Gå til innhold

Har koronasymptomer men tester negativt dag etter dag..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk muskelverk, frysing & svetting og pannehodepine søndag kveld, og tenkte at jeg hadde blitt smittet på nytt med covid.

Har testet meg 4 dager på rad og fått negativ test, til tross for at formen er dårlig.

Ikke sår hals, ikke hoste eller snørrete, ikke feber men bare disse influensa symptomene.

Hadde covid i januar og hadde de samme symptomene da, bare enda sterkere.

Går det influensa nå som kun gir influensa symptomer?

 

Anonymkode: ba3de...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det vel en sommer "influensa " du har ikke alt er korona  selv om du er litt syk. Var helt normalt å bli litt syk av og til før kortbane kom og.

Anonymkode: af961...6cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det vel en sommer "influensa " du har ikke alt er korona  selv om du er litt syk. Var helt normalt å bli litt syk av og til før kortbane kom og.

Anonymkode: af961...6cf

Kortbane?

Anonymkode: ba3de...c24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kortbane?

Anonymkode: ba3de...c24

Gjett én gang?

Anonymkode: fe9a8...b3f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tester du deg dag etter dag? 

Anonymkode: 4d216...7df

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Fikk muskelverk, frysing & svetting og pannehodepine søndag kveld, og tenkte at jeg hadde blitt smittet på nytt med covid.

Har testet meg 4 dager på rad og fått negativ test, til tross for at formen er dårlig.

Ikke sår hals, ikke hoste eller snørrete, ikke feber men bare disse influensa symptomene.

Hadde covid i januar og hadde de samme symptomene da, bare enda sterkere.

Går det influensa nå som kun gir influensa symptomer?

 

Anonymkode: ba3de...c24

Du vet at det fantes andre sykdommer før Covid? Og at det vil finnes sykdommer etterpå også?

Anonymkode: ca038...2ba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har alltid vært mange virus før også med ymse symptomer. Har hatt flere og de har alle vært mye verre en corona. Selv de vanlige småforkjølelsene var verre enn corona for meg,

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Kan være influensa også. Sesongen var jo sen i år og vet om folk som hadde det i mai/juni. 
Eller så kan det være korona som ikke vil vises på de testene. Stoler ikke helt på de testene man tar selv jeg. Uansett hvilket virus det er så bare vær hjemme og slapp av til du er frisk :) 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten har du ikke nok virus i kroppen til at HT oppfatter viruset, eller så tar du den feil (ta i svelg + nese), eller så er testen ødelagt, eller så har du ett annet virus eller bakterie. Du kan få tatt en full viruspakke via PCR enten på teststasjon hvis du har slikt hos deg enda, eller hos fastlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (16 timer siden):

Det har alltid vært mange virus før også med ymse symptomer. Har hatt flere og de har alle vært mye verre en corona. Selv de vanlige småforkjølelsene var verre enn corona for meg,

Heldig du. Korona er det verste som har skjedd meg. 2 av de 4 gangene jeg har hatt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chlypa skrev (3 timer siden):

Heldig du. Korona er det verste som har skjedd meg. 2 av de 4 gangene jeg har hatt det.

Har du rukket å få det fire ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Justlooking skrev (23 timer siden):

Det må være verdensrekord i Norge 😊

Neida. Samboer har hatt 6 ganger. Det er mange av oss som får covid bare ved tanken på ddt. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...