de avslutter ting de ville dratt langt ut tidligere. Så det i forrige bok, og nå i denne 😕 Hadde vel vært bedre å skrevet en bok eller to ekstra for å få det gjort ordentlig i stedet for å haste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2023 Forfatter #1013 Del Skrevet 18. januar 2023 Var på behandling og skulle gjøre en øvelse, som egentlig veldig synliggjorde noe ganske annet som er gæli og jeg forklarte hva som var greia der, og de kom med et ord jeg ikke har hørt før, som egentlig forklarer mye. Ble litt sånn aha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2023 Forfatter #1014 Del Skrevet 18. januar 2023 Var og hentet noen pakker. Bursdagsgaver stort sett. Greit å få i hus. Er fri for vanlig gavepapir, så de får få gavene sine i julepapir. De er veldig vant til det fra meg. Pleier bare si at julen varer helt til påske, om noen sier noe på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2023 #1015 Del Skrevet 18. januar 2023 Sola de skrev (27 minutter siden): Var og hentet noen pakker. Bursdagsgaver stort sett. Greit å få i hus. Er fri for vanlig gavepapir, så de får få gavene sine i julepapir. De er veldig vant til det fra meg. Pleier bare si at julen varer helt til påske, om noen sier noe på det Det må vel gå greit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2023 Forfatter #1016 Del Skrevet 18. januar 2023 Rumle skrev (1 time siden): Det må vel gå greit Ja, satser på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2023 Forfatter #1017 Del Skrevet 18. januar 2023 Da er endelig juletreet havnet i boden og jeg fant en bordlampe, som jeg har satt der juletreet sto. Gjorde seg med litt mer lys der. Har en bordlampe til som jeg skal ta i bruk, må bare få ryddet litt først. Er ikke nyinnkjøp. Har hatt dem i mange år, bare jeg som ikke helt finner ut hvor jeg skal ha dem. Mine andre lamper i stua har jeg gjort slik at jeg kun trenger å slå på en bryter for å få på alle. Disse andre, må jeg slå på en og en, og da blir det til at de sjelden og aldri blir brukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. januar 2023 Forfatter #1018 Del Skrevet 19. januar 2023 Har fått skiftet på senger. Halvannen time tok det meg Snegler ville gjort det i raskere tempo! Var på tide å få ut julesengetøyet. Skulle vært skiftet for mange dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. januar 2023 Forfatter #1019 Del Skrevet 20. januar 2023 Har vært på kjøpesenteret. Ganske så genialt å være der i det de åpner. lite folk overalt Ellers i dag er planen å lese ferdig The boy from the woods og begynne på oppfølgeren The match av Harlan Coben. Heldigvis har jeg enda en bok å lese etter den jeg holder på med. Kjenner på gamle følelsen av å bli sugd inn i hans bokunivers. Er ofte skikkelser som går igjen i alle bøkene uten særlig mer enn å bli nevnt nå å da, som den og den. Er en slik skikkelse jeg har tenkt kunne vært interessant å lest litt mer om og nå etter over 30 bøker blir den litt mer utdypet. Har ikke tid til å henge her mer i dag. Skal lese 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. januar 2023 #1020 Del Skrevet 20. januar 2023 Håper du får en fin bokhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå