jordbær Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #241 Del Skrevet 10. mai 2006 Phew! Var bare luft i pumpen! Startet etterhvert, heldigvis. Nå er alt bra igjen. Bortsett fra at akvariet mangler CO2 og bekkenet mitt streiker. Men det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #242 Del Skrevet 11. mai 2006 Man skal nå alltids plages med noe, syns jeg..... er det ikke det ene så er det det andre..... I dag skal jeg vaske vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #243 Del Skrevet 11. mai 2006 Tihi.. Ja, dette er jo min sytebok da! :D Må ta ut litt her.. uansett hvor lite det er.. SLik at samboern slipper å høre på all furtingen! Jeg har det jo egentlig ganske bra med meg selv! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #244 Del Skrevet 11. mai 2006 Og dessuten blir du barte vakrere og vakrere for hver dag som går, så du har ingenting å pipe for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #245 Del Skrevet 11. mai 2006 Nå blir ikke vognen renere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #246 Del Skrevet 12. mai 2006 Evelina: Tusen takk! Legekontroll 30+5 Vekt -0,7kg (totalt -1,3) Blodtrykk: 110/70 (110/70) Urin: - (-) Ødem: 0-1 (0-1) Fl./min: 132(160) SF: 28 (29-31cm) JEG får en normal unge! *danse* HURRAAAAA! Jeg elsker jordmoren min! Hun er så søt. Sa at legen ikke kunne å måle SF-mål. For jeg ligger faktisk pittelitt under den røde streken.. og ikke 5-6cm OVER! Ellers fikk jeg streng beskjed om å ta kontakt med føden hvis jeg skulle blø (mye) mer.. Og henne hvis jeg blødde litt mer. Heldigvis fikk jeg en jordmortime til før neste legetime. Eneste jeg føler at legen kan gjøre for meg, er å gi meg sykemelding. For jeg følte ikke at hun fikk til så mye mer på den tiden jeg var der sist. 16.06 - jordmor kl 09.30 23.06 - lege kl 12.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #247 Del Skrevet 12. mai 2006 der kan du se, det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #248 Del Skrevet 12. mai 2006 :klø: Tror jeg har fått dilla på fløyelsgrøt! Går rundt og tenker på det hele tiden! I dag har kroppen roet seg sånn på beskjeden om normal baby, at jeg har spist 1,5 ostebriks, en new energy, en risifrutti og en snickersis! Stakkars baby med sukkerkick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #249 Del Skrevet 12. mai 2006 Gjett hvem som får på seg bunaden sin i år? Første gang på to-tre år!! MEN! Skal ikke bruke den, fordi den er sånn.. LITT for trang over puppene enda. MEN! Jeg FÅR den PÅ meg! Utrolig! I fjor manglet det ca 10cm for å ha mulighet til å få igjen spennene på vesten! (Nordlandsbunad) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #250 Del Skrevet 12. mai 2006 Kødder du?? Drøye sju måneder på vei og INN i bunaden??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #251 Del Skrevet 12. mai 2006 Hmm.. Jeg gjør det, gitt Til neste år skal jeg ha bunad på meg 17.-mai! Om jeg så må ha keep-in til puppa! :D Men evelina.. Nordlandsbunaden har høyt liv.. dvs over magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #252 Del Skrevet 12. mai 2006 Joda, men du fikk den ikke på deg i fjor, men nå når du er høygravid...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #253 Del Skrevet 13. mai 2006 Jaja.. Klare selv! I dag har jeg klart å lage vannlekasje(fra en slange) fra akvariet mitt. 7l vann på gulvet mitt... Som selvfølgelig fant veien ned til naboen.. Samboern sitter i tlf med forsikringsselskapet nå. Heldigvis er han fortsatt litt glad i meg, og tar alt med godt humør. Selv om jeg er en kløne uten like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #254 Del Skrevet 13. mai 2006 Det var da fælt som du skulle styre med det akvariet ditt om dagen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #255 Del Skrevet 13. mai 2006 Sukk.. Ja, jeg som endelig var fornøyd!! Jeg er utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 13. mai 2006 Phew.. Forsikringsselskapet sender takstmann hit i neste uke. Og vi får kanskje dekt nytt gulv. Hadde vært fint, for vi hadde egentlig planer om å bytte til samme greia som er på kjøkkenet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #257 Del Skrevet 13. mai 2006 Skikkelig pes med vannlekkasje da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #258 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Var på IKEA i går. Fant babyseng! (hadde ikke plass i bil til å kjøpe i går) Kjøpte kommode til badet som babyting skal ligge i. Tisselaken (50kr for et svært som dekker hele senga), pute og dyne til sprinkelseng, sengesett, to laken, stellematte..vaskekluter.. OG! Seff.. akvarieplanter. Men! Lille frøken skal klare alt selv, måtte bite i det sure eplet i går. Bekkenløsningen holder på å bli konstant, kjennes det ut til. Bekkenløsning, stor mage, hardt gulv og ikeamøbler.. Og etter 30min banning og knøling med kommoden, gav jeg opp.. kjeftet litt på kattene og irriterte meg over at gubben var ute. Så! Jeg fikk skru skuffer i stedet. Det fikk jeg (nesten) til. Kanskje jeg får den opp i dag :D Da kan jeg putte inn nyvaskede klær der de skal være! Nå trenger jeg en hylle og babystelleting.. Ingen hast med det enda, håper jeg. Fikk litt panikk da jeg så folka i terminklubben min var på tur til å pakke fødebagen allerede.. 31+2 Endret 16. mai 2006 av jordbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2006 #259 Del Skrevet 16. mai 2006 slapp av lille venn, du har god tid. Ikke noe å stresse med. Babyen din kommer ikke før i juli, og det er innmari lenge til juni!! Nå skal du huske på at du skal ta det med ro, legge tåfisene høyt og slappe av. Mannen fixer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #260 Del Skrevet 16. mai 2006 slapp av lille venn, du har god tid. Ikke noe å stresse med. Babyen din kommer ikke før i juli, og det er innmari lenge til juni!! Nå skal du huske på at du skal ta det med ro, legge tåfisene høyt og slappe av. Mannen fixer. ← Ih! Kan ikke ta det mer med ro, vet du! Jeg er jo helt ubrukelig! Kan ikke bare ligge på rygg heller! Altså.. I den forstand at jeg skal ta det med ro.. hihi.. Ikke ligge på rygg og ja.. Dessuten er jeg vant til å gjøre alt selv, når jeg bestemmer meg for det. Litt plagsomt.. Tenker på at i fjor på denne tiden, hadde jeg pakket ned alt av ting på kjøkken og demontert alt jeg kunne demontere av kjøkken, HELT selv! Kun med hammer og skrujern (JADA! Jeg ble litt irritert da jeg så hvor enkelt det var å skru ut skruer med elektriske ting, fremfor skrujernet som gjorde meg støl i 14-dager etterpå.. Det er MANGE skruer på et helt kjøkken!) Uansett... Oppdratt til å klare selv. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå