Gå til innhold

Blir ALLTID holdt utenfor, kjenner jeg er drittlei.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner bare ikke hva jeg gjør feil. Har hele livet slitt med at jeg alltid er folks andrevalg, det 5 hjulet på vognen, den som alle spør om å finne på noe med når ingen andre er tilgjengelig.. Er nå kommet i 20 årene og det har egentlig bare blitt verre. Spesielt vennegjenger har alltid vært et problem for meg, da er jeg en del av gjengen en liten stund før jeg plutselig ikke hører noe mer fra dem når de skal ha venninnekvelder eller skal ut å spise etc, blir utfryst og det har jeg blitt gjentagende ganger av forskjellige folk.. Når dette skjer gjentatte ganger så begynner man jo å lure på om det er noe galt med en. Er snill og grei, sosial og føler selv jeg oppfører meg normalt, hilser på folk og prøver å være en god venn, men folk blir alltid mer interessert i andre enn i meg av en eller annen grunn.
Hadde en venninne for en stund siden som jeg «spleiset» med en annen venninne av meg, i håp om at vi kunne bli en liten vennegjeng, men da endte det med at de to begynte å henge sammen alene og jeg ble utfryst.. igjen. Vet ikke om jeg skal le eller grine.

Er det flere som har det slik? Og fant dere ut hva som gjorde at dere ble/blir utfryst? Er så lei av ha det slik og vurderer å prøve å endre meg selv men vet ikke hva jeg skal endre på da jeg oppfører meg som alle de andre, men alikavell er det jeg som ender opp alene..🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 8711c...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen profesjonelle du kan prate med? Dette er ikke den første tråden din om dette. Du trenger å komme deg videre. Jeg forstår at det er vondt for deg og bli utelatt, men da er det ikke så mye annet å gjøre enn:

1. Ta et oppgjør med disse vennene dine

2. gå videre med livet ditt. 

 

Anonymkode: fad82...5f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...