AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Har datet en dame noen uker, og i hovedsak vært hjemme hos henne eller ute når vi har møttes. I helgen kom hun på første besøket til meg. Det er en stund siden vi har sett hverandre, og det endte derfor rett i senga. I det jeg drar trusa av henne så ser jeg at hun har bind eller truseinnlegg i trusa. I og med at vi var så godt i gang, så tenkte jeg ikke over det da. Så det heller ikke senere i løpet av helgen. Er dette yey or ney? Hun hadde ikke mensen. Anonymkode: 1aa06...acf
Populært innlegg avent Skrevet 3. august 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 3. august 2022 Du kødder ?? Det heter utflod noe ALLE kvinner har ! 81 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 Populært innlegg #4 Skrevet 3. august 2022 Her er vel problemstillingen NEY til deg. Du burde bli voksen før du nærmer deg damer igjen. Anonymkode: c6aa3...815 56 10
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 Sier meg enig - Ney til deg. Du er ikke moden nok til å være nær kvinner. Anonymkode: d2a04...d22 29 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 Du er et ney. Jeg håper hun skjønner hvor umoden du er. Anonymkode: f4d58...103 19 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #8 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har datet en dame noen uker, og i hovedsak vært hjemme hos henne eller ute når vi har møttes. I helgen kom hun på første besøket til meg. Det er en stund siden vi har sett hverandre, og det endte derfor rett i senga. I det jeg drar trusa av henne så ser jeg at hun har bind eller truseinnlegg i trusa. I og med at vi var så godt i gang, så tenkte jeg ikke over det da. Så det heller ikke senere i løpet av helgen. Er dette yey or ney? Hun hadde ikke mensen. Anonymkode: 1aa06...acf Herregud for en løk du er 🙄 Anonymkode: cb786...c5e 19 4
Blåttvann Skrevet 3. august 2022 #9 Skrevet 3. august 2022 (endret) Jeg skjønner faktisk TS litt. Jeg trenger ikke truseinnlegg og bruker det derfor ikke, men hadde jeg brukt det så hadde jeg fjernet det før noen skulle se trusa mi. Endret 3. august 2022 av Blåttvann 40
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #10 Skrevet 3. august 2022 Blåttvann skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner faktisk TS litt. Nå bruker jeg ikke truseinnlegg fordi jeg ikke trenger det, men hadde jeg brukt det så hadde jeg fjernet det før noen skulle se trusa mi. Samme her. Det er ekkelt. Anonymkode: 018ef...a47 14
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #11 Skrevet 3. august 2022 Kan godt forstå at det er litt turn off når man igang med sex, men utflod må kvinner ha for å kunne klare å pule! Nå har du lært deg det. Anonymkode: d4f92...4c0 9 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #12 Skrevet 3. august 2022 Hun har mest sannsynlig glemt å ta det vekk. Jeg forstår at det ikke er så sexy. Anonymkode: 84691...d5b 5
Sofakona Skrevet 3. august 2022 #13 Skrevet 3. august 2022 Blåttvann skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner faktisk TS litt. Nå bruker jeg ikke truseinnlegg fordi jeg ikke trenger det, men hadde jeg brukt det så hadde jeg fjernet det før noen skulle se trusa mi. Om du ikke klare å se et truse innlegg klarer du ikke se i en truse..med innlegg kan du faktisk holde deg tørr...itrusa kan du faktisk bli våt og se "gørr" 10 1
Blåttvann Skrevet 3. august 2022 #14 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her. Det er ekkelt. Anonymkode: 018ef...a47 Ja altså, dersom man faktisk har såpass med utflod at man trenger truseinnlegg så burde man hvertfall fjerne innlegget før sex dersom både innlegget er fullt av utflod og musa også er tilgriset med dette. Hadde jeg hatt såpass mye utflod så hadde jeg også tatt en kattevask samtidig som jeg fjernet innlegget på toalettet, slik at musa var litt ren før sexen startet. 8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #15 Skrevet 3. august 2022 Sofakona skrev (Akkurat nå): Om du ikke klare å se et truse innlegg klarer du ikke se i en truse..med innlegg kan du faktisk holde deg tørr...itrusa kan du faktisk bli våt og se "gørr" Og jo mer man bruker truseinnlegg jo mer gørr får man. Det blir klamt og ekkelt. Aldri hatt så mye utflod og sopp som da jeg brukte truseinnlegg. Jo mer jeg brukte det jo mer trengte jeg det. Nå er det kun bomullstruser som gjelder. Ikke noe behov for innlegg lenger. Det er faktisk eklere å se et truseinnlegg i ei truse som ligger på gulvet enn det er å se ei truse med utflod i. Anonymkode: 018ef...a47 8 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #16 Skrevet 3. august 2022 Ble jo ikke noen turn off da. Var bare ikke klar over at det var så vanlig. Andre jeg har datet har vel kanskje fjernet det før date eller ikke brukt det. Kom kanskje litt brått på henne at vi havna rett til sengs. Dere misforstår jo om dere tenkte jeg syntes det var motbydelig og ekkelt. Ts Anonymkode: 1aa06...acf 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #17 Skrevet 3. august 2022 Det var forøvrig ikke fullt av utflod verken i truseinnlegget eller på/i musa. Ts Anonymkode: 1aa06...acf 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #18 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og jo mer man bruker truseinnlegg jo mer gørr får man. Det blir klamt og ekkelt. Aldri hatt så mye utflod og sopp som da jeg brukte truseinnlegg. Jo mer jeg brukte det jo mer trengte jeg det. Nå er det kun bomullstruser som gjelder. Ikke noe behov for innlegg lenger. Det er faktisk eklere å se et truseinnlegg i ei truse som ligger på gulvet enn det er å se ei truse med utflod i. Anonymkode: 018ef...a47 Dette med "mer utflod" er en viss mytr. "Alle" sier det, men vanlig utflod kommer ikke av at det er et truseinnlegg i undertøyet. Noen har mer utflod enn andre av ren genetikk. Det har også litt med hvor man er i syklusen, hormoner og ren anatomi. Får du sopp av truseinnlegg blir det noe annet. Anonymkode: 35e0f...b37 15
Blåttvann Skrevet 3. august 2022 #19 Skrevet 3. august 2022 Sofakona skrev (2 minutter siden): Om du ikke klare å se et truse innlegg klarer du ikke se i en truse..med innlegg kan du faktisk holde deg tørr...itrusa kan du faktisk bli våt og se "gørr" Det handler ikke om å "klare" noe som helst, men hva man synes er delikat i en intim setting. Å se rett i et truseinnlegg med utflod er ikke delikat. Samma om utfloden er i trusa eller i innlegget, det er ikke noe som vekker appetitten akkurat... Sliter man såpass med utflod at man trenger truseinnlegg så hadde jeg som skrevet over 1.fjernet innlegget. 2.vasket underlivet litt før sex dersom man har hatt utflod og man er tilgriset av det. Det samme forventer jeg av mannen, at han ikke stiller klar med pikken full av smegma. Det er naturlig det også, men ikke akkurat sexy. 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #20 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette med "mer utflod" er en viss mytr. "Alle" sier det, men vanlig utflod kommer ikke av at det er et truseinnlegg i undertøyet. Noen har mer utflod enn andre av ren genetikk. Det har også litt med hvor man er i syklusen, hormoner og ren anatomi. Får du sopp av truseinnlegg blir det noe annet. Anonymkode: 35e0f...b37 Jada, hvor mye utflod jeg har varierer veldig i løpet av syklusen, men etter jeg sluttet med truseinnlegg så har jeg heller ikke noe behov for å bruke det. Da er det logisk å anta at truseinlegget er en bidragsyter til mer utflod. Spesielt når det er den eneste endringen jeg har gjort. Anonymkode: 018ef...a47 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå