Gå til innhold

st.tropez selvbruner


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

??? noen som vet hvor jeg kan få tak i denne,så at den var en av best i test nå.. ble veldig stygg samme dag da, men ikke noe gul i det hele tatt? flere som har prøvd den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hipsters

Var ik reg i stad jeg. Jeg synes modelco er bedre, siden en får farge med en gang av den. St Tropez blir jo grønn/svart før en har dusjet.. Men fin etterpå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

ok, jeg tar d alltid på når jeg er hjemme en hel kveld uasnett så er ikke så nøye om den blir stygg da, bare den blir fin etter dusj, og lukter den vondt ? og ca pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipsters

Lukter ik spes godt, men ikke vondt heller, og etter dusjen kjennes jo ikke lukta uansett. Koster ca 500,- for 240 ml. Fikk brukt den ca 5-6 ganger på hele kroppen.

En ting jeg ikke var fornøyd med var at når fargen begynte og bli borte ble det sprekker i fargen på en måte. Så ut som frengnete hud, ikke pent. Ble ikke sånn i ansiktet, fin der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Modelco selges også hos Esthetique.

Synes også St. Tropez er knallgod, men vær obs på at den (også) er vesentlig mye billigere på Lookfantastic. Synes egentlig ingen selvbrunere er verdt over 500 kroner, som den koster i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...