Gå til innhold

Ferie og "skrytebilder"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor MÅ noen legge ut alt de gjør i ferien? Vet om noen som jobber omtrent døgnet rundt i ferien, på hytta eller hjemme, og FB blir spammet med bilder av ALT de gjør, hver dag, hele tiden. Er jo ikke nødt til å se på alt, men når de er på vennelista popper det jo opp!  Noen er bare så oppmerksomhetssyke...:kaklehone:

Anonymkode: adece...9f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner ikke med du irriterer deg over bildedelinger på some, ettersom det er poenget med some, så hvor ser du disse bildene?

Anonymkode: fc57b...434

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg regner ikke med du irriterer deg over bildedelinger på some, ettersom det er poenget med some, så hvor ser du disse bildene?

Anonymkode: fc57b...434

Som jeg skrev i innlegget, det er på Face. 

Anonymkode: adece...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0

Hvorfor er du på FB når du irriterer deg over at folk bruker FB til det FB er laget for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg ikke så mye, men synes heller litt synd på dem som føler at de må legge ut masse bilder for å bevise at de har en bra ferie. 

Anonymkode: fb87a...367

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du på SoMe om SoMe irriterer deg?

Det er koselig at folk deler, jeg liker å se hva de gjør, innimellom blir jeg inspirert selv. Noen tar litt av, ja, men det er jo bare å scrolle videre, eller ikke se på story. 

Jeg tror virkelig det ikke handler om å bevise noe, eller at det er synd på dem, eller er oppmerksomhetssyke. Synes dette er en veldig merkelig ting å tenke om omgangskretsen sin. 

Anonymkode: 06fd2...88b

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er du på SoMe om SoMe irriterer deg?

Det er koselig at folk deler, jeg liker å se hva de gjør, innimellom blir jeg inspirert selv. Noen tar litt av, ja, men det er jo bare å scrolle videre, eller ikke se på story. 

Jeg tror virkelig det ikke handler om å bevise noe, eller at det er synd på dem, eller er oppmerksomhetssyke. Synes dette er en veldig merkelig ting å tenke om omgangskretsen sin. 

Anonymkode: 06fd2...88b

TS: Jeg er ikke på SoMe..

Anonymkode: adece...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du sikkert irritert på noen du garantert er sjalu på 😝 let it burn you evil eye! 

Anonymkode: 48d89...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg irriterer meg ikke så mye, men synes heller litt synd på dem som føler at de må legge ut masse bilder for å bevise at de har en bra ferie. 

Anonymkode: fb87a...367

Jeg forstår ikke hva som er galt med å ville dele sin glede med andre.

Om man ikke vil dele den gleden med andre eller ikke se den så finnes det svært enkle tiltak for å unngå å ta del i det.

Anonymkode: 9ac6d...b0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosiale medier handler jo om å dele… Hvis man syns det er så ille at folk deler bilder så må man ta grep da. Slette folk fra vennelista eller slumre dem i 30 dager feks. 
Hva oppnår du med å syte her? At noen skal lese det og skremmes fra å dele på sosiale medier på grunn av sure folk som ikke liker det? 
Forstår meg absolutt ikke på dere som syter på forum over at andre deler bilder i sosiale medier. Det fremstår så utrolig smålig og flaut. 

Anonymkode: a5646...38b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg irriterer meg over på SoMe er svigermor fordi jeg blir TVINGET til å ha henne på SoMe og hun deler sikkert 10 bilder og statuser og sitater daglig..  viss jeg sjuler henne fra feeden og ikke har sett ting blir det bare konflikter..

Eller liker jeg å se hva venner dele og gjør både i ferien og hverdag. Noen "skryter" mer enn andre men de trenger vel bare ekstra bekreftelse, og det må vere greit. Legger ikke ut noe selv (jeg er den "hysteriske" mammaen som ikke deler bilder av barna).

Anonymkode: f0379...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har en bra ferie ligger telefonen i en skuff, og jeg tenker ikke på å ta bilder eller å dele dem på SoMe.

Ofte er det dem om har de mest banale feriene som deler mest.

Anonymkode: fb87a...367

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Når jeg har en bra ferie ligger telefonen i en skuff, og jeg tenker ikke på å ta bilder eller å dele dem på SoMe.

Ofte er det dem om har de mest banale feriene som deler mest.

Anonymkode: fb87a...367

🤣🤣

Unnskyld at jeg ler men du ser mest sannsynlig ikke ironien i det du skriver i den siste setningen..🤣🤣

 

Anonymkode: 9ac6d...b0c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

🤣🤣

Unnskyld at jeg ler men du ser mest sannsynlig ikke ironien i det du skriver i den siste setningen..🤣🤣

 

Anonymkode: 9ac6d...b0c

Jeg ser skrivefeilen, om = som

Forklar gjerne ironien :)

Anonymkode: fb87a...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

TS: Jeg er ikke på SoMe..

Anonymkode: adece...9f5

FB er SoMe 😅

Hva er formålet med å være i disse kanalene om du ikke vil se bilder? Kun for invites og grupper mulig - da kan du jo opprette en kto for dette?

Er du mulig min bekjente som tok til motmæle ved å legge ut bilde av en halvspist middag, og et uvasket bad? Det er bare uapetittelig å få rett i fjeset.... Eller er du mulig den venninna som synes det er såååå selvskryt å legge ut bilder fra flotte ferier, men selv deler bilde på bilde av lille Nora? 

Anonymkode: 06fd2...88b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ser skrivefeilen, om = som

Forklar gjerne ironien :)

Anonymkode: fb87a...367

Var ikke skrivefeilen jeg lo av.

Jeg ler litt av at du måtte presisere at du legger telefonen i en skuff på ferie og at du aldri deler noe.

Men du måtte i samme innlegg påstå at de som deler noe fra ferien sin har banale ferier...

Med andre ord så måtte du antyde at dine ferie er aldri banale..Det er altså greit å antyde mener du. Imens de som velger å poste bilder fra sin ferie, de påstår du har banale ferier...

"Nei jeg deler aldri noe fra ferien jeg fordi jeg har ikke det behovet. De som har det behovet har banale ferier, men siden mine ferier er fantastiske må jeg ikke dele dem"

Ok.

Anonymkode: 9ac6d...b0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm,  jeg skjønner hva du mener. Det er jo greit og hyggelige å se hva venner og kjente har gjort på ferie, men man trenger ikke akkurat dokumentasjon i "minutt for minutt-stil" på absolutt alt de gjør.

Må innrømme at av og til tenker jeg at det kan virke som at enkelte aldri har vært utenfor egen utgangsdør før, i og med at de er så ivrige på å vise alt de gjør, kjøper og spiser, men det er jo bare å scrolle forbi eller overse det når man blir lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...