AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Del Skrevet 6. august 2022 Hadde ikke tid til å kjøre til nærmeste bensinstasjon og reiser bort ikveld. Skal være borte en uke. Får jeg start på bilen når jeg kommer hjem? Anonymkode: 27840...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Del Skrevet 6. august 2022 Hvis ingen stjeler drivstoffer når du er borte så skal det gå helt fint Anonymkode: 21c27...acc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 6. august 2022 #3 Del Skrevet 6. august 2022 Det går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #4 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hadde ikke tid til å kjøre til nærmeste bensinstasjon og reiser bort ikveld. Skal være borte en uke. Får jeg start på bilen når jeg kommer hjem? Anonymkode: 27840...03c Hvordan kan du være så sikker på at bilen ikke blir stjålet den uken du er borte? Anonymkode: 9ad00...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #5 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan kan du være så sikker på at bilen ikke blir stjålet den uken du er borte? Anonymkode: 9ad00...64f Den står trygt. Må bare vite om jeg får start på den Anonymkode: 27840...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7. august 2022 #6 Del Skrevet 7. august 2022 Det går nok fint. Men du bør prioritere å fylle drivstoff på den, når du kommer tilbake. Den såkalte reservetanken varer ikke evig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. august 2022 #7 Del Skrevet 7. august 2022 Sleng på litt kondensfjerner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå