Gå til innhold

Hvor ofte bruker dere parfyme?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Bruker parfyme litt innimellom, gidder ikke akkurat å ta det på når jeg skal i stallen.

Favoritten må være Escadas "rockin`rio"

ellers har jeg

Puma - flowing

Hugo - woman

The body shop`s - Vanilla

2 gode men billige greier fra H&M

L`occitane - kremparfyme i to varianter, helt geniale å ha i vesken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Bruker paryfme hver dag, stort sett, ikke alltid hvis jeg bar eskal være hjemme. Liker å føle at jeg lukter litt godt. Selv om jeg ikke kjenner parfymen min selv lenger, regner jeg med andr egjør det.

For tiden bruker jeg Light Blue, og det går nesten bare i den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker parfyme kanskje 3 ganger i uken..

Til hverdans varierer jeg som regel mellom 2 stk til de er brukt opp..Så prøver jeg en ny en(evt den samme...Tok litt tid før jeg fant en favoritt jeg ikke ble lei av=) ) Bruker mye davidoff Echo og Pleasure Este Lauder nå.

Til fest varierer det veldig hvilken jeg bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer liksom og spraye meg jeg, selv om jeg har hundrevis av forskjellige parfymer hjemme... Men når jeg først husker det bruker jeg vanligvis enten FCUK Her, Gucci eau de parfyme II eller Anna Sui Secret Wish! Anna Sui sin flaske er forresten helt nydelig! Den må dere bare se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag, selv om jeg bare skal være hjemme. Sminker meg og styler håret og hver dag. Har et utall ulike parfymer. En del blir aldri brukt, men jeg varierer en del også da. I dag - nå - har jeg på meg Dior-J'Adore.

Signerer på alt her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker parfyme hver dag. Hender en sjelden gang at jeg glemmer det, hvis jeg bare skal være hjemme. Har mange forskjellige, men burker nesten bare 2 av de. Amor Amor og Woman - Hugo Boss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden. Har venninne med unger, greit å ta hensyn (allergier osv) Men når jeg først bruker er det Aqua di Gio. Alltid litt ekstra stas å ta på den når jeg skal på fest ol. Sminker meg som regel ikke heller, jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker hver dag, har som regel et par stykker jeg varierer mellom. Le premier jour fra Nina Ricci er favorittparfymen min, ellers ønsker jeg meg Crystal Noir fra Versace til jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker parfyme hver dag, selv når jeg er hjemme og ikke skal noe spesielt. Har funnet ut at jeg må bruke litt, for jeg har så maaange parfymer. Ibitza hippie, woman (givenchy) og delicious går det mest av for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver dag! Men prøver å bruke bare en liten skvett og sørger for at såpe og bodylotion er mest mulig uparfymert slik at det ikke blir total duftkollisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...