Gå til innhold

Blodlukt/følelse etter radiobil krasj


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I parker har de radiobiler hvor en dunker i hverandre, men hver gang de traff meg bakfra, kjente jeg en slags blodlukt/følelse ett sted I kroppen (som når du får blodsmak i munn) bare her var det i kroppen. Skjedde 3 ganger og oppsto hver gang. Har tidligere rygg/nakke skade.. 

Har vært sliten, kvalm og vondt i hodet i etterkant, hva kan dette skyldes?? 

Anonymkode: 81f0d...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Radiobiler er vel ikke det smarteste du kjører rundt på med rygg og nakkeskade?

Hva slags nakkeskade har du?

Anonymkode: f2700...9a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På barneskolen drev jeg på med cheerleading, den ene som skulle ta imot  som står bak, skulle hente noe inne *ettersom vi øvde ute* Jentene spurte om vi skulle fortsette, dermed var det 2 jenter som kastet meg i luften og klarte ikke ta meg imot, jeg datt på bakhodet etter å bli kastet i luften.

Tingen er.. De fant aldri noe på mr eller ct, tydeligvis er dette normalt at de ikke finner noe skade. Dette skjedde da jeg var ganske ung, cirka 10-11 år gammel, før dette kunne jeg løpe lenge, hadde aldri hatt særlig hode, skulder, nakke, rygg smerter. 

Etter skaden hadde jeg hodepine hver dag i cirka 1 år, det ble en normal ting i hverdagen, ofte kombinert med rygg og skuldre. Nå har jeg mindre hodepine den dag i dag, nå er det mest konstant skulder og nakkesmerter i varierende grader fra dag til dag. Ryggen min låser seg raskere enn andre sine, og med årene kan jeg ta mindre og mindre ting, jeg er 20 år. 

~ TS

Anonymkode: 81f0d...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

I parker har de radiobiler hvor en dunker i hverandre, men hver gang de traff meg bakfra, kjente jeg en slags blodlukt/følelse ett sted I kroppen (som når du får blodsmak i munn) bare her var det i kroppen. Skjedde 3 ganger og oppsto hver gang. Har tidligere rygg/nakke skade.. 

Har vært sliten, kvalm og vondt i hodet i etterkant, hva kan dette skyldes?? 

Anonymkode: 81f0d...882

Med en tidligere nakkeskade som den du beskriver, er det å sette seg i en radiobil hvor nakken kastes frem og tilbake ikke så veldig lurt.

Det kan nok skyldes at nakken din har fått seg en smell den ikke tåler, gitt nakkeskaden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (11 timer siden):

Med en tidligere nakkeskade som den du beskriver, er det å sette seg i en radiobil hvor nakken kastes frem og tilbake ikke så veldig lurt.

Det kan nok skyldes at nakken din har fått seg en smell den ikke tåler, gitt nakkeskaden.

Burde jeg ta mr på nytt? Kanskje prate med legen om det.

 

Anonymkode: 81f0d...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Burde jeg ta mr på nytt? Kanskje prate med legen om det.

 

Anonymkode: 81f0d...882

Du bør nok sjekke det opp igjen, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...