Gå til innhold

Holde på gamle «vennskap» som egentlig er dø..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har innsett at jeg har holdt på et vennskap som skulle ha vært avsluttet for mange år siden. Jeg har holdt de gående, slitt meg ut og gitt hele tiden uten å få noe igjen. Jeg er veldig lei meg for at vennskapet måtte ta slutt, men jeg så ingen annen vei da jeg prøvde hele tiden, og inviterte meg selv.. Uten min innsats kunne det gå år og dag mellom vært møte. Hun kom aldri på besøk når jeg trengte henne, hun var aldri tilstede når jeg trengte det. Når jeg ringte henne for å slå av en prat tok hun aldri telefonen. 
 

Det som gjorde mest vondt var at hun hadde sin vennegjeng som jeg aldri fikk innpass i.. Hun var veldig flink til å «skryte» over hvor mye de hang sammen og hvor mye morsomt de gjorde sammen alle jentene mens jeg var aldri så mye som en gang invitert. 
 

Dette har vært et vennskap der jeg har stått for alt. Jeg har invitert, ordnet middag, restert bord for å møtes, tatt kontakt, ordnet bursdager og vedkommende har ikke gjort noe i gjengjeld. Vedkommende møter andre venner, men meg har hun ikke plass til lengre. 
 

Avsluttet vennskapet i går! 

Anonymkode: e1dd8...665

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gjorde du det? Sendte du henne melding? Sa du hvorfor eller bare avsluttet du uten å forklare henne? Ikke at hun fortjener en forklaring, slik du beskriver oppførselen hennes.

Anonymkode: 84e24...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare fase henne ut... 

Anonymkode: daa61...a48

 Nei, så lett er det ikke alltid; som flere tråder her beskriver. Jeg prøvde selv en langvarig utfasing(over flere år). Så til slutt ble det en konkret avslutning fra min side. Det var også mer rettferdig overfor min veninne, uansett om det var brutalt.

Anonymkode: e3fdb...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...