AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #1 Del Skrevet 5. august 2022 Evt. hvor lenge kan man kjøre? Anonymkode: f674a...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #2 Del Skrevet 5. august 2022 Så lenge du følger trafikkreglene, overholde fartsgrensen og ikke er en fare eller hinder for andre, så kan du kjøre til krampa tar deg. Anonymkode: 77741...e5f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Del Skrevet 5. august 2022 Hva slags moro er det i å kjøre rundt og rundt? Anonymkode: 2ef65...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 5. august 2022 #4 Del Skrevet 5. august 2022 Enkelte steder er det så langt til nærmeste politipatrulje at du er dritt lei og svimmel før den kommer fram til rundkjøringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva slags moro er det i å kjøre rundt og rundt? Anonymkode: 2ef65...a45 Ehm, har du prøvd det? 😂 Det er kjempegøy. Men jeg gir meg etter 20-30 runder for jeg er redd for purken. Anonymkode: f674a...850 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. august 2022 #6 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ehm, har du prøvd det? 😂 Det er kjempegøy. Men jeg gir meg etter 20-30 runder for jeg er redd for purken. Anonymkode: f674a...850 Det heter politi. Hvis du er redd for dem, kjører du med hensyn til andre trafikkanter og trafikkregler. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Del Skrevet 5. august 2022 7 Anonymkode: c8ef1...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. august 2022 #8 Del Skrevet 5. august 2022 Kan du ikke heller ta deg en tur i karusellen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 5. august 2022 #9 Del Skrevet 5. august 2022 Om du køyrer rundt og rundt i ein rundkøyring er du då aktpågivande, varsom og det siste var uuuu. "Grunnregelen er den prinsipielle hovedbestemmelse for all veitrafikk, inntatt i vegtrafikkloven § 3: «Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret»" Trur du failer på unødig hindra og forstyrra. Men sånn seriøst har du ikkje eit liv liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 5. august 2022 #10 Del Skrevet 5. august 2022 Jeg så nylig en politibil kjøre rundt og rundt i en rundkjøring:) De ventet sikkert på at noen skulle kjøre forbi eller ventet på en avklaring på noe. Jeg lo! Men kan de, så kan jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #11 Del Skrevet 5. august 2022 Gøy og underholdende å kjøre mange ganger runder rundkjøringen.. sikker på at du er voksen nok til å ha lappen? 😅 Anonymkode: 3bbda...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. august 2022 #12 Del Skrevet 6. august 2022 Kan kjøre helt til det smeller men lite smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syngemann Skrevet 6. august 2022 #13 Del Skrevet 6. august 2022 Til du blir svimmel, etter dette kjører du ikke lenger edruelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #14 Del Skrevet 8. august 2022 Honey Dew skrev (På 5.8.2022 den 20.21): Det heter politi. Hvis du er redd for dem, kjører du med hensyn til andre trafikkanter og trafikkregler. Snut, purk, baosj, de er alle rasshøl som ikke fortjener respekt. Anonymkode: bb935...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå